Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. április 22., csütörtök

32. fejezet - Tervek (1. rész)

Sziasztok!

Bocsi, hogy nem tudtam felrakni a fejezetet, de el vagyok tiltva a laptopomtól és még nem tudom meddig. De sikerült most egy kicsit feljönnöm földrajz projekt álcával, úgyhogy legépeltem egy kicsit az új fejezetből. Nem sok, ezért előre is bocsi, de több a semminél. Az, hogy ennek a fejezetnek hol a vége, az nem igazán számít, csak azért itt van vége, mert ennyi időm van. Jó olvasást, és mégegyszer bocsi! ( a tiltakozás nagyon aranyos tőletek, most hogy rápillantottam a chatre, köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy anyukámat ezzel meg tudnátok győzni)

32. fejezet – Tervek


Claire és én a szobájában ültünk, és a tervünket készítettük elő.


- Mond csak Claire, el tudtad rejteni a gondolataidat Edward elől? – kérdeztem aggódva barátnőmet.

- Hát nem volt egyszerű, de szerintem sikerült. Végig Davidre gondoltam, és az iránta érzett aggodalmamra. Tulajdonképpen nem hazudtam Edwardnak, csupán nem a fő gondolataimat mutattam meg neki. Tényleg aggódom Davidért.

- örülök, hogy Edward az én gondolataimat nem hallja. Nem hiszem, hogy túl jól el tudnám rejteni előle a gondolataimat. Csodálkozom, hogy neked sikerült – válaszoltam.

- Csak azért sikerült, mert hihetetlenül mérges vagyok Ashleyre. Meg Alice-t is szeretnénk visszakapni. Bár, ha úgy vesszük, Ashley tulajdonképpen szívességet tett nekünk. Mindketten bosszút akarunk állni. De eddig nem volt rá alkalmunk, mert nem akartuk feldühíteni a családot. Ő meg önszántából idesétált hozzánk most. A legjobb az lenne, ha két tervünk is lenne. Nem tudhatjuk, hogy a többiek mit terveznek. De mindenre fel kell készülnünk.

- Claire, te egy zseni vagy! Kezdjük is, nehogy gyanakodni kezdjenek a többiek.

- Egy valami biztos. David és Edward mindketten ehhez két kis ribanchoz akarnak menni, hogy visszahozzák Alice-t. De még a legnagyobb jóindulattal sem tudom elképzelni, hogy Irina és Ashley simán visszaadnák Alice-t. Ők is tudják, hogy David és Edward nem akarnak velük maradni. Bár nem túl intelligensek, de biztosra veszem, hogy velünk és Alice-szel terveik vannak még – gondolkodtam hangosan.

- A terv: Amint Edward, David és a többiek elindulnak, követjük őket. Elég nagy távolságot kell tartanunk tőlük ahhoz, hogy ne halljanak minket, és ne érezzék az illatunkat se. Meghúzódunk a háttérben, és megnézzük, hogy Ashleyékkel van-e Alice. Amit én őszintén szólva eléggé kétlek, hogy meg fog történni. Ezután teszünk majd egy kis kerülőt, hogy bejussunk az erdőbe. Hátulról Ashleyre vetjük magunkat. Ráveszed őket, hogy engedje el Alice-t, én pedig kicsit megröptetem őt a környéken. Nem tudom, hogy Irinával mit csináljunk, de Ashley nem fogja túlélni ezt a kalandot, az biztos!


Egy valamit be kell látnom: Claire a tervezés világbajnoka.


- Miért akarod őt körberöptetni, amikor én simán rávehetem őt, hogy mindent megcsináljon, amit csak akarok? – kérdeztem Claire-t összezavarodva.

- Bella, én is szórakozni akarok – válaszolt Claire vigyorogva.


Oké, bevallom, egy kis szadista hajlama is van.


- Akkor térjünk át a B tervre – kezdtem.


- Mindenképpen meg kell várnunk, míg a többiek elhagyják a házat. Itt is hátulról kéne rátámadnunk Ashleyre és Irinára, és ha nem lesz velük Alice, akkor pedig egyszerűen ráveszem Ashleyt, hogy vigyen minket oda hozzá. Szerintem Jasper mindenképpen a mi oldalunkon lesz. Elvégre vissza akarja kapni a feleségét. Szerintem neki azzal se lesz problémája, hogyha megöljük Ashleyt és Irinát is. Már ha Irinát is meg kell majd ölnünk. Ashley biztos meg fog halni. Jobb, ha nem is gondol Edwardra, különben nagyon fájdalmas halála lesz – latolgattam hangosan.

