Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 7., vasárnap

23. fejezet - Újbóli viszontlátás

Sziasztok!

Itt az új fejezet, ismét előbb, csak hogy jóvá tegyem a múltkori csúszásomat. És végre megérkezik Edward is...

23. fejezet – Újbóli viszontlátás


Mikor hazaértünk, mindenki a nappaliban volt. Bár nem tudta senki Carlisle-on kívül, hogy hol is voltunk, de azt tudták, hogy most érkezünk vissza. Esme rögtön Carlisle karjaiba futott, szintúgy Alice Jasperrel, Emmett pedig odajött hozzám, és egy jó kis bordaropogtató testvéri ölelésben részesített.


- Már hiányoztál hugi – mondta nevetve.

- Te is – mondtam.


Rosalie is odasétált hozzám, és egy gyengédebb öleléssel üdvözölt.


Közben eszembe jutott, hogy már milyen régóta nem beszéltem Edwarddal. Gyorsan felkaptam a telefonomat. Emmett jött mögöttem, és panaszkodott:


- Most meg újra lefoglalja a telefont.

- Ne aggódj, gyors leszek, és utána majd csak veled foglalkozok. Már nem bírom tovább a féltékenységedet – mondtam anyai hangon.

- Egyszerűen nem bírja ki, hogy már nem ő a legelső nálad – nevetett Rosalie.


Megöleltem Emmettet és szememet forgatva azt mondtam:


- Neked mindig hatalmas helyed lesz a szívemben.

- Menj, már, és hívd fel – mormogta Emmett.


Bementem a szobámba, és bepötyögtem Edward számát a telefonba, amit természetesen kívülről tudtam. Miután harmadszorra is kicsörgött, olyasvalaki vette fel, akit utálok.


Ashely!


- Edwardal akarok beszélni – mondtam.

- Oh, szívesen adnám, de most mindketten… elfoglaltak vagyunk. Már ha érted, mire gondolok – mondta Ashely.

- Ashley, mindketten tudjuk, hogy hazudsz. Most komolyan, miért akarna bármit is egy ilyen kislánytól Edward, ha egy nőt is megkaphat? – kérdeztem szárazon.


Hallottam, ahogy döbbenten felköhögött. Mielőtt bármit is mondhatott, inkább használtam a képességemet.


- Ashley, most azonnal odamész Edwardhoz, odaadod neki a telefont, és megmondod neki, hogy Bella hívja.


Hallottam, ahogy elindul a telefonnal, Edwardot hívja, és megmondja neki, hogy én keresem.


- Ashley! Hányszor kell még elmondanom, hogy tartsd távol magad a telefonomtól! – kiabált rá Edward.


Nevetnem kellett. Hát, Ashley, ez nem a te napod.


- Hallo Bella! – hallottam Edward bársonyos hangját.


- Meg kéne tiltani, hogy bárkinek is ilyen gyönyörű hangja legyen. De most már nem nekem is ilyen hangom van? Nem, Edwardnak van a világon a legszebb hangja.


- Mit csináltál Ashleyvel? – kérdezte jól szórakozva a dolgokon.

- Mire gondolsz? – kérdeztem ártatlanul.

- Egy kissé zavarodottnak tűnt amiatt, hogy ő önszántából odaadta nekem a telefont, pedig te hívsz – nevetett.

- Én csak megmondtam neki, hogy veled akarok beszélni. Eleinte kicsit ellenkezett, de láthatólag

odaadta neked a telefont – mondtam, de közben alig bírtam visszafojtani a nevetésemet.


Még nem álltam készen arra, hogy megmondjam neki mi a képességem. Ez nem éppen telefontéma, majd személyesen elmondom.



- Ezt nem a jó szívére visszavezethető, vagy? – kérdeztem mosolyogva. Edward felnevetett, és azt mondta:

- Ezt te sem gondolhatod komolyan, vagy?


Egy biztos. Edward nincs valami jó véleménnyel Ashleyről. De akkor miért maradt vele? Tényleg a lelkiismeret-furdalása tartotta ott őt?


- Ha majd itt leszel, feltétlenül beszélnünk kell. Pár dolgot meg kéne magyaráznod nekem – mondtam ki hangosan is a gondolataimat.

