Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 27., péntek

12. fejezet - Alkoholba fojtott bánat (2. rész)

Sziasztok!

Szóval itt van a tizenkettedik fejezet második része is. A ti dolgotok, hogy el akarjátok-e olvasni vagy sem, de én előre szólok, hogy 18as karikás. Még soha nem írtam ilyet, mivelhogy ez az első fanfiction-öm, szóval bocsi, ha nem lett olyan jó. Léci kritikákat majd!

- Akkor egy vodka-narancsot kérnék kezdésnek.



Nem tudom, hogy hogyan fogom érezni magam holnap, mert nagyon ritkán ittam eddig csak alkoholt. Néha-néha egy-egy üveg bort Claire-rel. De ma este szükségem volt erre. Beszélgettem pár emberrel, akiket az egyetemről vagy a kocsmából ismerek. Pár egyetemistával és megszámlálhatatlan vodkával később már nem is tudtam, nemhogy egy értelmes mondatot kinyögni. De mindegy volt. Jól éreztem magam, és végre tudtam felejteni.


- Norton, kérek még egy tequilát – dadogtam vigyorogva. Norton rámmosolyogott, és azt mondta:

- Édesem, nem gondolod, hogy már eleget ittál?

- Nem, még messze nem ittam eleget! – vigyorogtam, mintha valami jó viccet mondott volna.

- Szerintem a főnöködnek igaza van – mondta egy szórakozott hang mellettem.


Meg akartam fordulni a hang irányába, de lecsúsztam a székről, és ezzel a lendülettel le is huppantam volna a földre, ha nem fog meg két erős kar. Felnéztem, és megláttam Edwardot.


- Van egyáltalán olyan hely ezen a Földön, ahová úgy el tudok menni, hogy te ne lennél ott? – kérdeztem dühösen.


Pontosabban dühösnek kellett volna hangzania, de csak értelmetlen dadogás lett belőle. Edward halkan felnevetett. Belenzétem a szemeibe, ami egy hatalmas hiba volt. Elmerültem bennük. Megpróbáltam újra fleülni, és Nortonhoz fordultam.


- Még egy tequilát és egy vodka-narancsot, és utána hazamegyek.

- Egyedül akarsz hazamenni? De hiszen még állni se tudsz egyedül! – mondta Norton aggódva.

- Léci, léci, léci – kérleltem őt.

- Isabella, nem engedhetlek el egyedül – mondta határozottan.


Bociszemekkel néztem rá, amitől ő és Edward is elkezdtek nevetni.


- Léci! – kérleltem tovább. Mellettem felsóhajtott Edward.

- Adja oda neki azt a két italt. Majd én hazaviszem – mondta kissé frusztráltan. Norton megkönnyebbülve nézett rá.

- Én is ki tudom magam szolgálni – dadogtam, de a szavak összemosódtak.

- Bella, kedvesem. Egyedül még erre a bárszékre se tudsz felülni – válaszolt Edward láthatóan jól szórakozva, és az egyik kezét a derekamra tette. Hülyén rávigyorogtam.

- „Kedvesemnek” neveztél. Már hosszú ideje nem hívtál így


Edward könnyedén rámmosolygott, és gyengéden végigsimított egyik kezével az arcomon. Olyan jó érzés volt!

Norton a pultra rakta a tequilát és a vodka-narancsot.


- Bella, ha ezt megittad, hazaviszlek – mondta Edward szigorúan.

- Nem akarok hazameni – mondtam durcásan.


Edward közelebb jött, és gyengéden a mellkasára fektette a fejemet.


- Kedvesem, azt mondtad, hogy ha megittad ezt, akkor utána hazamész. És én foglak hazavinni – válaszolt Edward kuncogva.


Elhelyezkedtem a hideg, kemény mellkasán. Olyan érzés volt, mint régen… ugyanolyan jó! Becsuktam a szemem, és egyszerűen élveztem a közelségét.


- Ne elaludni, Bella – hallottam halkan vigyorogni.