- Ez Irinára is érvényes – válaszolt Claire.

- Van még valami átgondolandó? Ashley befolyásolni tudja a gondolatokat és a látomásokat. De ez ránk nem hat. Van valamilyen képessége Irinának? – kérdezte Claire.

- Nem tudom. Mindenképpen meg kell tudnunk, hogy ne érhessen minket kellemetlen meglepetés – mondtam.

- Majd meglátjuk, hogy a többiek mit terveztek. Lehet, hogy majd improvizálnunk is kell majd – fűztem még hozzá, miközben az alsó ajkamat harapdáltam.

- Claire, még egyszer szerettem volna veled beszélni. Edward azt mondta, hogy úgy döntöttél, hogy Daviddel mész. Remélem tudod, hogy én nem foglak visszatartani, ha ezt szeretnéd. De semmi esély nincs arra, hogy ideköltözzetek Daviddel? – kérdeztem Claire-t.

- Tudod, hogy nem szívesen hagylak el titeket. És most, hogy Irináról is tudok, nem vagyok benne olyan biztos, hogy Alaszkába akarok költözni. De van egy oka annak, ami miatt a Denali-klán mellett döntöttem. Még régebben volt egy beszélgetésem Carlisle-lal. Ő mesélt nekem a Volturiról. Azt mondta, hogy ők egyfajta uralkodócsalád, és hogy a Volturik után a Cullenek a legnagyobb vámpírcsalád. És hogy a Volturi nem kedveli azokat a vámpírokat, akik állatvérrel táplálkoznak. Carlisle úgy gondolja, hogy miután a személyünkben újabb két taggal bővült a család, ez nem tetszik majd nekik, és jelentkezni fognak majd. És ha még a képességeinkről is tudomást szereznek, akkor meg fognak támadni minket. De mivel mi mindig nyugodtan és feltűnésmentesen élünk, annak is nagy az esélye, hogy békén hagynak minket.



30 megjegyzés:

  1. 1. kom *-* Köszi hogy feltetted. amúgy szerintem a e-mail egy próbát megérne XD
    Nagyon tetszett várom a folytatást

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett(L)imádatm:D
    várom a kövit:)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!Ügyes vagy!:D
    Föci project!Hát igen...xD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett:D Az a röptetés xD remélem Claire megcsinálja:D várom a kövi fejit(L) puszika

    VálaszTörlés
  5. örülök hogy van fejezet, akármilyen hosszúságú is :)
    egyébként birtam ezt a részt s, remélem összejön a tervük.
    D
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Örültem ennek a kis fejezetnek is hisz a tetőponton lett abba hagyva várakozással telve várom a második részét ennek a fejezetnek!!!
    Sajnálom hogy anyukád eltiltott a gép elől pedig ha tudná hogy mekkora tehetséget tiltotta el..
    Bella és Claire nagyon okosak és ravaszak együtt;)
    Kíváncsi vagyok hogy ki fog előbb odaérni Edwardék vagy Belláék?? Egy biztos hogy Irináék nem maradnak életben de remélem hogy Alicenak nem esik baja:(
    És a röptetés már most látom milyen jól nézne ki de azért Clairenek is jutni fog egy kis "szórakozás" ha ezt lehet szórakozásnak nevezni, egy biztos gyötrelmesen fognak meghalni Irináék ha rajtad és a lányokon múlik
    de vajon Edwardék ha meglátják a lányokat biztosan ki lesznek bukva miszerint "hogy lehetnek ilyen felelőtlenek meggondolatlanok és stb..." Szerencse hogy Claire eltudja rejteni a gondolatatait és amiért elmegy az tényleg egy jó megoldás hisz nem kellene még több baj így is annyi éri a Cullenéket...Remélem hogy a békén hagyás lesz a Volturi részéről...
    Nagyon tetszett!!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett :D
    kíváncsian várom a folytit