- Ez az egyik oka annak, hogy Kanadába megyek. Először is, hogy lássalak téged. Másodszor pedig, hogy beszélhessek végre veled, és hogy végre tisztázzuk a félreértéseket.


Hát azt tényleg nem ártana…


Egy ideig még beszélgettünk. Megígérte, hogy holnap is felhív majd.


Lementem Alice-hez, hogy megkérjem jöjjön el velem vadászni. Vadászat közben sokat beszélgettünk.


- És van valami más ajándékod is Edwardnak a házon kívül? Valami amit már karácsony napján is oda tudsz neki adni? – kérdezte Alice.

- Hát, igazából már sokat gondolkodtam ezen. Nem tudom, hogy minek örülne igazán – mondtam. Elég nehéz vámpíroknak ajándékot venni, akiknek már mindenük megvan.

- Miért nem adod oda neki azt a portrét, amit róla festesz? – kérdezte Alice.


Megdöbbenve néztem rá.


- Honnan tudod, hogy egy képet festek Edwardról? – kérdeztem őt csodálkozva.

- A barátnőd vagyok. Én mindent tudok rólad – mondta Alice.


Felhúzott szemöldökkel néztem rá.


- Rendben, rendben. Láttalak, amikor festettél – adta be végül a derekát. – Amikor festesz nem érzékeled a külvilágot.

- Gondolod, hogy örülne neki? – kérdeztem kételkedve.

- Ő mindennek örül, ami tőled van. Edward még annak is örülne, ha egy mezőn virágokat ültetnél neki – válaszolt Alice nevetve.


Elgondolkodtam azon, amit Alice mondott. Tetszik az ötlet. A kép személyes, de mégse rontok vele ajtóstul a házba. Nem akarom rögtön lerohanni Edwardot.


- Alice, te vagy a legjobb! Ez az ajándék tökéletes szerintem! – mondtam izgatottan.

- Tudtam, hogy egyszer beismered majd ezt – vigyorgott rám a kis barátnőm. – Mindig is én voltam a legjobb. Te csak egyszerűen félreismertél! – heccelt engem Alice.


Elindultunk hazafelé, és végig húztuk egymást, meg hülyéskedtünk.


Otthon aztán bementem a szobámba, és elkezdtem tovább festeni Edward képét.


Ha lassan is, de teltek a napok, és már csak két nap volt míg Edward itt lesz. A maradék karácsonyi ajándékokat még beszereztem, valamint Rosalie-val közösen beszereztünk egy zongorát is, mivel ebben a házban még egy sem volt, és Edward után Rosalie volt a legjobb zongorista a családban. Persze én legfőképp azért támogattam az ötletet, hogy Edward játszhasson, ha megérkezik. Imádtam hallgatni és nézni egyaránt, ahogy zongorázik.


A többiek nagyon izgatottak voltak a kép miatt, amit Edwardnak fogok adni. Persze Alice volt az, aki elkotyogta a dolgot… A család is úgy gondolta, hogy ez egy tökéletes ajándék. Carlisle és Esme meg is kértek, hogy majd valamikor a teljes családról is fessek egy képet. Amint megérkezik Edward csinálnak majd egy képet a család összes tagjáról közösen, és később én azt festeném le.


Napról napra idegesebb lettem. De Edward se volt ezzel másképp, legalábbis a telefonbeszélgetéseinkből ezt vettem ki. Hallottam a hangján. Ő is ugyanúgy örült annak, hogy újra láthat engem, mint ahogy én örültem, hogy megint láthatom őt. Olyan hiperaktív lettem, hogy Rosalie azt mondta, hogy komoly ellenfele vagyok most már Alice-nek.


Még 5 óra. 5 óra múlva érkezik Edward. Úgy futkároztam körbe a házban, mint akit felhúztak. És közben már tizenharmadszorra öltöztem át.


- Mond csak Bella, nem akarod inkább Edwardnak meghagyni a divatbemutatót? Mi már úgyis kívül-belül ismerjük a ruhásszekrényedet – viccelődött Emmett, amit egy dühös pillantással jutalmaztam.


Most épp egy piros, térdig érő ruha volt rajtam.


- Honnan gondolod, hogy Edward miatt öltözöm át ennyiszer? – kérdeztem megjátszott ártatlansággal.

- Mert máskor nem törődsz fel ennyit se azzal, hogy mit vegyél fel – válaszolt Emmett.


