Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. december 5., szombat

13. fejezet - Az azutáni nap

Itt a következő fejezet! Várom a véleményeket, jó olvasást!

13. fejezet - Az azutáni napi


- Edward, te meg mit keresel itt?


Zavartan nézett rám.


- Mire gondolsz?


Még mindig Edward csupasz mellkasán feküdtem. A fejem olyan volt, mintha száz tonnás lenne, és túlságosan rosszul voltam ahhoz, hogy elhúzódjak tőle.

Egy pillanat. Edward csupasz mellkasán fekszem? Az egyik kezemmel, ami még a takaró alatt volt végigsimítottam Edward testén. Erre ő halkan felsóhajtott. Gyorsan elhúztam a kezemet, és végre eljutott a tudatomig, hogy én is meztelen vagyok. Rossz előérzetem támadt. Még ha nem is akartam inkább tudni, mégis meg kellett kérdeznem Edwardtól:


- Edward, miért vagyunk mindketten meztelenek? Mi történt tegnap éjjel? – a hangomból kissé kihallatszott a kétségbeesés. Döbbenten nézett rám.

- Semmire sem emlékszel? – kérdezte kissé megbántottan.

- Máskülönben miért kérdezném? – válaszoltam ingerülten. Láthatóan kényelmetlenül érezte magát.

- Nem tudom, hogy is mondjam. Tegnap este a kocsmában voltam, ott találkoztam veled. Akkor már olyan részeg voltál, hogy egyedül már a lábadon sem tudtál megállni. Ezért hazahoztalak. Én magam sem tudom, hogy hogy történt mindez. Arra kértél, hogy maradjak. Melléd feküdtem az ágyba, aztán utána már egyik dolog követte a másikat – A vége felé Edward egyre halkabb lett.


A legrosszabb sejtéseim beigazolódtak. Ha egy kis eszem is lenne, akkor most elhúzódnék Edwardtól. De valószínűleg minden egyes agysejtemet elittam tegnap. Edward meztelen felsőtestén feküdtem még mindig, ő pedig nyugtatóan simogatta a hajamat, és mindenből a legrosszabb: A szüzességemet az egykori álompasimmal vesztettem el, és semmire sem emlékszem. Jó volt egyáltalán? Mindig abban reménykedtem, hogy Edward lesz nekem az első… és az utolsó is. De akkor még együtt voltunk. Most pedig ott volt neki Ashley.


Ashley!


Hirtelen ellöktem magam Edwardtól. A fejem annyira fájt, azt hittem felrobban.


- Mond csak, mégis mit gondoltál? – üvöltöttem rá. – Kihasználtad, hogy részeg voltam, és lefeküdtél velem. Két napja meg még Ashleyvel henteregtél a szemem előtt! Mennyire önző vagy te valójában? Néha gondolj másokra is, ne csak magadra. Először elhagysz engem, aztán egy másik lánnyal térsz vissza. Minden alkalmat kihasználsz, hogy a tudtomra add, én voltam életed legnagyobb hibája. És akkor még rám is mászol, amikor nem vagyok éppen beszámítható állapotban! Mit tettem én veled, hogy ezt érdemlem? – kiabáltam időközben már hisztérikusan, és a könnyek elkezdtek folyni az arcomon.


Edward rémülten nézett rám. Újra a mellkasára húzott, és megölelt. Nyugtató szavakat suttogott a fülembe, és megpróbált megnyugtatni. De én nem hallgattam rá, és megpróbálni kiszabadulni a karjaiból.

Hallotta, ahogy azt magyarázta, hogy egyáltalán nem az történt Ashleyvel, mint amire én gondolok, és hogy micsoda egy idióta ő, amiért ezt tette velem. Ez volt a csúcspont! Csak tudom, hogy mit láttam, és ő lefeküdt Ashleyvel. Carlisle is bizonyíthatja.

Majd a dühtől elvakítva olyat tettem, amit jobb lett volna inkább kihagyni. Amikor megpróbáltam kiszabadulni az öleléséből teljes erőből belebokszoltam a karjába. Hallottam, ahogy eltörik a kezem, és éreztem, ahogy az éles fájdalom belenyilall. Felüvöltöttem, és megszorítottam az ép kezemmel az eltörtet. Biztos voltam benne, hogy eltörött. Újra elkezdtek folyni a könnyeim. Hülye vámpír! Edward aggódva ugrott fel, és meg akarta nézni a törött kezemet.


