Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. július 6., kedd

Újra itt

Sziasztok!

Először is elnézést szeretnék kérni, amiért ennyi időre csak úgy "eltűntem", de a való élet sajnos közbeszólt. Most már "visszatértem", és bejezem a One More Chance-t mindenképpen, valamint az új sztoriból is tervezek felrakni új részt. Nagyon szeretném megköszönni mindenkinek, aki kitartott a történet mellett és mellettem, és ígérem, hogy nem fogjátok megbánni. Lehet, hogy már ma rakok fel új részt, de ha ma nem is, a napokban mindenképpen számíthattok rá.

Rosalice

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Jó újra itt látni, már várom hogy mi lesz, remélem hogy pozitiv dolgok szóltak közbe;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon vártam már hogy visszagyere, és folytasd a történeted :D

    (másik) Melinda :D

    VálaszTörlés