Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. január 13., szerda

20. fejezet - Karácsonyi előkészületek

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni a rengeteg kommentet, amit az előző fejezethez íratok. Látjátok, nem is olyan nehéz ez! A huszadik fejezet pedig itt is van már, ahogy megígértem. Erre a fejezetre ugyanúgy vonatkozik a kompromisszum, megint lehet előrébb hozni a jövő hét szombati időpontot. Tudjátok, csak rajtatok múlik! Jó olvasást:)

20. fejezet – Karácsonyi előkészületek


Éjjel újfent a szobámban feküdtem az ágyamon egyedül. Hiába teszem ezt már majdnem egy éve, még mindig nem tudom megszokni ezt a magányt. Sőt, ha úgy vesszük, már négy éve egyedül töltöm az éjszakákat, csakhogy az első három évben legalább megpróbáltam aludni, és ha gyakrabban nem is, de négy-ötnaponta megajándékozott engem a szervezetem egy-egy álomtalan éjszakával, mert már egyszerűen nem bírta az alváshiányt. De most, vámpírként már ennek az esélye se áll fent. Főleg az elmúlt hetekben ezeket az éjszakákat azzal, töltöttem, hogy Edwardon gondolkoztam.


Közben eszembe jutott, hogy még senkinek sem vettem karácsonyi ajándékot. Ez elég nagy dilemma. Főleg Edward. Neki valami nagyon különlegeset szeretnék. Olyat, amit mástól nem kaphat, és ami rám emlékezteti. Az is felötlött bennem, hogy ha már egyszer ilyen karácsonyi hangulatba kerültem feldíszíthetném a házat is. Egy-egy égősor, asztali díszek, karácsonyi figurák, gyertyák, üvegmatricák… Alice biztos szívesen segítene nekem. Talán a faluban találok majd pár dolgot.


Három óra körül úgy döntöttem kimegyek a nappaliba, és onnan nézem a hóesést. A nappaliból gyönyörű kilátás nyílt a tájra, és talán valamelyik Cullen is felbukkan ( bár ennek elég kicsi az esélye, hiszen mindenki a párjával tölti az éjszakákat…) Meglepetésemre Carlisle és Esme a kanapén ültek.


Esme anyásan rámmosolyogott, én pedig újból késztetést éreztem rá, hogy odabújjak hozzá. Nem akartam megzavarni a meghitt pillanatukat Carlisle-lal, de a kisördög – akit mostanában elneveztem Isabellának – megszólalt bennem, hogy már akkor megzavartam, amikor beléptem a nappaliba, és ha itt vannak, akkor biztos nem zavartam meg egy túl intim pillanatot, különben a szobájukban lennének. Végül beadtam a derekam Isabellának, és odabújtam Esméhez, aki mosolyogva átölelt.


Nem tudom mitől vannak mostanában ezek a szeretethullámaim. Bár a családtagokon nem láttam eddig jeleit, hogy nagyon bánnák, ha néha-néha odamegyek hozzájuk, és megölelem őket. Még a hűvös Rosalienak is úgy tűnt, hogy jólesik néha, ha csak úgy odamegyek és megölelem őt. A viszonyunk javult valamennyit amióta vámpír lettem én is, hiszen már nincs mit irigyelnie tőlem. Vámpír vagyok, nem lehet gyerekem, a szerelmem nincs itt velem… Ezek nem éppen azok a körülmények, amiket egy ilyen gyönyörű vámpírnő mint Rosalie irigyelne tőlem. Én testvérként tekintek rá, és úgy érzem, hogy már ő is befogadott a családba.


Emmett meg is jegyezte egyszer, hogy ideje, hogy Edward visszajöjjön, hogy végre megszűnjenek ezek a szeretethullámaim, pontosabban, hogy rajta éljem ki ezeket, de Esme és Carlisle rögtön tiltakoztak, hogy ők nem bánják, sőt, örülnek, ha néha megölelem őket, még ha hirtelen jön is ez, hiszen ők a lányuknak tekintenek, és ki ne örülne annak, ha a lánya megöleli. És bár Emmett sosem vallaná be, én tudom, hogy titokban neki is nagyon jól esnek ezek az ölelések.