    VálaszTörlés
  8. IMÁDOM!!!!
    ááá!!! Remélem sikerül a terv!
    :)
    Már nagyon várom a folytatást!!
    Puszil: Eszter

    VálaszTörlés
  9. FANTASZTIKUS!
    már nagyon vároma kövi fejit...remélem em tart sokáig a tiltás :D
    puszii

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nagyon jó lett!!! Már alig várom, hogy mi fog még itt történni! Várom a kövit és kitartást!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nem rég találtam rá az oldalra, nagyon tetszik a történeted. Lenyűgözően jól írsz. Várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Jó kis terveket eszeltek ki:P
    Kíváncsi vagyok ,h sikerülni fog-e nekik!Remélem igen:D
    Nagyon várom a kövit!
    puszii:vanetty12

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik! Várom a kövit, de nagyon! Alig várom már azt, hogy Ashley "megpusztuljon"-bocsi csak nem szívlelem.
    PUXD

    VálaszTörlés
  14. szia:)
    Annyira jó:)
    Még mindig Ashley ellenes vagyok!!:)
    Siess a kövivel!!
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  15. szia.Nagyon szupi lett.Kirakhatnám a blogodat a bloglistámba?
    barbika.88@hotmail.com

    VálaszTörlés
  16. nagyon jó lett..nagyon várom a köv. fejit....

    VálaszTörlés
  17. Szija!
    Szuper lett!!!
    Alig várom a folytit!

    VálaszTörlés
  18. Hát nem igaz!!!
    Annyira szuper lett!!! XD
    Miért nem akar összejönni a 20komi??? :(
    Már annyira várom a folytatást!
    Pusy
    Csenge

    VálaszTörlés
  19. Remélem a kövit egy kicsit felturbózod, mert ez enyhén laposra sikeredett!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Azt hiszem én lenni 20.!!! Siess a kövivel!!!
    Izgi legyen ám!!!!!!:D
    puszi
    Cristy

    VálaszTörlés
  21. Hello csajszi, tegnap akadtam a blogodra és ha nem lenne 2 kisbabám :D már el is olvastam volna egy ültő helyembe, de csak most sikerült végeznem. Na szóval, hihetetlen, hogy mindössze 16-17 éves vagy, ideszögeztél a székhez simán, főleg a story eleje tetszett nagyon, én olyanokat röhögtem, hogy a férjem majdnem felébredt éjszaka :D (hajnal 2-ig bírtam, 2 baba mellett ez azért teljesítmény...) ráadásul gözöm se volt, mi fog történni a következő pillanatban egészen odáig, hogy Bella el nem kezdett telefonon beszélni Edwarddal, mert azért ugye mindannyian a happy end-et szeretnénk és hát el kell kezdeni valahol, de még nagyon izgi részek várnak ránk, amiket nagyon várok! Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  22. Ez nagyon jó lett!!! Várom a folytatást! Mikor lessz fenn? Nem baj szépen írsz ,de jöjjön az a friss!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

    VálaszTörlés
  23. jahj..mikor lesz friss?? télleg minden nap megnézem ho van-e :$..hajrááá:D

    VálaszTörlés
  24. Szia, remélem, ha végre vége a sulinak, visszakapod a laptopodat és minden nap írsz fejezetet, met nagyon várom a folytkövöt, meg az azutáni részeket, én is benézek minden nap, de az a gyanum, meg kell várni az évzárót. :D

    VálaszTörlés
  25. tűkön ülök...remélem hamarosan lesz friss..persze megértem ha nem érsz....mindenkinek van más dolga is....azér hajrááá:DD

    VálaszTörlés
  26. tök jó lett a feji
    mikor lesz folytatás

    VálaszTörlés
  27. legyen kövi fejezet!!!légyszi légyszi légyszi!!!!már nagyon akarom

    VálaszTörlés
  28. Hüpp-Hüppp....minél gyorsabban kövi fejezetet!!!!!
    Ma értem el az utolsó fejezetig de KELL SZÜKSÉGEM VAN a kövi fejezetrexD
    Egy hű Rajongód:DxD!

    VálaszTörlés
  29. naon nagy ez a történet már alig várom hogy olvassam a folytatást:D:Dlegyen FRISS!legyen Friss!!!!!!!please

    VálaszTörlés
  30. naon jó lécci folytasd:D:D

    VálaszTörlés