Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. március 18., csütörtök

Új történet - Empty

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni azt a rengeteg kommentet, amit a One More Chance előző fejezetéhez írtatok, ti vagytok a legjobb olvasók!

Amint az utóbbi időben azt már többször is említettem, egy új történet bontakozott ki a fejemben. Ezt majd a One More Chance befejezése után rakom fel, de a sok komment miatt gondoltam adok nektek most egy kis izelítőt, hogy miről is fog szólni ez a történet. A One More Chance című fanfictionömből még kb. 5 fejezet várható, bár ez még változhat, mert még mindig nem vagyok benne biztos, hogy hol szeretném lezárni a történetet, de nagyjából ennyire számítsatok. A következő ficem címe pedig Empty (angolul azt jelenti, hogy üres).

Ez a történet is azután játszódik, hogy Edward elhagyta Bellát a New Moonban, és itt sem tűnik fel Jacob Black, hogy megmentse őt. Két évvel azután, hogy a vámpírok elhagyták Forksot Bella élete egy rémálom, míg újra nem találkozik a családdal, akit olyannyira hiányolt. De meg tudják menteni Cullenék Bellát saját magától?

5 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nagyon jól hangzik ez ..:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozok Melindához, tényleg jól hangzik. Biztos vagyok benne, hogy ez is ugyan olyan szuper lesz, mint a One More Chance. Tuti hogy olvasni fogom, hisz nagyon jól írsz és jó a történet témája.:):)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csatlakozva az előttem lévőkhöz: szerintem is nagyon jól hangzik!
    Alig várom! Szia!

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    én is kíváncsi lettem, tuti jó lesz, már nagyon várom!!!
    puszka
    mesi28

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Ha az új történetet is ilyen nagyszerűen "tálalod", akkor már nagyon várom! :)))

    Gabriella

    VálaszTörlés