Bár a családom számára kellemes váltás lehet. Először egy aggresszív Ashley furakodik be a családba, majd jövök én, aki össze-vissza ölelget mindenkit. És nekem is szükségem van ezekre az ölelésekre, több okból is. Először is azért, hogy bebizonyítsam magamnak, hogy nem vagyok szörnyeteg. Hiszen az ölelések a szeretetem fejezik ki, és aki tud szeretni, az nem lehet szörnyeteg. Másodszor nem akarom, hogy az Ashley ellen érzett bosszúvágyam, és utálatom eluralkodjon felettem. Túlságosan is félek ettől, ezért is nyilvánítom ki ilyen sokszor a szeretetemet. És a harmadik ok pedig az, hogy egyszerűen hiányzik Edward. Hiányzik az, hogy az erős karjaival átöleljen, hogy tudjam, biztonságban vagyok, hiszen ő soha nem engedné, hogy bármi bajom is essen. És bár ezek az ölelések természetesen nem az Edwardal váltott szerelmes ölelések voltak, mégis jólesett tudni, hogy mégiscsak szeret engem is valaki, és megvéd, ha arról van szó.


De a legviccesebb mindig az, ha éppen Jasperre vetem rá magam. Bár az ember (jelen esetünkben a vámpír) mindig jól érzi magát a közelében a képessége miatt, ő nagyon is visszahúzódó az idő többségében. Amikor először találtam meg őt az öleléseimmel, akkor úgy tűnt, kicsit kényelmetlenül érzi magát, de időközben úgy tűnik, hogy most már ő is kedveli ezt.


Alice természetesen nagyon örült ha megölelgettem, hiszen ő a legjobb barátnőm, tőle nem is vártam mást. És Alice annak is örült, hogy Jaspert is ölelgetem. Azt mondta, hogy ezzel javítok a szociális viselkedésén. Alice-ben egy kész pszichológus veszett el. Bár ki tudja, lehet, hogy tanult pszichológiát is, a Culleneknél sose lehet tudni. Miután kiderült, hogy Emmettt egyszer részt vett egy tortadíszítő tanfolyamon, azóta én már semmin sem lepődök meg. Emlékszem éppen arról beszélgettünk Carlisle-lal a nappaliban, hogy nemsokára elkezdhetnék majd egyetemre járni.


- Bella, gondolkodtál már azon, hogy visszamenj az egyetemre? – kérdezte Carlisle kíváncsian.

- Igen, de igazából még félek ettől az egésztől. Nem bízom magamban annyira, hogy egyedül be merjek ülni egy idegenekkel teli terembe, arra meg senkit nem akarok kényszeríteni, hogy csak miattam tanuljon valami olyasmit, ami egyébként nem érdekli.

- Lehetne egy kicsit több önbizalmad, hiszen eddig nagyon jól csinálod. Még egy embert sem öltél meg, és már a faluban is nagyon jól viseled az embereket. Persze én nem akarlak kényszeríteni. Csak akkor menj, ha már késznek érzed magad rá – próbált egy kis önbizalmat önteni belém Carlisle.

- Különben is, szerintem nincs olyan szak, amire nem menne el veled legalább egy valaki – mondta Esme.

- Ez nagyon kedves tőled Esme, de tényleg, nem akarom, hogy valaki ekkora áldozatot hozzon értem. Mi van, ha például én egy tortadíszítő tanfolyamra akarok jelentkezni? Szerintem arra egy vámpír se szívesen menne – mondtam nevetve.


Az egész család el kezdett fuldokolni – persze csak képletesen – a röhögéstől. Egy ideig még azt hittem, hogy azon nevetnek, hogy én tortadíszítő tanfolyamra akarok menni, bár ez nem éppen igaz, csak ez volt az első hülye ötlet, ami eszembe jutott. De aztán láttam, hogy mindenki Emmettet nézi, én pedig összezavarodtam. Jasper valószínűleg megérezhette ezt, és megszólalt:


- Bella, ha tortadíszítést szeretnél tanulni, ahhoz nem kell elmenned semmilyen tanfolyamra – mondta még mindig nevetve. Erre én csak még jobban összezavarodtam. Ezúttal Rose sietett a segítségemre, és árulta el a teljes igazságot.

- Edward és Emmett még egyszer több évtizede kötöttek egy fogadást, amiben Emmett veszített, és ezért részt kellett vennie egy kéthetes tortadíszítő tanfolyamon.


Megpróbáltam elképzelni Emmettet, amint kicsi marcipán százszorszépekkel díszít egy háromemeletes babarózsaszín tortát… A képtől én is nevetésben törtem ki.


Az emlékeimből Alice hangja húzott ki.


- Föld hívja Bellát! – integetett a szemeim előtt Alice.

- Bocsi Alice, elgondolkoztam. Mit is mondtál? – kérdeztem.