- Kedvesem, megsérültél? – kérdezte óvatosan.

- Nem, az örömtől üvöltök! Azt a hangot már ismerhetnéd tegnap éjjelről – mondtam szarkasztikusan, és még mindig a fájdalomra összpontosítottam.

- Emlékszel a tegnap estére? – kérdezte meglepetten.

- Természetesen nem. Szarkasztikusan értettem. És most hívj végre egy orvost – mondtam összeszorított fogakkal.

- Elviszlek Carlisle-hoz – mondta gyorsan Edward, és a karjaiba vett.

- Edward, kérlek vegyél fel valamit magadra! Gondolom nem akarsz meztelenül végigfutni a környéken! – mondta sokkolva.


Edward féloldalasan rámmosolyogott, majd hihetetlen sebességgel felöltözött. Be kell vallanom, hogy Edwardnak tényleg tökéletes teste van. Ebben a pillanatban nem érdekelt, hogy pokolian fáj a kezem.

Edward hozott nekem egy fürdőköpenyt, és rámadta. Még elrakta a lakáskulcsot, majd a karjaiba véve kiugrott velem az ablakon. Mielőtt megemlíthettem volna, hogy jobb lenne, ha az ajtón keresztül mennénk már kint voltunk. Bár mennyire is nem akartam, de a vállába kellett temetnem az arcom, mert könnyeztem a széltől. Nem sokkal később már a Culleneknél voltunk. Ahhoz képest, hogy távol akartam tartani magamat a Cullenektől, elég gyakran „vendégeskedtem” náluk.

Edward bevitt a házba, és hívta Carlisle-t. Egyszerre megjelent az egész család, én pedig majdnem elsüllyedtem a szégyentől. Míg Alice mindenttudóan nézett rám, addig a többi Cullen megpróbálta elrejteni a mosolyát, kivéve Ashleyt, aki még nagyobb gyűlölettel bámult engem, mint eddig. Edward és én biztos furcsán nézhettünk ki. Ő teljesen fel volt öltözve, a haja összekuszálódva, mint mindig… najó, most egy kicsit jobban, mint általában. Engem még mindig a karjaiban tartott, és nem volt rajtam semmii egy fürdőköpenyen kívül. Nem is akarom tudni, hogy a hajam és az arcom hogy nézhetett ki. Elvörösödtem.


- Miért tartod a karjaidban ezt a félig meztelen kis fruskát? – kiabált Ashley már-már hisztérikusan.


Edward halkan rámorgott Ashleyre. El kellett rejtenem a mosolyomat. Most tényleg engem próbált meg megvédeni Edward? Hogy bosszantsam Ashleyt közelebb bújtam Edwardhoz, és az ép kezemmel belekapaszkodtam az ingjébe.


- Mi történt? – kérdezte Carlisle.

- Eltörtem a kezemet – motyogtam kerülve Carlisle tekintetét.

- Edward, kérlek vidd Bellát a konyhába – mondta Carlisle.


AZ összes Cullen követett minket. Edward leültetett az egyik székre, majd mellém ült. Közben Carlisle is megjött az orvosi táskájával, és velem szemben ült le.


- Mond csak Bella, meg tudnád nekünk magyarázni, hogy miért csak egy fürdőköpeny van rajtad? – kérdezte Emmett nevetve. Rákvörös lettem.

- Én tudom – kiáltott fel Ashley nevetve.


Küldtem Alice felé egy mérges pillantást.


Nagyon szépen köszi, Alice!


A többiek mind elkezdtek vigyorogni. Edwardra néztem, aki szórakozottan, de szeretetteljesen nézett engem. Ashley gyűlölettel morgott. Jasper és Emmett elé álltak, hogy megvédjenek tőle.


- Gyerekek, menjetek ki, és hagyjátok Carlisle-t, had végezze a munkáját! – mondta Esme. Tudom már miért szeretem ennyire őt!


Miután Carlisle megvizsgálta a kezemet megállapította, amit már eddig is tudtam, hogy eltört.


