Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. március 11., csütörtök

Eclipse trailer

Sziasztok!

Gondolom sokatok tudja, hogy a Summit ma tette fel a netre az első Eclipse trailert. Nekem nagyon tetszik, és gondoltam megosztom veletek is:) Kíváncsi lennék a ti véleményetekre is, mind a trailert, a filmet és a könyvet illetően is. Írjatok bátran!:)


The Twilight Saga: Eclipse Teaser Trailer in HD

Trailer Park Movies | MySpace Video

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Imádlak!Annyira köszönöm hogy feltetted!!!!


    Pusz Blacky!!!!!

    VálaszTörlés
  2. jaj, nekem is nagyon tetszett, sőt a könyvet már 10-szer elolvastam:P már nagyon várom a filmet:)
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát egy kicsit fura így a könyv után, de majd kíváncsi leszek az egész filmre:D
    És a trailer is nagyon tetszett ..bár már megint össze van kavarva...pont mint a new moon-nál :)De ez egy kicsit nyugisabb trailer lett és épp ez a jó, hogy nem tudjuk meg belőle a lényeget:) Bár azt mondják, hogy sötétebb lesz, de ebbe nem nagyon derült ki ..majd meglátjuk :)
    A zenét imádom benne:)
    És már kíváncsian várom a filmet:D

    VálaszTörlés
  4. szia!!
    Nagyon tetszik a trailer!!:)
    A zene is jó benne!!:)
    Viszont nem igazán tudtam belőle kivenni csak egy két részt ami a könyvben is szerepel:)
    Ennek örülök ha ilyen a trailer milyen a film?:)
    Melinda

    VálaszTörlés