- Azt észrevettem. Azt kérdeztem, hogy még mindig be akarsz-e menni a faluba, hogy karácsonyi díszítéseket vegyél? – kérdezte mosolyogva.


Összezavarodva gondolkodtam el. Nem emlékszem rá, hogy szóltam volna már Alice-nek erről. Hiszen vámpírmemóriám van az istenszerelmére, én nem felejthetek el dolgokat! És épp ahogy ezt végiggondoltam eszembe jutott, hogy Alice-nek bizonyára volt egy látomása.


- Persze. Van kedved elkísérni? – kérdeztem tőle mosolyogva.

- Akkor indulhatunk? – kérdezte.

- Most?

- Persze, mire várjunk?

- Végülis, nincsen semmi dolgom .

- Akkor hajrá! – mondta ki a végszót Alice.


Amikor odaértünk leesett az állam. Mintha nem is ugyanabba a faluba érkeztünk volna, ahová eddig jártam. A főutca gyönyörűen fel volt díszítve, mindenhol égők, és emberek tömkelege. Nem tudom mennyi ideig állhattam egyhelyben csak bámulva ezt a csodálatos fergeteget, de egyszercsak Alice megfogta a kezemet, és elkezdett magával húzni.


- Gyere Bella, a ház nem díszíti fel magát!

- Jól van, megyek már – mérgelődtem, Alice pedig küldött felém egy széles mosolyt.

- Először is kezdjük az égőkkel szerintem – javasoltam.


Végigjártuk az összes boltot, és én meglepődve vettem észre, hogy tulajdonképpen mindent meg tudtunk venni, amit csak akartam. Miután végeztünk, Alice megállt egy pillanatra, behunyta szemeit, majd mikor újra kinyitotta, csak úgy ragyogott.


- Csodálatosan fog kinézni a ház! És Edward is imádni fogja! – Erre már a én szemeim is felcsillantak.

- Siessünk, már alig várom, hogy feldíszíthessük a házat!

- Mi történt veled Bella? Soha nem voltál oda az ilyenekért! – jegyezte meg Alice mosolyogva. – Vagy Edward mindennek a kulcsa?


Erre inkább nem válaszoltam semmit, de ha ember lennék, akkor már tuti elpirultam volna. Alice tökéletesen rátapintott a lényegre. Persze ő volt a legjobb barátnőm, Edward után ő ismert a legjobban.


A nap további részét a ház díszítésével töltöttük. Eleinte a fiúk is besegítettek, de egy óra után ők inkább voltak azzal elfoglalva, hogy hógolyóval lelövögessék az égőket, úgyhogy Esme segítségével inkább bezavartuk őket a házba. Be kell, hogy valljam, nagyon tetszett az eredmény. A háztetőt körbe kiraktuk égőkkel, és bent a nappalit is feldíszítettük. Az ablakokra karácsonyi üvegmatricákat ragasztottunk, feltettük a télapós függönyöket, terítőt, sőt, Alice még ágyneműt is vett, amit szépen ki is rakott minden ágyra. A polcokról immár rénszarvasok és télapósapkás macik néztek vissza. Még pár napja rajzoltam pár karácsonyi képet, azt is kiraktuk a nappaliba, bár én nem akartam, mert szerintem nem lettek olyan jók, de Alice addig erősködött, amíg beláttam, hogy nincs értelme vitatkozni vele. A díszítéssel az éjjel egy jó része is elment, mivel nem használtuk a vámpírsebességünket, így sokkal hangulatosabb volt az egész.


Éppen a szobában voltam, amikor csörgött a telefon a nappaliban. Mivel mindenki a szobájában volt gondoltam felveszem. Rögtön felismertem a számot.


- Hello Edward! Már ilyen korán fent vagy? – viccelődtem.

- Nem tudtam aludni. Egész éjjel te jártál a fejemben – vágott vissza.


Ez megint azon pillanatok egyike, amikor nagyon örülök, hogy vámpír vagyok, mert emberként már rákvörös lennék. De közben melegség öntötte el a szívemet, hogy rám gondolt, mert bár alapvetően egy viccre válaszolt, én mégis kihallottam a hangjából a komolyságot.


- Örülök, hogy nemsokára jössz – mondtam őszintén. Edward felsóhajtott.

- Három hét néha olyan hosszú idő tud lenni.