- Begipszelem a kezedet. Egy pár hétig majd pihentetned kell – mondta.

- Mond csak Bella, mi történt valójában? – fűzte még hozzá kérdőn. Tudtam, hogy ezt a kérdést majd meg kell valamikor válaszolnom.

- Megütöttem Edwardot – motyogtam.

- Miért?

- Mert megérdemelte – válaszoltam szemrehányóan.


Hallottam ahogy a család többi tagja felnevet. Tiszta klassz, hogy ők is hallják…


- Van köze ennek ahhoz, hogy egy szál fürdőköpenyben ülsz most itt? – kérdezte. Láthatóan jól szórakozott. Újra elvörösödtem.

- Öhm… Carlisle, kérlek ne haragudj, de erről nem egy férfival szeretnék beszélni – mondtam. Ez elég kínos volt…

- Kedvesem, amint begipszelték a kezedet beszélgethetünk – szólt ki Esme a nappaliból, Carlisle pedig halkan felnevetett.


Pontosan két hete találkoztam újra a Cullenekkel, és azóta több bajom volt, mint az elmúlt három évben. Sóhajtva hajtottam le a fejem az asztalra. Hatalmas hiba volt. A fejfájás új erővel tört rám… és az emlékek is. Az előző éjszaka képei lejátszódtak újra a szemeim előtt.

Édes istenem, hiszen szabályosan rámásztam Edwardra! Minden apróságra emlékeztem most már. Én könyörögtem neki, hogy maradjon velem. És a csók a kocsma előtt. Ismét elvörösödtem. Carlisle mindenttudó mosollyal nézett rám. Miért mindig én?


- Carlisle, nincs véletlenül fejfájáscsillapítód? – kérdeztem szégyenlősen.


Hallottam, ahogy a nappaliban valaki felkuncogott, és esküdni mernék rá, hogy Edward volt az. Ebben a pillanatban döntöttem el, hogy továbbra is úgy fogok tenni, mint aki semmire sem emlékszik. Nem kapja meg Edward az elégtételt.


- Mindjárt kapsz úgyis egy fájdalomcsillapítót a kezedre, az majd segít a fejfájásodon is – ébresztett fel gondolataimból Carlisle. Miután készen volt azt mondta:

- A gipsznek még száradnia kell. A legjobb lenne, ha addig itt maradnál.


Csúcs. Remélhetőleg nem fognak majd kérdésekkel bombázni.


- Milyen volt az első? Mindent el kell mesélned – táncolt oda hozzám Alice izgatott arckifejezéssel.


Ebben a családban senki nem tiszteli mások magánéletét? Ismét elvörösödtem.


- Nem emlékszik semmire – mondta Edward rosszkedvűen.


Hogy vette ehhez a bátorságot? Mérgesen néztem rá.


- Ha beszámítható állapotban lettem volna, akkor soha nem mentünk volna ilyen messzire – válaszoltam. – Rámmászott amikor részeg voltam – magyaráztam szemrehányóan.

- Ah, most már minden az én hibám? Ki kért meg, hogy maradjak ott? – kérdezte Edward ingerülten.


A Cullenek fejei ide-oda forogtak kettőnk között, mint egy teniszmeccsen.


- Oh, és neked ennyi elég is ehhez? – kérdeztem csípősen.

- Te kezdtél el simogatni – mondta Edward dühösen.

- De részeg voltam. És te kihasználtad ezt – vetettem ellen.

- Én nem használtam ezt ki. Honnan kellett volna tudnom, hogy már nem vagy beszámítható? És higgy nekem, tegnap este nagyon aktív voltál – sziszegte nekem Edward.

- Hiszen te magad mondtad nekem, hogy már a saját lábamon se tudtam megállni. Ebből már rájöhettél volna. Különben is mindenki tudja, hogy ha valaki túl sok alkoholt iszik, akkor nem lesz beszámítható – Lassan kifogyok az érvekből.

- Vámpír vagyok az Isten szerelmére! Honnan kéne tudnom, hogy az emberek ilyen furcsán reagálnak az alkoholra? Különben is régebben se tudtál megállni a saját lábadon, pedig beszámítható állapotban voltál – ordította.


Áucs. Ez fájt. Már megint felhozta a régi ügyetlenségemet.