- Nem alszom, csak élvezkedek – dadogtam érthetetlenül. Most halkan felnevetett. Hogy hiányzott ez nekem!

- Gyere, idd meg, aztán hazamegyünk – suttogta a fülembe, és gyengéden megcsókolta a hajamat.


Miután megittam mindkét italomat Edward lesegített a bárszékről.


- Egyedül is tudok menni – mormoltam, és megpróbáltam félretolni Edwardot. De szorosan átkarolta a csípőmet, és kisegített a kocsmából.

- Holnap találkozunk Norton – kiabáltam még vissza.


Norton vigyorgott, és elbúcsúzott egy intéssel.

A friss levegő jót tett nekem. De a fejemet nem tudta kitisztítani. Épp ellenkezőleg, olyan volt, mintha egy vastag, ködös felhőbe löktek volna bele.

Bár Edward szorosan tartott, még így is botladoztam mellette.

Engem nézett, és a kedvenc féloldalas mosolyom volt az arcán. Nem tudtam mást tenni, én is csak mosolyogtam. Bár ez nálam valószínűleg egy hülye vigyornak nézhetett ki.


- Miért ittad le magad? Ez nem jellemző rád – kérdezte Edward.

- Bár mondjuk ma már szinte semmi nem jellemző rád a régebbi viselkedésedből – fűzte még hozzá nyomatékosan. – Szóval, mi volt az alkalom? – kérdezte újra.

- Frusztráció – mondtam egyszerűen. Najó, azt nem tudom, hogy hogy hangzott, de én így akartam mondani.

- Mi miatt? – kérdezte kíváncsian.

- Mert te olyan egy idióta vagy – mondtam szomorúan. Edward megállt, és közel húzott magához.

- Miért vagyok én idióta? – suttogta nagyon közel az arcomhoz.

- Azt te magad is tudod – mormoltam leszegett fejjel. Nem tudtam tisztán gondolkozni, de nem tudom, hogy ez az alkohol, vagy Edward miatt volt-e.


Felemeltem a fejem, és a szemébe néztem. Így álltunk egy ideig, elmerülve egymásban. Míg Edward feje egyre közelebb nem jött, és meg nem éreztem édes illatát. Gyengéden megcsókolt. Először még nagyon gyengéden csókolgatott, majd egyre hosszabbá váltak csókjaink, míg végül már nyelveink is vad táncot jártak. Olyan volt, mintha áramot vezettek volna belém, és ez átviharzott volna a testemen. Edward még közelebb húzott, míg én a hajába túrtam. Halkan felsóhajtottam, Edward pedig kéjesen felnyögött. Addig csókolóztunk, amíg én már nem kaptam levegőt. De Edward nem hagyta abba. Ajkai a számról az arcomra vándoroltak, majd le a nyakamra. Végighúzta a nyelvét a nyakamon, kínzóan lassan, és én beleborzongtam. Olyan közel húztam magam Edwardhoz, amennyire csak tudtam, de még mindig nem éreztem elég közel magamhoz.


- Bella, Bellám – lehelte Edward a nyakamba.


Felemelte a fejét, és fogságban tartott tekintetével. A szemei feketék voltak a vágytól. Szerelmesen rámmosolyogott, majd a karjaiba vett, és futni kezdett. A fejemet a nyakába fúrtam, hogy ne legyek rosszul a sebességtől. A gyomrom egy kicsit liftezett, de mielőtt rosszabbra fordulhatott volna a helyzet már a lakásom előtt álltunk.


- Ideadnád a kulcsot? – kérdezte halkan, és az egyik kezét odatartotta, de nem engedett el öleléséből.


Nem gondoltam arra, hogy nem kéne odaadnom Edwardnak a kulcsot. Előhalásztam a táskámból, és odanyújtottam neki. Gyorsan kinyitotta az ajtót, és bevitt a lakásba. Egyedül voltunk, mivel Claire Cedricnél aludt.


- Jobb, ha ágyba duglak most – mondta halkan. Olyan volt a hangja, mint aki még szívesen maradna.