Ebben teljesen egyetértettem vele. És neki valószínűleg nehezebb, hiszen ott lóg rajta Ashley, én meg itt lehetek a Cullen családdal, akiket szeretek. Claire-rel mostanában nem beszéltem. A múltkori éjjeli gondolataim után, amikor rájöttem, hogy nem igazán a barátnőm nem kerestem a társaságát, és bár eleinte még bejött néha a szobámba, és próbált beszélgetést kezdeményezni, ezt elhagyta szépen lassan. Én nem haragszom rá, szó se róla, csak rájöttem, hogy nem igazán ismer, és olyanra akar rávenni, amit egyszerűen képtelen vagyok megtenni.


- Kocsival jössz, vagy repülővel? – kérdeztem.

- Kocsival.

- Előre figyelmeztetlek, hogy ne várj valami sokat ettől a falutól. Itt aztán tényleg nem történik sok minden, bár most gyönyörűen fel van díszítve – mondta nevetve.

- Már jártam ott. De az igazat megvallva, jobban szeretem a nyugisabb helyeket, mint a városokat. És úgy, hogy te is ott vagy, csak még jobban tetszik az a falu – mondta mosolyogva.


Imádom amikor mosolyog. És nemsokára itt lesz velem.


- Mit tervezel mára? – kérdezte.

- Úgy beszéltük meg hogy DVD délutánt tartunk, és megnézzük az összes eddig megjelent vámpíros filmet – mondtam mosolyogva.

- Emmett ötlete? – kérdezte kuncogva.

- Eltaláltad – mondtam.

- Emmett imádja a vámpíros filmeket – világosított fel Edward.

- Hát igen, ezt valahogy eddig is sejtettem – Edward újra felkuncogott.

- És te mit csinálsz ma?

- Úgy tervezem, hogy összepakolok pár cuccot. A maradék időmben meg rád gondolok.


Annyira várom már, hogy itt legyen, és úgy mondja ezt. Egyszercsak Edward elkezdett kiabálni.


- Tűnj el, Ashley! Már ezerszer megmondtam, hogy ne zavarj, ha Bellával telefonálok!


Még soha nem hallottam kiabálni Edwardot. Veszekedtünk már, de soha nem kiabált velem.


- Sajnálom Bella, nem akartalak megijeszteni – kért bocsánatot a semmiért Edward. Nem is ő lenne…

- Nem is tudtam, hogy így tudsz kiabálni – mondtam kuncogva. – Tényleg, hogy fogadta Ashley, hogy itt töltöd a karácsonyt? – kérdeztem kíváncsian.

- Szerinted? Ő is velem akart jönni, én meg megmondtam neki, hogy nem lehet, és hogy nem akarom, hogy velem legyen. Erre jelenetet rendezett. De hát te is tudod, hogy milyen… - mondta Edward, én pedig láttam lelkiszemeim előtt hogyan forgatja most a szemeit.


Örülök, hogy megmondta neki, hogy nem jöhet. Bár hogyha idejönne, akkor már az ajtóban megölném.


- De ha elhozod magaddal, akkor az én karácsonyomnak lőttek – mondtam.


Gondoltam jobb, ha tudja ezt, abban az esetben, ha Ashley a képességével mégis valahogy el tudná érni, hogy eljöhessen.


- Ugye nem gondolod komolyan, hogy ezt tenném veled? Mégiscsak meg akart téged ölni! – mondta Edward.

- Nem is bocsátanám meg neked azt soha. Nekem a karácsony a békéről és a nyugalomról szól, amit a családommal tölthetek.

- Örülök, hogy végre a család tagjának tartod magad – mondta Edward mosolyogva.

- Igen, de a család csak akkor lesz teljes, ha te is itt leszel – mondtam gyengéden.

- Ez azt jelenti, hogy megbocsátottál nekem? – kérdezte reményteli hangon.

- Nem, még nem teljesen. De majd ha itt leszel, akkor meggyőzhetsz – mondta kacéran.

- Ebben biztos is lehetsz – mondta.


Edward ismeri a gyenge pontjaimat, és semmi kétség nem fér hozzá, hogy ezt kis is fogja használni. És én pedig nem fogok tiltakozni. Halkan felsóhajtottam.


- Mi történt Bella? – kérdezte aggódva.

- Semmi, csak azon gondolkoztam, hogy ismered a gyenge pontjaimat – válaszoltam az igazsághoz hűen. – Edward halkan felnevetett.

- Talán találok még többet is majd ha ott leszek. Most már alig várom, hogy ott legyek.

- Én is. Most megyek, még van pár elintézni valóm – például a te karácsonyi ajándékod folytattam gondolatban.