- Te egy komplett idióta vagy, Edward Cullen. El se tudod képzelni, hogy mennyire átkozom azt a napot, amikor megismertelek! Ráadásul morálisan se vagy túl jó! Két nappal ezelőtt még Ashleyvel fekszel le, most meg velem. Úgy látszik neked semmi sem elég – kiabáltam.

- Te pedig prűd vagy! – kiabált rám vissza. Ekkor Ashley ismét megszólalt:

- Edward, én megbocsátok neked. Ilyesmi megtörténhet. Biztosan csak egy baleset volt. De egy valamit azért tudni szeretnék. Jobb nálam az ágyban? – kérdezte kislányos hangon.


Na ennek aztán vannak idegei. A barátja megcsalja, és akkor még azzal foglalkozik, hogy jobb vagyok-e nála az ágyban? Ezt a kérdését kivéve teljesen nyugodtan fogadta a hírt. Ez nem vall Ashleyre. Edward dühösen nézett rám, majd átkarolta Ashley vállát.


- Semmi esetre sem – sziszegte, közben végig engem nézve.


Fájt, hogy nemcsak hogy kihasználta a szituációt, most még meg is aláz. Fájdalmas tekintettel néztem rá. Először bűnbánóan nézett rám Edward, de utána kerülte a pillantásomat. Minden gyűlöletemet belesűrítettem a következő mondatomba, amit Edwardnak szántam.


- Higgy nekem, te se vagy valami nagy lepedő-akrobata. Különben elékeznék rá, hogy lefeküdtünk. Újra bebizonyítottad, hogy semmit sem tudsz rendesen csinálni. De úgy látszik, hogy ennyi elég Ashleynek. De ha őszinték akarunk lenni, Ashleynek soha nem voltak túl nagyok az igényei.


Edward alig észrevehetően összecsuklott egy kicsit, és fájdalommal az arcán nézett rám. Ashley ezzel ellentétben dühösen nézett rám. Csodálkoztam, hogy még nem ugrott nekem. Az biztos, hogy innen el kell mennie, de ki tudja, hogy Carlisle még mivel fenyegette meg.

Leültem a kanapéra Esme, és Alice közé. Míg Esme átölelte a vállamat, Alice pedig nyugtatólag simogatta a kezemet.


- Telefonálhatnék? Szólnom kell Claire-nek, hogy itt vagyok – mondta szinte hangtalanul.


Ashley és Edward kimentek a házból, a többi Cullen pedig aggódva nézett engem. Mióta újra találkoztam Edwarddal az egész életem fenekestül felfordult, és fogalmam sincs, hogy hogyan nyerhetném vissza a kontrollt az életem felett.


- Miért nem mondod meg egyszerűen Claire-nek, hogy ma itt maradsz. Akkor csinálhatnánk egy csajos estét, és dumálhatnánk csajos dolgokról – mondta Rosalie.


Ugyanabban a házban lenni, ahol Edward és Ashley nem tűnt valami jó ötletnek. De még mindig jobb, mint egyedül lenni otthon, és gondolkozni. Tudom, hogy Claire megint Cedric-nél aludt. Bólintottam Rosalienak, és kimentem a konyhába, hogy felhívjam Calire-t.


- Szia Claire! Én vagyok, Isabella. Figyi, a Cullenéknél vagyok. Volt egy kis balesetem, és eltörtem a kezemet úgyhogy Carlisle ellátta.

- Édes istenem Isabella! Mi van veled az utóbbi időben? Először a fejed, most meg a kezed. Mióta újra itt vannak, mindenféle kis baleseteid vannak! – mondta barátnőm aggódva. És igaza volt.

- Csak szólni akartam, hogy ma itt alszom. Egy-két dolgot majd hozok magamnak. Véletlenül ott felejtettem a kulcsomat. Már hosszú ideje vársz rám? – kérdeztem.

- Nem, ezen a héten nem megyek be az egyetemre. Neked is ezt kéne tenned. Úgyis ma dolgozni kell mennünk. Hozd magaddal a beteglapodat, és akkor a másolatát odaadom Nortonnak, az egyetemen pedig majd leadom holnap az enyémmel együtt – mondta Claire most már egy kicsit boldogabban.