Najó, erre nem tudtam mit válaszolni, így nem foglalkoztam Emmettel, amit ő egy vigyorral az arcán vett tudomásul.


Még 30 perc. Nyugtalanul mászkáltam fel-alá.


- Megőrjítesz Bella – panaszkodott Jasper.

- Sajnálom – válaszoltam bűntudatosan. De a viselkedésemet nem tudtam megváltoztatni.


Egyszercsak felugrottam a helyemről.


- A francba! – kiáltottam fel ingerülten.

- Mi történt Bella? – kérdezte Alice aggódva.

- Hogy juthatott eszembe ezt a színt felvenni? Hiszen Edward úgy szereti rajtam a kéket! – mondtam kétségbeesve.


Felrohantam a szobámba, hogy tizennegyedszer is átöltözzek, miközben az egész ház a családom nevetésétől volt hangos. Először egy rövid, nyakbakötős ruhát akartam felvenni, de az túlságosan is kihívó lett volna. Így végülis egy szűk kék blúz mellett döntöttem, amihez fekete farmert, és a blúzhoz passzoló színű magassarkút vettem fel. Ez a szett szexi volt, mégse túl kihívó.


- Bella, gyere végre le! Edward pár percen belül itt lesz! – kiabált fel Alice.


Még szerencse, hogy a szívem már nem ver, különben már rég meghaltam volna szívinfarktusban.


Lementem a többiekhez, és leültem Alice mellé a kanapéra. Ő is majdnem ugyanolyan izgatott volt, mint én. Egyikünk se tudott egyhelyben ülni, így mindketten fel-alá mászkáltunk a nappaliban, amit minden Cullen egy vigyorral nyugtázott, kivéve Jaspert.


- Alice! Bella! Nem tudnátok legalább megpróbálni egy kicsit lenyugodni? Az őrületbe kergettek! - mondta.


Alice-szel egymásra néztünk, de nem mondtunk semmit. Szegény Jasper. Biztos nehéz lehet neki elviselni minket. Úgy érzem lassan megőrülök. És ha a többiek hallanák a gondolataimat, akkor biztos ők is egyetértenének ezzel. Azon gondolkodtam, hogy hogyan üdvözöljük majd egymást Edwarddal. Csak kezet rázzunk, vagy megöleljük egymást? Arcra puszi, vagy csók a szájra? Egyáltalán adunk egymásnak majd puszit vagy csókot?


Hát igen, teljesen bolond vagyok. Egy pár hete még azon gondolkodtam, hogy hogyan állhatnék bosszút Edwardon. Most meg itt állok, és azon jár az agyam, hogy megcsókoljam-e agy sem.


- Itt van! – ugrott fel Alice. A sokktól én is rögtön felugrottam

- Alice! Feltétlenül halálra kell ijesztened? – szidtam le a legjobb barátnőmet.

- Gyere már! Később majd még lesz időd panaszkodni! – válaszolt.


Én csak a szemeimet forgattam.


Itt van! Hogyan viselkedjek? Nem sokra voltam attól, hogy pánikrohamot kapjak. Esme átkarolta a vállamat, és megnyugtatóan rámmosolygott miközben az ajtó felé mentünk. Kimentünk a verandára, és akkor megláttam őt. Éppen a csomagjait vette ki az ezüstszínű Volvojából.


Már majdnem el is felejtettem, hogy milyen jól is néz ki. A bozontos bronzszínű haja minden égtáj felé állt. Fekete bőrkabát volt rajta. Alatta egy sötétkék ing, és egy fekete farmer. Erre egyszerűen nincsenek szavak!


- Edward – kiáltott fel Alice. Rögtön rá is vetette magát kedvenc bátyjára, és megölelte őt. Edward körbeforgatta őt, és felszabadultan nevetett.


Neki van a világon a legszebb mosolya. Újra talpraállította Alice-t, és rámnézett. Leesett állal bámult engem, és láttam a csodálkozást a szemeiben is. Először nem értettem, de aztán eszembe jutott, hogy nem látott még vámpírként. Lassan odasétáltam hozzá.