- Este majd még felhívhatlak? – kérdezte Edward.

- Persze, akkor hívsz, amikor csak akarsz.

- Akkor majd este. Szia, és vigyázz magadra!

- Szia!


Szuper. Még mindig nem tudom mit adjak neki.



81 megjegyzés:

  1. elsőő:D
    huhh ez nagyon nagyon nagyon tetszett
    edward és bella olyan cukiii
    nekem is szoktak ilyen boldogság hullámjaim lenni :D
    pusziii

    VálaszTörlés
  2. ááá annyira jó lett megint. alig várom, h Edward végre ott legyen. biztos én vagyok telhetetlen de nekem olyan kevsének tűnt :$ remélem gyorsan meglesznek komik és minnél előbb jön az új feji :D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jujj már alig várom, h Eddy fiú ott legyen!!!
    Wíííí de jó lesz az!!!!Hehe, majd jönnek Em megjegyzései, meg minden, és hát persze a romantikus pillanatok...Huh, egy csöppet előre szaladtam, de ez a Bella határozottan jobb, alig várom a folytatást, mert nagyon nagyon nagyon tetszett!
    Pux
    Mesi28

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Non jó lett ez is.
    Bár non sajnálom h Edward még nincs itt :(
    Dóri

    VálaszTörlés
  5. Hali
    Alig várom már hogy ottlegyen Edward.
    Emmett és a tortadíszítő tanfolyam :D Szakadtam a röhögéstől.
    Rem hamar lesz folytatás.
    Adrienn

    VálaszTörlés
  6. ez anyira cuki leett .


    emmet és a vámpiros filmek ???? :P


    edward olyan cuki !!!!!

    repcsi

    ui.: nem tom hogy vagytok vele de én valahogy örülök hogy bella már nem szereti clairt :)

    VálaszTörlés
  7. WOW
    ez nagyon tuti lett.
    Csak már jöjjön Edward mert már tűkön ülök ugy izgulok hogy mi lesz:D:D:D:D:D:D:D nagyon nagyon nagyon nagyon rem hoyg Ashley nem jön mert akkor uff bele se merek gondloni mi lesz ott:D:D:P nah de egyre jobb lesz:D:D
    pussaa Tincsu

    VálaszTörlés
  8. kövit léci..jó let..majd meghalok..hogy végre leteljen a 3 hét és ott legyen edward
    Siess a kövevl

    VálaszTörlés
  9. siess a kövivel:))))))))))))nagyon jó

    VálaszTörlés
  10. rem ashley nem jön karácsonykor csak Edward(de az nagyon)..és eltűnik a föld színéről..mert már nagyon nem birom:@..azzt nem értem. .. viszont én azért parázok,h mi lesz majd ha vége karácsonynak..mert akkor majd megint hidegzuhany..h majd visszamegy ahhoz a ****:))))) na mind1..siess a kövivel..mert már nagyon várom..

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon szupi lett!Már egyre türelmetlenebb vagyok.
    Alig várom hogy találkozzanak.
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett:)
    már alig várom, hogy Bella és Edward újból együtt legyen:P
    várom a kövi fejezetet:P
    puszi:)

    VálaszTörlés
  13. hú ez is nagyon jó volt, alig várom már hogy együtt legyenek, remélem az a kis liba nem kever be semmit, és minden ok lesz. mármint Asley. jó lenne ha jó vége lenne. anita

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett, már várom mikor lesz ott Edward. Emmett mint tortadíszítő??! Uhh..:D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon klassz lett!!
    Wáá már alig várom,hogy Edward ott legyen!!!Annyira izgulok:))

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó lett! Nagyon szeretem Emmett poénjait! Amúgy van egy olyan érzésem, hogy Ashley jönni fog karácsonykor....

    VálaszTörlés
  17. Már alig várom, hogy elérkezzen a karácsony :)

    VálaszTörlés
  18. Ez a fejezet is nagyon jó lett! Remélem még sokan gondolják így és írnak véleményt!