Oké, egyetem és Norton. Mindkettőt elfelejtettem. És akkor még ott van Jason is, akit teljesen elhanyagoltam az elmúlt időben. És ott volt a rossz lelkiismeretem is. Nem érdemelte meg, hogy megcsalják. Már ha egyáltalán nevezhető ez megcsalásnak, hogy úgy szexeltem, hogy közben részeg voltam. Rosszul éreztem magam. Tényleg! Miért tettem ilyet egy olyan kedves fiúval, mint Jason?


- Akkor fél hat körül majd hazamegyek, hogy elhozzam a cuccaimat – mondtam egy kicsit szomorúan.

- Minden oké, Isabella? Olyan szomorúnak tűnik a hangod. Ha szeretnél beszélni róla, akkor tudod, hogy én mindig itt vagyok neked. Csak mert most van barátom, az még nem jelenti azt, hogy már nincs rád időm! – mondta Claire aggódóan.

- Minden oké, tényleg. Csak a kezem fáj egy kicsit – hazudtam. – Akkor fél hatkor majd találkozunk.

- Rendben. És mindenképpen beszélgetnünk kell majd valamikor. Olyan érzésem van, mintha kihagynék valamit az életedből – mondta mosolyogva. Néha olyan volt, mint egy anyuka.


Visszamentem a nappaliba és odaadtam a telefont Esmenek. Mindenki szomorúan nézett engem. Tudom, hogy minden szót hallottak, amit Claire-rel váltottam.


- Rossz a lelkiismereted – mondta Jasper teljesen szükségtelenül. Én csak bólintottam.

- Jason egy kedves fiú. Ő nem ezt érdemli.

- De végülis te részeg voltál tegnap. Szóval nem hibáztathat téged senki a történtekért – válaszolt Jasper elgondolkozva.

- Igen, de azért ez nem ilyen egyszerű. Nem hiszem, hogy akármilyen idegen férfival is lefeküdtem volna – mondtam szomorúan.


Bár ebben nem lehettem biztos, mivel még soha nem voltam ilyen csettrészeg, mint tegnap. Még soha nem voltam részeg!


- Örülök, hogy ma este ittmaradhatok. Így egy kicsit összeszedhetem a gondolataimat – mondtam bizakodóbban, mint ahogy valójában éreztem magam.

- Bella, ez a te otthonod is. Addig maradsz, ameddig csak akarsz! – mondta Carlisle.

- Mi?? Ez itt marad? Mégis hogy-hogy? Engem kidobtok, ez a kis fruskát meg tárt karokkal fogadjátok! – rikácsolt Ashley.


Hol van Edward? Hiszen még együtt mentek el.


- Bella már régebb óta családtag, de pedig csak befurakodtál ide. És ha nem úgy viselkednél, mint egy viselkedészavaros gyerek, akkor te is maradhatnál! – mondta Esme dühösen.


Mindannyian kaptunk még egy dühödt pillantást Ashleyttől, majd kifutott a házból.


Mindenki a nappaliban ült, és beszélgettünk. Aztán fél hatkor felöltöztem, és visszamentem a lakásomba, hogy elhozzam a cuccaimat. Carlisle már kitöltötte a beteglapomat, úgyhogy azt is rögtön oda tudtam adni Claire-nek. Ismét Rosalie adott kölcsön ruhát. Úgy döntöttünk, hogy Emmett visz el, hogy addig Alice, Esme, és Rosalie elő tudják készíteni a csajos esténket.

Ahogy megérkeztünk a lakáshoz megkértem Emmett-et, hogy várjon meg a kocsinál, és megígértem, hogy sietek. Felcsengettem, és vártam. Miután már harmadszorra csengettem egyszerűen kinyitottam az ajtót. Elkezdtem aggódni, hogy Claire már nincs itthon. Felmentem a lakáshoz. Az ajtó résnyire nyitva volt, és azon gondolkoztam, hogy hol lehet Claire. Máskor mindig rögtön odafutott az ajtóhoz, ha hazajöttem. Bementem, és rossz előérzetem támadt. Az egész lakásban sötét volt. Megpróbáltam felkapcsolni a villanyt, de az nem kapcsolódott fel. Odatapogatóztam a folyosónkon lévő komódhoz, hogy kivegyek egy zseblámpát. Meg is találtam, és bekapcsoltam.


- Claire, hol vagy?


Nem jött válasz. Bementem a szobájába. De ott se volt senki. Utána a nappaliban próbálkoztam. Bementem a nappali ajtaján, és ott is megpróbáltam felkapcsolni a villanyt. De itt se működött. Hirtelen megbotlottam valamiben. Miután megkapaszkodtam, hogy ne essek el, megvilágítottam a padlót, hogy lássam miben botlottam meg. Két ember feküdt ott.


Sokkot kaptam.


Az arcukra világítottam, és felismertem Claire-t, és Jasont. Már nem mozogtak. Most már tényleg nagyon rossz érzésem volt. Megpróbáltam megmérni a pulzusukat. A legjobb barátnőm Claire, és a barátom Jason halottak voltak.


Felüvöltöttem…



30 megjegyzés:

  1. Uhh az a rész tetszett amikor Bella visszavágott Edwardnak:)
    De mikor Bella megtalálta Clairet és Jasont akkor kicsit sokkot kaptam:(
    Kíváncsi vagyok ki tette ezt velük, de van egy kis sejtésem:)
    Remélem minél hamarabb lesz folytatás, mert nem tudom, hogy meddig bírom ki nélküle:)

    VálaszTörlés
  2. wááó ez rohadt jooo. kiváncsi vagyok edward most hol van és hogy mikor dobja ki azt a kis senkit és békülnek ki bellával. Imádom a törénetedet, és ezer hála hogy nincsenek benne farkasok.. huhh utállom őket. Mikor lesz új fris?? :D Siess vele lécci már most naon várom :)

    VálaszTörlés
  3. A végére én is sokkot kaptam, ez annyira Ashley-re val...utálom :(

    A fejezet egészében pedig nagyon tetszett, főleg az elje és az az adok-kapok Edward-Bella viták is jók voltak(:

    Nagyon jó írsz, és várom a folytatás nagyon *.*

    pusszi

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen!!! kérlek most ne várj egy hetet!

    VálaszTörlés
  5. Ez ez ez ez nagyon nagyon durva lett...Istenem ez tényleg...szegények..tényleg halottak??? Tuti Ashley tette az a dög.....!!!!De hol volt Edward???? Lehet Ash befolyásolta..és ő tette...vagy nem tudom és lehet azézt nem volt Edward otthon mikor Ashley összebalhézott megint mindenkivel....Jajj remélem nem Ed volt....könyörgöm..ne halljanak meg..úgy szerettem Claire-t és Jason is szimpi volt..jajj szegények..remélem hogy nem vársz a következő fejezettel két hetet mert addig kinyúvadok...:D
    remek volt ez a rész is..köszike
    várom a kövi fejit..
    puszi Zsani

    VálaszTörlés
  6. huhh, én is sokkot kaptam :)
    remélem hamar folytatod, mielőtt hagyod szívrohamban meghalni az olvasóközönséged felét :)
    M

    VálaszTörlés
  7. eszméletlen jóó lett ez a rész megérte várni :)
    az eleje nagyon tetszett amikor Bella és Edward veszekedtek
    Ashleyt most még jobban utálom mint eddig :P
    és a vége én is sokkot kaptam *-* meghaltak:( nagy fordulat az biztos
    biztos az a Ashley volt
    hiányozni fognak a töriből
    szóval nagyon nagyon szuper lett!!
    váárom a folytit
    puszi

    VálaszTörlés
  8. URISTEN! az eleje tök jol indult.:D egyetértek Bellával, de a vége :O istenkém, szegényke. van egy tippem hogy Ashley volt az ... azért ezt nemgondoltam volna. halod te aztán tudsz irni :D mindig olyat találsz ki amit aztán senki nem gondolna =)
    aztán nagyon vároma folytatást, és ugysajnálom hogy meghalt Claire és Jason :'( remélem valami boldog fejezet lesz. és hogy lesz megoldása mindennek :)
    puszi

    VálaszTörlés
  9. Hú Ez a rész nagyon jó volt! Főleg amikor Edward és Bella veszekedtek,meg amikor Bella eltörte a kezét!Sajnálom,hogy meghalt Clarie és Jason! Fogadni mernék,hogy Ashley keze benne van a dologban!!!! Várom a folytit! Remélem,holnap fennt lesz!
    Pussz: Titi

    VálaszTörlés
  10. jesszusom!!! én is sokkot kaptam!!!!!
    na és ezek a függővégek....:D

    kiölte meg őket ???

    úúúrristen!!
    siess a fejivel!!!! gyooorsaan!!!

    naaagyon jóó lett :):D (L)

    puszzaaa ALice

    VálaszTörlés
  11. ÚRISTEN...Bella-Edward viták jók voltak..érdemes volt rá várni...de Claire és Jason meghaltak? utálom Ashley-t..rem nem Edward tette,amikor nem volt Ashley mellett..léccííléccíí ne..várom a folytatást

    puszíí

    VálaszTörlés
  12. JÉZUSOOOOOOOOOOOOOOOM :O:O:O

    Szegény Claire:(
    És Jason:'(

    Úristen.. fogadjunk h az a szemét kis bestia volt.
    Túl könnyen fogadta a híreket h Edward és Bella lefeküdtek egymással..


    Gyűlölöm..

    És ezek a függő végek...
    hát ez gyilkos..


    jujj bocs a rossz szóviccért...

    VálaszTörlés
  13. ááááááá.. TE JÓ ÉG! ATYA ÚR ISTEN! ááááááá.. oké én sokkot kaptam.. légszomlyam van.. teljesen áá el sem merem hinni.. elfelejtettem még levegőt is venni 3szor olvastam el de fel sem tudom fogni.. nagyon várom a fojtatás és jó lett a feji.. leszámítva a gyilkosos végét .. azi s jó volt csak megrázó.. (nagyonis) Edward bunkó volt.. mint mindig.. és szegény isának nagyon ciki lehetett az egész.. Ashley meg TŰNJÖN MÁR EL!! annyira elegem van abból a csajból.. nem mind1.. gondolom ez a heted nagyon húzós volt és ezért nem tudtál írni szal rem mont már lesz hamar friss! Jah és ezek a füvvővégek.. nagyon durvaa.. idegölő.. és agysejtrombolóan kíváncsivá tesz:) nah puszi Büdös könyv(L)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Ashley egy dög. Csatlakozom ezen véleményhez. Valaki kinyírhatná végre.
    Teljesen le vagyok merevedve. Imádtam a szenvedélyes vitát Edward és Bella között. És a drámai vég...óóó.. Ez után minimum nagyon gyors folytatást ;D * reménykedő tekintet* Elvonási tüneteim lesznek.
    Szóval gratula. És siess!!! Létszi!:)
    Zsani

    VálaszTörlés
  15. Uhhhh....ez nagyon durva volt!!!
    ez a gyilkosság....jesszus, hát elég meglepő és nem igazán tudom hova tenni... ááá én is sokkot kaptam picit... miért nem Ashleyt nyírták ki :(((?
    Annak nagyon örülök,hogy Bella emlékszik az éjszakára!
    Lécci legyen hamar folyti! Nagyonnagyon várom!
    pussz

    VálaszTörlés
  16. Hali :) Az előző fejezetig nagyon tetszett a történet, de mostmár kezdem azt érezni hogy kezd nevetséges lenni ez az Ashley/Edward/Bella dolog...
    Mellékesen ha Edward tényleg annyira szeretné ahogy a történetedben mondja, akkor már rég elmondta volna az igazat Bellának Ashleyről... nekem ez már kicsit sok :)
    És remélem, hogy nem nyírtad ki szinte az összes 'melékszereplőt' :))
    bocsi a negatív kritkáért, de építőnek szántam :) Ennek ellenére én is nagyon kíváncsi vagyok a következő fejezetre :))

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Basszus... ez érdekes befejezése volt a fejinek. De legalább már nem kell Bellának Jason miatt aggódni (na jó ez csúnya beszólás volt)
    Viszont remélem hogy nem Ed volt, hanem az a kis krva. Akkor tuti szétkapják Cullenék. Bár azt nem értem még mindig hogy Ed miért ilyen idióta, de asszem hogy Ashley van rá ilyen hatással. Ez a képessége nem? Mintha ilyesmi derengene.

    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  18. Huh, nagyon köszi a véleményeket, tudom, kicsit megrázó volt a vége, én is sajnálom, hogy meg kellett halasztanom őket. rami, neked is köszi a kritikát, remélem ha még szavazol egy kis bizalmat a történetnek, akkor majd kiderül, hogy miért vannak ezek a dolgok :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó lett várjuk a folytatást!

    VálaszTörlés
  20. hát ez... nagyon, nagyon szuper lett. sőt, még annál is jobb. Imádtm, és nagyon tetszett és gyors folytatást, meg minden, egyből beindult a fantáziám, és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, és remélem, hogy egy ilyen rész után hamar hozod :)
    pusz

    VálaszTörlés
  21. ez nagyon jó lett :)
    kíváncsian várom a kövit :D
    remélem hamar lesz
    pusz

    VálaszTörlés
  22. Huh, te atyaég!!!!
    Ez hihetetlen!!!!!!!!!!!!
    Remek rész lett, de a vége nagyon durva lett!
    Ashley!!!!!!Huh, te aztán tudsz!!!!
    Imádom, alig várom a folytatást, de Clairet naon sajnálom,mert őt naon bírtam!
    Alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon-nagyon jóóó lett!!!! Az Edward-Bella veszekedések nagyon jók lettek!!!! Nem tudom honnan szeded ezeket de oltári jók! Mondjuk Edward elég bunkó volt Bellával!!Hát az engem is meglepett, hogy Ashley egy kicsit sem borult ki....és a végén az a haláleset!!! Szegények, remélem hamar fogod folytatni!!!!
    Szandra 1024

    VálaszTörlés
  24. Rosalice: Persze, ettől még lehet nagyon jó a sztori.. :)) viszont elszóltad magad... :P reménykedtem hogy Bella felébred Cullenék ágyán vagy ilyesmi, de ezek szerint tényleg halottak :( Vagy vámpírok lesznek? :D:D:D
    remélem lesz hamar friss :))

    VálaszTörlés
  25. pár napja találtam rá erre a ficre és nagyon tetszik...egyrészt azért, mert Bella nem borul egyből a Cullenek nyakába amikor találkozott velük, meg amúgy is...jól fogalmazol..:D uhh...az hogy lefeküdtek..:O:O:O de utána elég szépen összevesztek...de szépen visszavágott Isabella Edwardnak..xDxDxD..húú...Ashleyt meg tudnám fojtani...egy kanálka vízben..LOL...de ez a vég..OMTL!!!!!majdnem elsírtam magam rajta....nagyon várom a folytatást! (K)(L) Vicush

    VálaszTörlés
  26. nagyon jóóóóóóóóó
    nagyon izgi

    VálaszTörlés
  27. hupsz. sorry hogy csak most írok, de elfelejtettem:S
    namind1 szóval nagyon tetszett és mondtam már hogy gyűlölöm a FÜGGŐVÉGeket? xD
    siess légyszii
    puszii

    VálaszTörlés
  28. fhuu... hát ez nagyon jo lett.Olyan utálatos edward:D de nekem nagyon tetszik:D Ashley meg egy k*rva.. de jó hogy benne van a történtetben, mert nagyon izgalmas..:DSiess légyszi..:D Ja éssss azért megkérdezem, hogy mikor lesz friss?

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is!
    Kíváncsi vagyok, ki ölte meg Claire-t és Jason-t. Már van egy-két tippem de remélem hogy tévedek.

    VálaszTörlés
  30. Szia Rosalice!

    Ha jól emlékszem már egyszer írtam neked egy kritikát, de most újra rászántam magam.

    Nagyon meglepődtem, hogy ennyire váratlan fordulatot vett a történet. A kis hülye Ashley komolyan megölte Jasont és Claire-t??!! Ha igen, akkor a csajszinak is meg kell halni, vagy ha nem akkor Carlisle-nak, Edwardnak, Emettnek és a többieknek kell végezni vele. Bells tuti beleroppan a tragédiába.... Remélem minnél előbb megírod a folytatást, mivel az oldalamat fúrdalja a kíváncsíság!

    Csóók,
    Carlie

    VálaszTörlés