- Hello… - kezdtem, de mielőtt bármi mást mondhattam volna a karjaiba húzott, és olyan szorosan ölelt, mintha soha többé nem akarna elengedni. Olyan jó érzés volt a karjaiban lenni. Egy véleményem szerint túlságosan rövid pillanat után elengedett. A kezei közé fogta az arcomat, és egy gyengéd csókot adott a homlokomra.


Ezután mélyen a szemembe nézett, én pedig elmerültem szemeiben.


- Annyira hiányoztál – suttogta az ő tökéletes bársonyos hangján.


Valószínűleg én leszek az egyetlen vámpír, aki szívinfarktusban fog meghalni. Ebben biztos vagyok.


Újra szorosan megöleltem, és azt mondtam:


- Örülök, hogy itt vagy.

- Lesz még elég időtök enyelegni. De szeretném végre üdvözölni a öcsikémet – mondta Emmett nevetve.


Ránéztem Edwardra, és idegesen forgattam a szemeimet miközben ő az én kedvenc féloldalas mosolyommal jutalmazott meg. Senkinek nem szabadna így mosolyognia! Ezt közveszélyesnek kéne nyilvánítani!


Egy kicsit félrevonultam, hogy a többi családtag is üdvözölhesse Edwardot. De Edward soha nem vette le rólam a szemét, mintha attól félne, hogy hirtelen eltűnök. Mindenkit megölelt. Még Claire-t is.


- Szerintem most már lesz elég időnk megismerni egymást – mondta Edward udvariasan Claire-nek.


Edward megfogta a táskáját, egyik kezét pedig a derekamra rakta, és így mentünk be a házba.


- Gyere, megmutatom neked, hogy hova tudod lepakolni a cuccaidat – mondtam neki mosolyogva.


Megfogtam a kezét, és bevezettem a szobámba.


- Nálad maradhatok? – kérdezte egyszerre örömtelien és döbbenten.


Csak akkor jutott el a tudatomig, hogy a saját szobámba vittem be őt. Ha tudnék, akkor már tuti rákvörös lennék. De most már nem dobhatom ki innen. Mi ütött belém, hogy idehoztam?


- Ha szeretnél inkább egy saját szobát, nem gond – mondtam, miközben próbáltam leplezni zavaromat.

- Nem, nem. Szeretnék annyi időt veled tölteni, amennyi csak lehetséges – válaszolt gyorsan.


Segítettem neki kipakolni a cuccait a szekrénybe, utána pedig leültünk az ágyamra. Edward végig engem nézett.


- Mire gondolsz? – kérdeztem kíváncsian.


Megfogta a kezemet. Fura volt, hogy nem hidegebb a keze, mint az enyém. Sőt, kellemes melegnek éreztem most a kezét, amitől elektromos szikrák futottak végig a gerincemen.


- Számomra mindig is te voltál a legszebb nő a világon. Soha nem gondoltam volna, hogy még fokozni lehet a szépségedet – válaszolt őszintén.


Rámosolyogtam.


- Mi lenne, ha elmennénk sétálni? Beszélnünk kéne – fűzte még hozzá komolyan.


37 megjegyzés:

  1. SZia!
    Ez nagyon jóóó lett!!! Elismerésem!!!:) Nem tudok vele betelni, és ismét a "legjobbkor" hagytad abba!:D
    Remélem hamar lesz friss!!!:D;)

    puszi
    Ani

    VálaszTörlés
  2. Mer lett ilyen rovid?????Amibe nem volt benne olyan hosszúak voltak(nem mintha bántam volna!!!!!De ez kritikusan rovid...de...IMADTAM!!!!!!!Szupi, szupi,szupi!!!! Mikor lesz kovetkezo????Jaj mar alig várom,hogy smároljanak!!!!Reméle jou szaftos lesz!!!! A kovetkezo legyen hosszabbb ´BOCISZEMEK´!!!