    VálaszTörlés
  19. Szijóka!
    Hát ismét naognt alkottál! Remélem megint jó hamar összegyüllik a kellő mennyiségű komment, és hamar lesz fent friss! :)
    Szijüka

    VálaszTörlés
  20. Szia
    Hát tényleg nagyot alkottál a hasamat fogtam a nevetéstől, amit Emmették produkáltak:)
    Tényleg-tényleg nagyon jó lett ez a fejezet is, mint mindig szerintem legalábbis:D
    anett

    VálaszTörlés
  21. magyon jó csak én azt nem értem hogy Ed miért nincs Bellával másmint tudom h Ashley meg minden de akkor is mostmár vele lehetne mert vámpír és Ashley se tartja már a képessége alat! vagy nem jól tudom/gondolom?
    Katta

    VálaszTörlés
  22. Nagyon tetszett ez a fejezet is! (:
    Alig várom már, hogy találkozzon Bella és Edward! xD
    Nagyon tehetséges író vagy, gratula Neked, és további sok-sok munkálkodást!^^ :)
    Csencica

    VálaszTörlés
  23. Ajjj annyira várom már h Edward végre hazamenjen és talizzon Bellával:D
    Remélem az a hülye Ashley nem fog bekavarni...lehetne egy szép karácsonyuk:)
    Olyan édes ahogy telefonon beszélnek egymással főleg Edward h h mondja mindig mennyire hiányzik neki a kis szerelme...szörnyű h mien sokat kell a másik nélkül lenniük...de ezért tökéletes ez a fic....imádom(L) puszika

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szupiii lett=)
    annyira várom már a karácsonyt :D (mármint a történetben :) :D ) de legfőképp azt, hogy Edward megérkezzen =)remélem minél hamarabb lesz új feji :D
    puszi

    VálaszTörlés
  25. Yay!!
    Nagyon örülök, hogy előbbre hoztad! Alig várom már, hogy megjöjjön Eddy :D
    Csak így tovább nagyon jó :D
    Várom a frisst
    Pux

    VálaszTörlés
  26. ez nagyon aranyos rész lett:D
    kis szeretethiányos bellánk:D nagyon várjuk már edwardot bizonny:)) csak ashley ne jöjjön vele:S
    mind1 én nem szoktam így előre gondolkozni:D

    na siess a következővel is jóó, már nagyon várom.puszi:))

    VálaszTörlés
  27. Szia. Tetszet, aranyos kis fejezett. De jó lenne ha már karácsony lenne.

    VálaszTörlés
  28. Szia Nagyon jó lett garatulálok
    magdi

    VálaszTörlés
  29. nagyon jó lett már várom a kövi fejezetet

    VálaszTörlés
  30. Szia, ez is naon jó lett...már alig várom a következő fejezetet addig felrobbanok a kivácsiságtól:D

    VálaszTörlés
  31. szia. nekem is nagyon tetszik és már iszonyatosan várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon szupi<---ez mindent elmond

    VálaszTörlés
  33. Szija
    nagyon jó lett :) rem.nemsokára lesz friss

    VálaszTörlés
  34. ez is fantasztikus lett nagyon várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  35. Szia. Szupper lett..:D hát, nekem is sikerült Emmettet elképzelni...lol(ne is mondjam, hogy apám jól megijedt, amikor elkezdtem mellette vihogni)...Hűűű, de kíváncsi vagyok, hogy Bella mit fog venni Edwardnak. Remélem hamarabb lesz fejezet :D
    puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  36. szia!
    jaj nagyonnagyon szuper lett mint midnig :D:)
    áá várom a köviitt:D
    puszii

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Nagyon tetszett ez a rész is. Főleg, mikor elképzeltem Emmettet tortadíszítőként. :-)
    Remélem hamar meghozod Edwardot! És remélem, hogy utána ott is tartod! :-)
    Várom már a folytatást!
    Üdv.: Kriszta

    VálaszTörlés
  38. Szia
    Ez a fejezet is nagyszerű lett.Húú remélem a köviben már itt lesz Edward is. Nagyon tetszik a történet. Kövit várom
    Pusz Manó

    VálaszTörlés
  39. Istenem!Istenem!Istenem!
    Emmett-Jasper vs égősor...xp
    Jajj de várom már Edwardot...
    Tortadíszítés???
    Ez az ötlet amúgy honnan jött?
    Puszi:Zita

    VálaszTörlés
  40. Sya.Bocsi hogy csak most írok kommit, de nem volt akkor időm amikor olvastam.
    Nagyon jó lett ez a rész is csak hiányolom Edwardot. Kicsit olyn érzésem van minhta húzni akarod a találkozást. Én már nagyon várom, csak ne hogy az legyen hogy a kövibe éppen a találkozás előtt hagyod abba mert akkor biztosan meghalnék a kíváncsiságtól.
    Jó öltlet volt ez a kommentes dolog, de most ha megint szerdánlegy mondjuk fisss, akkor csak két hét múltán szombaton lenne?
    Ez egy kicsit rossz, nem lehetne hogy amelyik nap hozol frisst és egy hét múltán lenne friss?
    Különben csak így tovább és tényleg várom már a következő részt!

