Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. március 21., vasárnap

Díj!



Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót(ami am szerintem egy pöppet béna) kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat

Ezt a díjat Nikcimacitól Alice23-tól, és Ginewrától kaptam. Köszönet Nekik!

Akiknek továbbadom:

Szylu

Iccsinee

Ginewra

Alice

Candy

Lady


Név: Rosalice
Becenév: Olivia
Lakhely, születésihely: Szombathely
Magasság: 174cm
Névnap: december 3.
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: 1
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: német, angol
Gyűjtemény: könyv, zene, film
Cipőméret: 40
Iskola: NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium
Osztály: Tizedikes
Kedvenc tantárgyak: biológia, kémia
Hobbi: írás, olvasás, zenehallgatás, alvás, lovaglás
Zsebpénz: egy ideje nem kapok:D
Kívánság: felvegyenek az orvosira, és lehetőleg el is végezzem anélkül, hogy kibuknék:D
Álom: megálmodom a következő fejezeteket :)
Szerencseszám: 8
Szeretne találkozni: Robert Pattinsonnal, Kristen Stewarttal, az olvasóimmal:)
Háziállatok: kutya

1 megjegyzés:

  1. Szia! Kapsz tőlem is egy díjat! Nagyon imádom a történeted, mindig elolvasom ...csak nem mindig van időm komizni mostanában de ettől még a kedvenceim közé tartozik.
    Sok puszi: Zsani alias Szozsa914

    VálaszTörlés