Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. április 9., péntek

Sziasztok!

Mostanában elég sokan kéritek, hogy nézzem meg a blogotokat, és írjak róla véleményt. Először is szeretném elmondani, hogy ez nekem mekkora megtiszteltetés, hogy ezt kéritek, hiszen eszerint számít nektek az én véleményem, és szerintem ennél nagyobb bókot szinte nem is kaphatnék. Viszont sajnos nincs túl sok szabadidőm mostanában, úgyhogy el szeretném mondani, hogy ha valakinek még nem néztem meg a blogját, vagy még nem írtam véleményt, akkor ez semmiképpen sem azért van, mert nem tetszik, vagy nem érdekel, csupán időhiány miatt. Próbálom minél többőtök történeteit elolvasni, de ez időbe tellik, amiből sajnos nekem mostanában nincs sok. De ígérem, hogy mindegyikre sort fogok keríteni, csak gondoltam ezt kiírom, mert nem szeretném ha bárki is azt gondolná, hogy egyszerűen nem foglalozok ezzel.

2 megjegyzés:

  1. Szia!<3
    Elolvasod akkor majd az én történetemet is?:D
    Bocsi, nem akrlak szivatni, de tényleg kíváncsi avygok egy ilyen jó író véleményére...^^
    Puszy: Crystal:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves írótársam!

    Szólni szeretnénk, hogy mostanába egy személy lekoppintja a töriket!
    Mivel nem szeretnénk, hogy mással is ez történjen kérünk, hogy vigyázz!
    A következő nevű emberrel ne beszélj vagy próbáld meg elkerülni: Tami, VIV
    Nem mondjuk, hogy mindenki koppint, de vigyázzatok!
    Könyörgünk ezt tegyétek ki és irjátok ki a blogotokra, hogy egyetértetek velünk abban, hogy ez undorító.
    Aki szórul-szóra másol az undorító!
    Léci írd ki a blogodra, hogy lássa a másoló, hogy mi segítjük egymást ellene!
    Könyörgünk segíts hogy senki más ne járjon úgy mint mi!
    Itt egy-két dolog amiről megismerhetitek!

    Alice oldalát: http://boldogveg.blogspot.com/
    Erre:http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/

    Erre másolta le:http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/
    Ivi oldalát:http://feketeangyalsaga.blogspot.com/

    Kérjük ird kia blogodra, hogy ezt nem tartod etikusnak, hogy érezze, hogy mi mind egy közösség vagyunk!

    Előre köszönjük:Alice és Ivi

    VálaszTörlés