    VálaszTörlés
  41. Szia! Nagyon jó lett ez a fejezet is! MÁr várom a frisst! További sok sikert!

    VálaszTörlés
  42. SZia!!!


    ÚÚÚÚÚúú ez nagyon tetszet jajhh jöhetne már Edward:D:D és mát várom hogy Bella,hogy tesz kereszbe Ashley-nek is :D:D:D

    VálaszTörlés
  43. tök totál jó még mindig, és már alig várom, hogy Ed ott legyen :)
    Kíváncsi vagyok arra is, hogy esetleg Edward megtudja e Bella képességét :)
    na de mindegy, már nagyon várom a folytit.
    pusz

    VálaszTörlés
  44. Folytit!Folytit!Folytit!:D
    Wíííí!Szuper lett!:D
    Csak így tovább!(Y)
    Torta díszítő tanfolyam!:D
    Végig röhögtem majdnem az egészet!:D

    VálaszTörlés
  45. jujj nagyon szupi lett!! ;)
    emmett és a tortadíszítés? és vámpíros filmek? xD
    a humor ebben a fejezetben is ottvolt!! :)
    nekem is jobban tetszik így h clairrel már nincs annyira jóban a bella...nemtudom nekem valahogy az elejétől fogva nem volt szimpi. :$
    csak így tovább :):)
    puszi miszosz

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Most találtam rá az történetedre és nagyon-nagyon megszerettem.
    Humoros,izgalmas,sok benne a fordulat és mégis romantikus:D
    Jó,hogy Bella észhez tér és ez a feji is fantasztikus:D
    Remélem még sokáig írod...
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  47. Nagyon jó lett.csak így ovább várom már hogy mikor találkozik Bella és Ed.
    Annamari

    VálaszTörlés
  48. Klassz lett ez a rész is úgyan úgy mint a többi. Már nagyon várom a kövit!!
    e&b

    VálaszTörlés
  49. Kiváncsi leszek ogy milyen ajándékot fog majd Edward kapni Bellától. vÁrom a kövit és rem ott már találkoznak!.:)

    VálaszTörlés
  50. Hali.Jó lett ez a rész úgy mint a többi. Kár hogy nem találkoztak még de ha nem találkoznak akkor telefonon beszélhetnének egy kicsit többet?(egyéni kérés)
    vÁROM FOLYTIT REM HOGY MINNÉL ELÖBB fent is lesz majd.:)
    Linda.:P

    VálaszTörlés
  51. én még csak most találtam meg az oldalt de már most beleszerettem és remélem hamar jön a kövi:D

    VálaszTörlés
  52. pANNA.
    Ugyan olyan jó lett mint az előzők.Várom már a folytit.

    VálaszTörlés
  53. HUhh..Jó lett.Örülö hogy tisztázva letek a dolgok Clairrel.utáltam a csajt és örülök hogy Bella sincs anniyra jóban velem meg nam az ő terve miatt akar találkozni Eddel..
    Folytit várom.

    VálaszTörlés
  54. Huhhh..ez a rész is nagyon tetszett.Mikrra várható friss mert már nem bírom ki!Annyira várom már mikor találkozik a két szerelmes.
    siess folytival.katka voltam..blee

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    Úgy gondoltam gyarapítom a kommentek számát,mert itt mindenki ki van éhezve a következő fejezetre,csakúgy mint én.
    Szóval nagyon tetszett és én is kíváncsi vagyok,hogy ebből az ölelési kényszerből mi lesz.
    Várom már,hogy Edward megjelenjen a színen.
    Remélem nem fognak veszekedni.:P

    Puszi:Bella1213

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Bocs hogy csak most írok komit, de el voltam havazva.
    Emmett meg a tortadíszítés? Megnéztem volna :D
    Ez a feji is nagyon tetszett.
    Várom a kövit.
    Pusz: Pupi

    VálaszTörlés
  57. aztaaa :D most olvastam el az összeset! fhuuu imádom minél hamarabb frisst!!!!!