Bevitt a hálószobámba, és levette rólam a csizmámat. Ezután leült mellém az ágyra. Az egyik kezét az arcomra rakta, és engem nézett. Rámosolyogtam.


- Mennem kéne, kedvesem – mondta, de most már biztos voltam benne, hogy nem szívesen megy el. Ezért én csak még jobban belecsimpaszkodtam a karjába.

- Kérlek maradj velem. Úgy mint rég – kérleltem.


Mosolygott, levette a cipőjét, és mellém feküdt. Egyszerűen csak a karjaiban tartott. A mellkasára raktam a fejem, és végigsimítottam a hasán, míg ő a tarkómat simogatta. A kezem becsúsztattam az ingje alá, és úgy simogattam tovább hideg mellkasát. Olyan volt a bőre, mint a selyem. Edward halkan felsóhajtott. Az egyik kezemet lecsúsztattam a hasára, és érzékien simogatni kezdtem. Edward még közelebb húzott magához. Felemeltem a fejem, és végighúztam a nyelvem Edward ajkain. Edward kezei gyorsan megtalálták a pólóm alját, én pedig tovább csókoltam az arcát, majd a nyakát. Megpróbáltam kigombolni az ingjét, ami nem volt olyan egyszerű feladat az agyamat még mindig ellepő köd miatt, amit az alkohol okozott. Minden szabad négyzetcentimétert végigcsókoltam Edward testén, és ő elégedetten nyögött fel. Kínzóan lassan húzta le rólam a pólómat és a melltartómat. Villámgyorsan a hátamra fektetett, és felém feküdt. Végigcsókolta a nyakamat egészen a melleimig, majd haladt lejjebb a nyelvével. Felnyögtem az élvezettől, és a nevét suttogtam. Az egyik lábamat a csípője köré tekertem, míg ő a belső combomat simogatta érzékien. Lassan lehúztam a válláról az inget, és tökéletes felsőtestében gyönyörködtem. Egyszerűen gyönyörű volt Edward. Végigsimítottam a felsőtestén miközben ő lehúzta rólam a szoknyámat, és az én kezeim is megtalálták az utat az ő nadrágjához. Segített lehúzni a nadrágját, és immár meztelenül feküdt mellettem. Egyszerűen nem tudtam betelni a testének látványával. Szenvedélyesen megcsókoltam, és míg nyelveink vad táncot jártak Edward végigsimított az oldalamon, egészen a tangámig. Leszabta rólam, és a szoba másik felébe hajította.


- Gyönyörű vagy – lehelte Edward érzékien.


Ismét ő került felülre, és mélyen beszívta illatomat, mielőtt végigcsókolta a hasamat. Beletúrtam a hajába, ő pedig végigsimított testemen, olyan finoman, mintha madártollal simogatnának. Amikor azt gondoltam, hogy már nem bírom tovább, Edward felém feküdt. Lábaimat a csípője köré fontam, ő pedig óvatosan belém hatolt, mintha a megerősítésemre várt volna. Majd lassan elkezdett mozogni bennem. Amikor már azt hittem, hogy szétrobbanok az élvezettől, zihálni kezdtem. Edward egy kis ideig még húzta a pillanatot, majd végül mindketten egyszerre értünk fel a csúcsra.

Egy jó ideig csak feküdtünk egymás mellett zihálva. Miután kicsit lenyugodtunk Edward a mellkasára húzott, és gyengéden megcsókolt, és a fülembe suttogta:


- Aludj kedvesem.


Miközben én lassan álomba merültem még én éreztem amint Edward megpuszilja a hajamat, felsóhajt, és gyengéden azt mondja:


- Szeretlek.


Ezután elaludtam. Amikor másnap reggel felébredtem szörnyen éreztem magam. Pokolian fájt a fejem, és tényleg rosszul voltam. Amint az egyik kezemet a lüktető fejemre raktam hallottam, amint valaki halkan felkuncog. Lassan kinyitottam a szemem, és éreztem, hogy valami keményen fekszem. Ahogy felemeltem a fejemet megláttam őt.


Edward.


Nem tudtam, hogy most mi van.


- Edward! Mi a francot keresel te meg itt?



23 megjegyzés:

  1. Hú én vagyok az első kritka író!! Tök jó! Hát én ebben a fejezetben őszintén mondom,hogy pont erre számítottam, csak az elején más kivitellezésben, de a tied is nagyon tetszett. Úgyhogy nagyon jó lett, nah ez az ébredés meg elég érdekesre sikeredett, kíváncsi vagyok hogy fogod ezt majd megoldani, ha Bella semmire sem emlékszik! De csak fog majd valamire, remélem!!! Nagyon nagyon jó lett és sztem tök jól leírtál mindent, sztem nagyon jóóó lett!!!! Remélem hamar fogod folytatni!!! Csak így tovább!!! Remélem hamar olvashatom a folytatást!!!! Puszi Szandra 1024

    VálaszTörlés
  2. hogy tudtad igy befejezni te ostoba ez szörnyűű most legalább izgulhatok nyugi csak huzatlak:) de téleg hogy tudtad igy befejezni tükön ülök ?! :)

    VálaszTörlés
  3. Hm...reménykedtem benne,hogy ez egy ilyen feji lesz :)
    Nagyon tetszett! Hát kíváncsi vagyok mi lesz ébredés után..örülnék ha Bella emlékezne :)
    Remélem hamar jön a folyti, nagyon várom!!!
    pussz

    VálaszTörlés
  4. Tudtam, tudtam, tudtam :)
    Én megmondtam :)
    Imádtam ezt a fejit. Tyű nagyon jó lett. Mond hogy hamar jön a folyti, mert ez kibírhatatlan.
    Egyszerűen nem tudok mit mondani, vagy írni.
    Imádtam, és gyors folytit. Tyűűű. Apám :)
    GYorsan folytasd. :)
    pusz
    Gratula még1x :)

    VálaszTörlés
  5. istenem ez kínzás! függő vég!! a halálom! egyébbként nagyon jó lett.. rengeteg teóriám van.. majd meglátjuk melyik jön be. Nagyon nagyon nagyon várom a következő fejit! remélem hamar lesz pusszi és grat fantasztikus let pusszi Büdös könyv(L)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett :) Örömmel olvasom a fejezeteket, de szerintem már lehetne, hogy Bella engedjen a makacsságából és a viselkedéséből, úgy is hogy nem részeg. És Edward is persze. Ez csak az én véleményem. Ettől függetlenül továbbra is fogom olvasni a fejezeteket.
    Andi

    VálaszTörlés
  7. anyira,de anyira,de annyra jó lett, hogy erre már nem találok szavakat:P
    már nagyon várom a kövi fejezetet:)
    remélem Edward végre dobja Ashley-t Bella végett és Bella is dobja Jackson-t Edward végett:)
    Siess lécci a kövivel, már nagyon várom!!!!!:)

    VálaszTörlés
  8. jajj ez annyira jó lett :)
    így abbahagyni :D (gonooosz)
    már nagyon várom a kövi fejezetet...
    mikor lesz friss ??? :)
    remélem edward dobja ashley-t...bár hallgatnám még a beszólásokat :)

    sooooook puusszzzíííí

    ALice

    VálaszTörlés
  9. Uhmmm te jó ég!!!
    Én mondjuk csak smárolsára gondoltam, de ez jól megbonyolítja a dolgokat, hihetetlen jó lett.Alig várom a folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  10. nagyon nagyon jólett :D eszméletlen:)
    várom a folytit:))
    Klau

    VálaszTörlés
  11. hűűű érdekes fordulat....
    Biztos hogy Bella nagyon ki fog akadni....
    Ha emlékszik azért, ha nem akkor meg azért...

    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  12. Háát ez naon joo lett!!! De sztem Edvárd megérdemli h makacs Bella!!! Mondjuk edvárdnak nehéz ellenállni!!! Amúgy azt bírom a legjobban, amiko Bella és Ashley beszólnak egymásnak!! Háát az naon joo:D!!! Am mihamarabb kövit!!! Pussz...

