Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. március 26., péntek

Késés

Sziasztok!

Szeretnék nagyon sokszor bocsánatot kérni, de sajnos nem fogom tudni felrakni az új fejezetet jövő hét csütörtök (április 1.) előtt. Tényleg nagyon sajnálom, de egész hétvégén tanulnom kell, mert hétfőn biológia, kémia, és történelem dolgozatot is írok, és mindegyik nagyon fontos, ráadásul hétfő-kedd-szerdán van az osztályozó vizsgám is, amin érettségi pontjaim múlnak, úgyhogy most sajnos nincs időm írni. Remélem megértitek, higgyétek el én is szívesebben írnék.

Mégegyszer nagyon sajnálom, és ígérem amint lesz időm megírom a fejezetet.

3 megjegyzés:

  1. Semmi baj=) Remélem sikerül:D én drukkolok puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. Jaj nee!!pedig mar nagyon vartam a fejezetet,de nme bay nyugodtan tanulj,nagyon szoritok neked!!ügyes legyél,sok szerencset!!!hihi Szabus

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Oksi. Nem gond talán kibírom addig;)
    Zsani

    VálaszTörlés