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Wow, ez szuper lett!!!
    Bella és Alice mint egy mérgezett egér!
    Em is hozta a formáját, tök jófej volt!
    Azé Bells se semmi, basszus a saját szobájába vezette, na jó, ez már készen van!
    Imádtam minden sorát, egyetlen bajom van!
    Olvastam volna tovább :P :P :P
    Nekem a hógolyózóssal karöltve ez a favoritom XD
    puszka
    Jobban várom a frisst, mint kisgyerek a karácsonyt!
    puszka
    mesi28

    VálaszTörlés
  4. áhhh.:D annyira jo hogy végre ittvan Edward =D nagyon jo lett amugy ez a rész, mikor Bella várt Edwardra, hogy mikor jön végre meg teljesen át lehetett vele élni a várakozást, nagyon jol leírtad :)
    és nagyon várom a folytatást :D
    remélem mihamarabb lesz friss =)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. ááá nem az enyém az első.
    Nem gondoltam volna hogy még fokozni lehet azt h majd kibújjak a bőrömböl de még!!!!!!
    Csatlakozok mesihez:"Jobban várom a frisst, mint kisgyerek a karácsonyt!"
    ááá :D imádlak rosalice

    VálaszTörlés
  6. Ajjj hát ez annyira jó volt....És végre Edward is megérkezett....olyan édes volt Edward amikor mondta h mien gyönyörű Bella....naon jó feji lett....relem hamar hozod a frisst mert naon kivi vok miről fognak beszélgetni:D
    puszika

    VálaszTörlés
  7. Szijoh:)

    áhh...megőrülök....itt abbahagyni :) az ilyen gonoszság ...:P
    na nem baj...a llényeg hogy nagyon jo lett:D:D imádtam...(L)
    remélem hamar jön a következő rész:D:D
    puszi c?

    VálaszTörlés
  8. ÁÁ
    Nagyon jó lett :D:D:D
    És pont a nagy beszélgetésnél hagyod abba... ch-ch
    de am nagyon jó lett, imádtam.
    Ed meg mindig szívdöglesztő szóval... :P
    Nagyon várom a frisst, te kis gonosz.
    Pux

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett.. a ruhás résznél kifejezetten szakadtam a röhögéstől! Várom a folytit!

    VálaszTörlés
  10. Jujj nagyon jó lett!:D
    Folytit!:D

    VálaszTörlés
  11. wááááááááá egyszerűen fantasztikus lett :D Végre itt van Edward! Végre itt van Edward! :DDDDDDDD
    jujj:$ kövibe rem. rendeződnek a dolgok és újra összejönnek :D
    nagyon várom :)
    puszi

    VálaszTörlés
  12. Jaj, és Rosalice:
    Nagyon sokat számítana a véleményed, ha lecsekkolnéd az én blogomat is amit most kezdek:D
    Előre is nagyon köszi
    http://bornatnight-encsibe.blogspot.com/
    Pux

    VálaszTörlés
  13. Szia. Ez fantasztikus lett, mint mindig, de már megint így lett vége...én ezt nem bírom idegekkel:D remélem hamar lesz fejezet

    puszi, Eszter

    VálaszTörlés
  14. Jóóó nagyon jóóó!Em "féltékenykedése" na ott jót nevettem!:)De mondd h Edwárd nem megy vissza!!!! :D

    Alig várom a következőt!Ugyh csajok komikat!!!Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  15. ajj annyira jó lett:P
    de vége lett:(:(
    folytatást akarok MOST.. xD
    annyira kíváncsi vagyok
    remélem hamar lesz folytatás:)

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Hát ez nagyon jó lett!
    Végre megjött Edward! :-) Nagyon tetszett.
    Már alig váro, hogy mi lesz a folytatásban!
    Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Egyszerűn idegtépően fantasztikus volt!!!
    Imádtam minden sorát!
    Nagyon örülök, hogy Edward visszajött és végre megbeszélhetik a félreértéseket :)
    És persze ha megbeszélték jöhet a csók! xD
    Kb. én is végigizgultam, és vártam, h mikor jön Edward...huuu én sem tudtam volna egyhelyben maradni! xD De amit Bella meg Alice leművelt...uhh xDDD
    Tényleg át tudtam érezni!
    Már nagyon kiváncsi vagyok a kövi részhez :D
    Remélem az is hamarabb jön XD
    Mert már nagyon várom, hogy ezek a jómadarak mit fognak csinálni, de ne legyen veszekedés meg semmi ilyesmi !!!
    Várom a kövit!
    puszy: Katka

    VálaszTörlés
  18. Húú hát ez megint nagyon tetszett!!!!! Alig vártam már hogy jöjjön Ed is és most itt volt..:D De ez tényleg kritikusan rövid fejezet lett!!!!!!:D szóval még annyit, hogy még egy ilyen függővég..és megőrülök..szóval vigyázz magadra..mert a rajongóid összefognak és meglincselnek ...:D na jó csak vicceltem nagyon imádni való lett ez a feji is..rem hamar lesz folytatás sok puszi szia: Zsani