    VálaszTörlés
  13. ÓÓÓ anyám hát ez naon jó fejezett lett.....de télleg itt abbahagyni....áááá kivánxsi vok h bella emlékezni fog e bár én remélem h igen...mert egy ilyet elfelejteni:D kérlek...nagyon naogyon szépen kérlek hamar folytasd mert majd megőrülök annyira kivi vok h mi lesz

    VálaszTörlés
  14. Azt hiszem ehez a fejezet csak gratulálni lehet annyira jó lett!Eddig is tetszett minden rész de ez a mostani szuper!Alig várom a következő fejezetet(ami remélem hamar lesz)!Kiváncsi vagyok hogy mi lesz ezután Edward és Bella kapcsolatával!Légyszi hamar a kövit!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  15. gy abbahagyni?! komolyan ez egyre örjítöbb.:S szegény Bella nem emlékszik semmire:D remélem azért majd eszébe jutnak szépen lassan. =) és egyébként nagyon jo leet a feji és gyorsan folytatást *-* mert iszanyat kíváncsi vagyok hogy milesz..:D szegény Jason:( de azért Edwardnak drukkolok...
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Uhhhh...ez tök jó lett.Remélem hamar lesz folytatás.Nekem tök beindult a fantáziám, ha nem gond leirom:

    Bella az ágyában találja Edwardot.Veszekednek, aztán Edward hazamegy.Másnap Bella próbálja kerülni Edwardot.Idöközben hazajön Jason is.
    Egy ideig megvannak, de aztán Bella lelkiismerete nem birja és elmondja Jason-nek, mi történt.(Ja, Claire már tudja és mindenben Bella mellet áll)Összevesznek, de aztán nagy nehezen Jason megbocsát, de a kapcsolatukban nagy törés keletkezik.Idöközben kiderül, hogy Bella terhes lett.Jason-nel csúnyán összekapnak és szakitanak.Elmegy Carlisle-hoz.A dokit érdekli, elveteti vagy megtartja. Hosszas gondolkodás után úgy dönt, hogy megtartja a babát.De nem akar kötödni Edwardhoz, elmegy.
    Oh, kiderül, hogy Bella eredetileg Ír vagy Skót származású (ahogy tetszik) és az őseitöl örökölt ott egy nagy birtokot,ez jól jön neki.Eldönti,hogy elutazik írországba/skóciába.Claire-lel folyton tartja a kapcsolatot, leveleznek.A Cullen családdal is néha e-mail-ezik, kivéve Edwardot.
    7 hónap után (itt a terhességi idöszak nem gyorsul fel) Bella ír egy levelet Claiernek, hogy utazzanak le látogatóba a párjával(idöközben jegyesek lettek).Telefonon beszélgetnek és Bella nehezen, de beleeggyezik,hogy a Cullen család is jöjjön.
    (A birtokon Bella és a személyzet egy családot alkotnak.Bella nem szerette, ha hölgyemnek hivták,ezért megkérte az inast,a szakácsnét és a kertészt,hogy szólitsák Isabellának.A szakácsnét saját nagymamájaként szereti.)Mikor oda utaznak kiderül,hogy Bellának van egy udvarlója, párja Ryan,akit Bella viszont szeret.Edward féltékeny lessz.(Claire és a párja persze már tudják, kik Cullenek).Ryan is vega vámpir.Ryan megkéri Bella kezét és azt mondja, rá mindenben számithat, a gyermeket sajátjaként fogja majd szeretni.Bella igent mond.Lassan a Cullen család is beletörödik Bella döntésébe és elfogadják Ryant.Alicet kérik fel az esküvöszervezésre.Edward mindent nmegpróbál,hogy visszakapja Bellát.
    (eddig jutott a képzelö fantáziám)

    Hogy Bella tényleg hozzá megy-e majd Ryanhoz és hogy lesz-e majd valami ujra közte és Edward között, azt már rátok bizom.

    Ha megtetszet, nyugodtan elveheted az ötletet, én örülnék neki.Úgy sincs saját oldalam, de ezt rád bizom.

    VálaszTörlés
  17. áhh... itt abbahagyni.. megakarsz ölni :D nagyon nagyon jó lett, remélem majd azért emlékezni fog az éjszakára. Szerintem nagyon jo lenne ha rájuk nyitna ashley vagy jason most amikor még az ágyban vannak vagy pl. Bellának eszébe jut az éjszaka és hogy milyen jó volt és meg akarja ismételni. Edward ennek nagyon örül. És másnap éjjel újra megtörénik. De Jason hamarabb jön haza és ott találja őket szerelmeskedni... uhh.. teljesen kiakad és azonnal dobja, sőt még meg is akarja ütni(Bellát) de Ewdward ezt megakadályozza. Néhány hónappal késöbb kiderül hogy Bella terhes. De most kisfiú lenne. Nem úgy mint a szokásos Renesmee-s történetek, mert abba csak mindig a vérfarkasba szerelmes, vagy ha lány akkor abba a fiú félvámpírba legyen.
    Hihi.. a történetedtől ihletet kaptam :D sorry, ha tolakodónak tűntem.

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    ÁÁÁ...nagyon-nagyon jó lett a feji!!Fúú remélem Bella valamennyire emlékezni fog a történetre és együtt lesznek Edwarddal.Ashley meg elmegy.
    Mikor lesz a kövi,mert máe nagyon várom!Nem bírom ki!!!:):):)

    VálaszTörlés
  19. HUh, látom megihlettem jó pár embert! Nagyon jók az ötleteitek, nyugodtan írjátok meg szerintem, de azért először várjátok meg, hogy itt mi lesz:D És mindenkinek szeretném megköszönni a dicsérő szavakat, nagyon jól esnek! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Örülök,hogy a megemlítetted a Candynek írt kritikádban a történeted. Gyorsan rá is kattintottam. Most fejeztem be. Huu teljesen le vagyok nyügözve. Jól fogalmazol,tartalmas. És teljesen bele tudtam élni magam miközben olvastam. Mintha én lennék Bella:) (szép is lenne:P )
    Azt hiszem Edward nagon kétségbe fog esni amiért Bella nem emlékszik semmire. Kiváncsi vagyok mit hozol folytatáskénk:) Már nagyon kiváncsi vagyok.
    Siess vele:) Holnap melo elött felnézek..és utána is:)
    Gratulálok nagyon jól írsz.
    És szereztél egy új állandó olvasot. Aki állandóan zaklatni fog,hogy mikor lesz friss:) :DDDD
    Zsani (bogyo9)

    VálaszTörlés
  21. nagyon jó lett:)
    remélem hogy most már jönnek a HAPPY részek
    és az a köcsög Ashley elhúz a ...-ba
    vagy is valahogy eltakarítják őt mármint a Cullen család és Bella meg persze Edward :P

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    most írok először kommentet. Nemrég találtam rá a blogodra, de egyszerűen imádom!!
    öcsém, Bella beszólásai! ha nem ülve olvasnám párszor seggre ültem volna!!! :D
    nagyon nagy ahogy beszólogat annak a hülye Ashley r*****nak xD akkorákat szoktam röhögni rajta! :D főleg amikor Ashley alulmarad!! xD
    na nem szaporítom a szót, fantasztikusan írsz!!!
    pussz:
    Julcsi

    VálaszTörlés
  23. Sziamia!
    ÁÁÁÁ...nagyon jó a fejik.Durva,hogy miket nem mond Bella és Edward se semmi!
    Remélem az a kis Ashley nem marad végig és a szerelmesek megint együtt lesznek,de Bella ne agya be a derekát egyből! Ja és tök jó lenne ha terhes lenne Edwardtól.De a baba inkább fiú legyen.Kövi mikor lesz???
    Pusz Menő Manó :):P

    VálaszTörlés