Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. december 2., szerda

13. fejezet - A nap azután - Előzetes

Sziasztok!

Bocsi, hogy az átlagoshoz képest kicsit késik a következő fejezet, de tényleg nem volt időm most írni. Itt van egy kis előzetes, a teljes fejezet szombaton kerül fel majd valószínűleg.

Edward alig észrevehetően összecsuklott egy kicsit, és fájdalommal az arcán nézett rám. Ashley ezzel ellentétben dühösen nézett rám. Csodálkoztam, hogy még nem ugrott nekem. Az biztos, hogy innen el kell mennie, de ki tudja, hogy Carlisle még mivel fenyegette meg.

Leültem a kanapéra Esme, és Alice közé. Míg Esme átölelte a vállamat, AliceO nyugtatólag simogatta a kezemet.


- Telefonálhatnék? Szólnom kell Claire-nek, hogy itt vagyok – mondta szinte hangtalanul.


Ashley és Edward kimentek a házból, a többi Cullen pedig aggódva nézett engem. Mióta újra találkoztam Edwarddal az egész életem fenekestül felfordult, és fogalmam sincs, hogy hogyan nyerhetném vissza a kontrollt az életem felett.


- Miért nem mondod meg egyszerűen Claire-nek, hogy ma itt maradsz. Akkor csinálhatnánk egy csajos estét, és dumálhatnánk csajos dolgokról – mondta Rosalie.


Ugyanabban a házban lenni, ahol Edward és Ashley nem tűnt valami jó ötletnek. De még mindig jobb, mint egyedül lenni otthon, és gondolkozni. Tudom, hogy Claire megint Cedric-nél aludt. Bólintottam Rosalienak, és kimentem a konyhába, hogy felhívjam Calire-t.


4 megjegyzés:

  1. jaj..már alíg várom:)
    siess vele légyszi:)
    és már Edward igazán dobhatná Ashley-t:P

    VálaszTörlés
  2. jaja sztem is dobhatná már:D
    és végre összejöhetne Bellával:D
    Am rem jo lesz a végkifejlete a töridenek :D
    Várom a kövi fejiket :D:D
    Teccik:D

    VálaszTörlés
  3. és mi történt az után, hogy Bella felébredt?.:D annyira kíváncsi vagyok rá..az biztos hogy semmit jo. mert ugy vettem le ebböl a kis részletből, hogy nincs oda Edwardért.. de akkor is nagyon érdekelnee =)
    ugyhogy siesss :D
    puszi

    VálaszTörlés
  4. jajj :) már annyira várom
    és mi történt miután bella felébredt ??

    siess :D :D :d

    VálaszTörlés