    VálaszTörlés
  19. jujj de izgi nagyon várom a folytit:D

    VálaszTörlés
  20. Szia
    VÉÉÉGGGRRREEE!!!!Már ezt vártam, úgy örülök h végre találkoztak.Remélem Ed itt marad a Cullenekkel és együtt lesz Bellával.A folytit nagyon várom.
    Pusz Manó

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    A hatás pár mondatban kifejtve: Edward megjelent, Szylu lefordult a székről! Jöttek a mentők és újraélesztés ezerrel! Levegőt alig kap, de kommentel!XD
    Pusz és gratulálok!XD

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Hát ismét szuper fejit írtál...
    És végre itt van Edward is!
    Valentinnapi feji:Dremélem megtörténik a beszélgetés és egyben a békülés is.
    Várom a jövőheti fejit.
    puszi:vanetty12

    VálaszTörlés
  23. Szijja
    Nagyon jó lett.Végre itt van Edward:D
    imádom...
    várom a kövit
    pusz

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szupi lett. Úgy olvasnám továb is, gratulálok.
    by:zizi

    VálaszTörlés
  25. Hello!
    Naon jó lett! Nincs kedved kinyírni Ashleyt?(naon meg köszönnémxD)Kíváncsi vok mit szól majd Ed Bells képeségéhez!El tom képezlni a jelenetet amikor Alice+Bella fel-alá jár a szobába és Jazz már magába süppedve ül a kanapén és arra vár h mikor jön meg végre Edward és mikor lesz végre ennek az elmebajnak!x)Nem értem miért jó a függővég de egyszer még vkit kinyírok miatta!!!:@ Várom a következő fejit!!

    VálaszTörlés
  26. Nem rég találtam az oldaladra, és kezdtem neki a történetednek,...annyira de annyira tetszik!!!Nagyon jül írsz, nincs benne semmi unalmas rész:)minden fajta érzelem megtalálható benne, ami át is jön!Csak igy tovább!

    VálaszTörlés
  27. Szia. Nagyon tetszik! Már alig várom a következöt.

    VálaszTörlés
  28. az öltözködős rész nagyon ott volt :)
    és itt van Ed is :)
    na kivi leszek elmondja e neki majd a képességét. Szerintem jó lenne :)
    na mindegy
    hajrá
    pusz

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Végre, végre, végre!!! Megjött Edward!:D Úgy örülök neki! Kíváncsian várom, mi lesz velük!

    puszi

    VálaszTörlés
  30. annyira,de annyira örülök,hogy Bella végre rájött,hogy szereti Edwardot és így készül az érkezésére:D és végre a várva várt Ed is megérkezett ami még nagyobb örömre ad okot.
    édi volt az a jelenet,mikor Bella és Edward üdvözölték egymást:)
    remélem hamar jöna folytatás,mert pont itt abbahagyni...kínzás xD ;)

    VálaszTörlés
  31. szia!!
    juuuujj nagyon jó lett!!
    tök jól írtad le a megérkezést és a várakozást is!!
    siess a kövivel! pusziii
    miszosz

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Naon jó volt ez a fejezet.Remélem minnél hamarabb felkerül majd a folytataás.

    Puccy
    Evyke

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Ez a fejezet nagyon jó lett!
    Egy dolgot hiányoltam: azt h a fiúknak nem mutatták meg a fotókat! :( Ezt ragd bele a következő fejibe*bociszemek*
    Edward<3
    pusziii
    ALice

    VálaszTörlés
  34. Szuper szuper :)


    imádom <3

    VálaszTörlés
  35. ááht iigeen:))
    ez a rész naonn ott volt
    emmett is meg a többiek is nagyon
    nagyon jók voltak,de alice és bella..
    na az kész:D nagyon jó lett:) ez az öltözködés,készülődés ez naggyon nagy!!
    nagyon tetszett
    várjuk a kövit.pusszo(L)

    VálaszTörlés
  36. Nagyon jó lett!
    Én új olvasó vagyok, és nagyon várom már az új fejit... =)
    Puc

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés