Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. január 8., péntek

Előzetes: 19. fejezet - Gondolatok

Sziasztok!

Mivel mára nem készült el az új fejezet, és már régen volt friss, ezért hoztam nektek egy kis előzetest. Elég rövidke, de azért remélem tetszeni fog. Teljes fejezet holnap jön!

"Ez az egy szó hihetetlen erővel hatott rám. A felismerés, hogy hiányzom neki hirtelen csapott le rám. Szóval neki is ugyanúgy hiányzom, mint ő nekem. Hiába vagyok vámpír, csak az ő közelében érzem biztonságban magam. Hiányzik, hogy érezzem az illatát, hogy átkarolja a derekamat, hogy magához húzzon, és hozzáérintse ajkait az enyémekhez. Hogy végigsimítson az arcomon, hogy zongorázzon nekem. Hiányzik Edward. Már éppen válaszoltam volna, hogy ő is hiányzik nekem, amikor meghallottam azt a hangot, amit a világon a legjobban utálok. "

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Látom hogy egy kicsit felhasználtad még amiket mondtunk a chat-ben mert mostmár Bella nem akarja kihasznál Edwardot.
    Vagyis én így gondolom.
    Nagyon várom már a holnapi fejezetet. Remélem hogy minnél előbb fent is lesz..:)):
    Sok sikert.:)

    VálaszTörlés
  2. Laura: Igen, de elsősorban nektek írom ezt a történetet, meg nem azért kérek kritikákat, hogy az égbe magasztaljatok, hanem hogy megtudjam hogyan tetszik nektek a történet alakulása. Szóval egy kicsit megváltoztattam a következő fejezetet, remélem tetszeni fog majd :)

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Nagyon örülök, h Bells rádöbbent, h még mindig szereti.Tök jó, de fogadjunk, h Ashley jött meg...Jáááj annak a csajnak, mer Bella tuti megöli, de ha ő nem, akk majd én!XD MUhaha
    Na, befejeztem, alig várom a teljes fejit!
    Pusza

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó lett az előzetes már nagyon várom a kövezkető fejjit :D

    örülök h bella rájött h még mindig szereti edwardot :)) remélem jól alkul majd O_o (L)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    szerintem negyon jo lett ez a feji is minnt mindehyik így tovább
    remélem amikor találkoznak majd(edwar,bella) akkor lesz egy kis csavar a történetben és egy kis romantika isXD

    VálaszTörlés
  6. Tök szuper, várom a köekező fejezetet!!!!

    VálaszTörlés