    VálaszTörlés
  58. Szija! Naon jó lett sőt super!



    puss: Sabella

    VálaszTörlés
  59. nagoyn jóó lett megint. várom a következőt angyon nagyon nagyon. a karácsony ugyis a szeretet ünnnepe...:D

    mezike/lilo/

    VálaszTörlés
  60. Én is csak azt tudom írni,mint a többiek :) Nagyon-nagyon jó lett ez a feji is :P

    Eperke

    VálaszTörlés
  61. hali! csodás lett a fejezet:Dmár nagyon várom h Edward ottlegyen:)
    várom a filytatást pussz(K)

    VálaszTörlés
  62. Nagyon tetszik a tortenet de a kovibe remélem már benne lesz Edward mert kicsit hianyolom de csak igy tovább

    VálaszTörlés
  63. Nagyon jó lett az új fejid.
    vÁrom a következő eseményket.:p
    Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Fantasztikus lett ez a fejezet! Már nagyon várom,hogy Edward és Bella találkozzon!!!!! Remélem újra összejönnek! Várom a kövi fejezetet!
    Pussz!!!!!

    VálaszTörlés
  65. Szia.Boginak hívnak és nemrég találtam rá az oldaladra. Remélem hogy minnél előbb lesz friss mert nagyon várom már a következő fordulatot,ha lesz.:P
    Így tovább.
    pUszi.

    VálaszTörlés
  66. Hali.Imádom a törit és nagyon-nagyon várom a követekző frisst. CsAK AZT TUDOM MONDANI AMTITT OBBEN ELŐTTEM HOGY ÍGY TOVÁBB!
    aNITA

    VálaszTörlés
  67. szia!
    rávettem magam h én is írjak komit :D
    nagyon tetszik a törid! :D és kivi vok h milyen ajándékot ad Bella Ednek..:D és mi lesz ebből az ölelési kényszerből..:D Ashleyt meg nyugodtan kilehet nyírni..xD várom már h találkozzanak,de lehet h lesz egy kis veszekedés is..:D habár veszekedés után édes a békülés szóval..xD
    kapunk előzetest? :D
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  68. Nagyon jó! Várom a kövit!
    PUXD

    VálaszTörlés
  69. haly.nagyon jó a törid.csak így tovább várom a következő fejezetet.

    VálaszTörlés
  70. Szuper lett most is :)
    jaj de jó nem sokára ott lesz Edi :))
    Várom nagyon a kövit!
    jéé 70. komment :):)
    pussz

    VálaszTörlés
  71. annyira jó!!! Bella tök cuki benne!!! kiváncsi vok h mi lesz ha megjön Edward meg majd h mi lesz Ashley-vel (tom h ez még "pár" fejezettel arrébb van) de már non kiváncsi vok!!! szal ÍGY TOVÁBB, mert nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
  72. ááá. most olvastam az egészet ujra. már másodszor. siess mert nembíromki!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  73. Szia! Nagyon jó fejezet volt!! (L) És nagyon várom a folytatást! Bocsi h eddig nm írtam.. de múltkor tényleg nekiálltam.. csak lefagyott a gép :$ xD Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  74. Nagyon-nagyon jó lett ez a feji is :)

    Anett

    VálaszTörlés
  75. Huhh. Remélem összejönnek:D Nagyon jó lett:)Várom a folytatást:D:)
    puszi: Lillus*

    VálaszTörlés
  76. szijja:)
    naon jóóóó.
    alig várom a folytit:)
    rem bella rájön h téll szereti..
    jó lenne:)
    ASHLEY-t utáljuk de azért ne ölje meg bella őt.. azzal csak lesüllyedne az ő gyilkos r...anc szintjére...
    mondjuk Claire megölhetné.. már nem azért mintha ő az lenne, de ő téll nem tett semmit és Ash mégis bánottta ..
    szall én annak örülnék:D

    VálaszTörlés
  77. NAGYON SZUPI LETT ÉS CUKI VÁROM MÁR HOGY KARÁCSONY LEGYEN NAGYON KIRÁLY LETTT!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  78. jó lett nagyon jó így tovább sok sikert a továbbiakban!!!!!

    VálaszTörlés
  79. Mikor lesz már új fejezet mert én már ideges vagyok ,hogy mi fog történi?Bár nekem is lenne pár ötletem!Oké!

    VálaszTörlés
  80. annyira jó,hogy végre újra átták egymást,bár azt kicsit sajnáltam,hogy Bella olyan hamar lelépet,de még egy kicsit halogatod a nagy "találkozást",de remélem nem túl soká;)
    nagyon jó let szerintem:)remélem minnél hamarabb lesz friss:D

    VálaszTörlés
  81. Szia!Lehetséges lenne hogy még gyorsabban írj és előbb legyen új fejezet mert nem tudok már várni!

    Pusz Blacky!

    VálaszTörlés