Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 19., péntek

25. fejezet - Karácsonyi vásár

Sziasztok!

Az 50 komment miatt már ma itt van a 25. fejezet. Jó olvasást :)

25. fejezet – Karácsonyi vásár


Lassan elengedett engem Edward, és szerelemmel teli tekintettel néztünk egymás szemébe. Most jól jött, hogy már nincs szükségem oxigénre, különben a hosszas csókcsata során már elájultam volna.


Felmentünk a szobámba. Éppen be akartam menni az ajtón, amikor Edward újra magához húzott, és még egyszer szenvedélyesen megcsókolt.


- Lehetséges, hogy még nem kaptál elég csókot? – húztam Edwardot vigyorogva.

- Megtehetem, hogy itt is megcsókollak. Nézz csak fel – nevetett Edward.


A szobám ajtófélfájára néztem, és újabb fagyöngyöt véltem felfedezni. Megjátszott idegesen sóhajtottam fel.


- Alice egy csókoázist csinált a házból.

- Nekem tetszik – válaszolt Edward csillogó szemekkel.


Lefeküdtünk az ágyra, és hozzábújtam Edwardhoz. Egy ideig így feküdtünk ott, csendben. Edward az egyik kezével átölelte a vállamat, és a hajammal játszadozott, miközben én a hasára rajzoltam képzeletbeli vonalakat. Nevetnem kellett, amikor egyszercsak úgy kezdett el dorombolni, mint egy macska. Olyan jó volt a közelében leni. Egyszercsak Edward megtörte a csendet.


- El se tudod képzelni mennyire hiányoztál nekem. Már sokkal hamarabb visszajöttem volna, de féltem, hogy nem akarsz majd a közeledben tudni. Az, hogy most itt feküdhetek melletted olyan, mintha álmodnék. Egy gyönyörű álom, amiből soha többé nem akarok felébredni.


Felé fordultam, és komolyan a szemeibe néztem, miközben az egyik kezemet az arcára raktam.


- Nem álmodsz Edward. Tényleg együtt vagyunk. De valamit meg kell ígérned nekem. Soha többé ne hagyj el. Nem akarom, hogy bármi is elszakítson tőled még egyszer. Ashley se. Nem akarom, hogy egyedül legyél a közelében. Ha újra megjelenik, akkor sem engedem, hogy egyedül menj oda hozzá. Kérlek hadd menjek akkor én is veled. Végre rá kell ébrednie, hogy mi összetartozunk.


Edward gyengéden megcsókolta a homlokomat mielőtt válaszolt.


- Egyszerűen túl sok hibát vétettem. Soha többé nem engedlek el. Egyszer már mondtam ezt neked, de most elmondom még egyszer. Te vagy az életem. Nélküled nem vagyok teljes. És ne aggódj Ashley miatt. Ő semmit sem jelent nekem. És ha nem szeretnéd, akkor többet nem megyek hozzá egyedül. Nem akarom, hogy bármi is közénk álljon még egyszer.


Boldogan és immár megnyugodva mosolyogtam rá, és megcsókoltam. De ez nem csak egy egyszerű csók volt. Ez egy ígéret volt, hogy soha többé nem válunk el egymástól. Ezután egyszerűen csak egymáshoz bújva feküdtünk, mindkettőnk a gondolataiba mélyedve. Kellemes csend telepedett a szobára. Csak élveztük egymás közelségét, és ehhez nem volt szükség szavakra. Egyszercsak Emmett „puha” hangja pukkasztotta ki a buborékot, ami eddig elzárt minket a külvilágtól, amiben csak mi ketten léteztünk.


- Bella! Edward! Ha végeztetek az egymáshoz bújással, aki mi szívesen elmennénk a karácsonyi vásárra!


Az összes Cullen felnevetett, még Edward is halkan felkuncogott. Ránéztem, és a szemeimet forgattam.


- Ez a család néha igen idegesítő tud lenni.

- Nekem mondod? – válaszolt Edward egy könnyed mosollyal ajkain.

- Mindjárt jövünk. Csak átöltözünk – mondta Edward a többieknek.

- Mármint úgy érted, hogy felöltöztök – nevetett Emmett.

- Nem, átöltözünk – szólt vissza Edward.


Edward és én nekiálltunk tiszta ruhákat keresni. Utána egymásnak háttal öltöztünk át, hogy mégis adjunk a másiknak egy kis privát szférát. Ez végülis tök felesleges volt, hiszen már láttunk egymást meztelenül. De az egy más szituáció volt, és sötét volt akkor. Bár valószínűleg Edward így is teljesen tökéletesen látott engem azon az éjszakán.


Néha-néha azért lopva rápillantottam, és megcsodáltam tökéletes testét. Edward persze ugyanezt tette. Amikor találkozott a tekintetünk mindketten szégyenlősen néztünk félre.


Amikor készen voltunk, lementünk a többiekhez. De az egyik fagyöngy alatt megálltunk, és újra megcsókoltuk egymást. Ezúttal a csókunk addig tartott, míg a többiek meg nem zavartak minket.


- Egy örökkévalóságig tartott, mire leértetek – mormolta Emmett türelmetlenül.

- Köszönd meg Alice-nek. Ő aggatott mindenhová fagyöngyöket – mondtam vigyorogva, és rákacsintottam Alice-re. Alice is visszakacsintott.


Esme és Carlisle boldogan néztek minket, Jasper meg mivel mindenkiből csak úgy sugárzott a boldogság, neki esélye sem volt mást érezni.


- Szóval kedveseim. Most, hogy végre mindenki itt van el is indulhatunk. Alice, Jasper, ti Edwarddal és Bellával mentek. Claire, Rosalie, Emmett, ti velünk jöttök – mondta Carlisle, most teljesen a család apjaként viselkedve.


Így el is indultunk. Én elölre ültem Edward mellé. Ő, magát egy pillanatra se meghazudtolva kinyitotta nekem az ajtót, majd be is csukta miután beültem a kocsiba. Alice és Jasper hátra ültek.


Edwarddal az egész út alatt fogtuk egymás kezét, és időről-időre bezsebeltünk egymástól egy-egy szerelmes pillantást. Alice teljesen izgatott volt, és fel-le ugrált az ülésen. Jasper próbálta őt lefogni az ölelésével, ami egyáltalán nem volt egyszerű feladat.


- Mi van veled, Alice? – kérdeztem barátnőmet.

- Olyan izgatott vagyok, Bella!

- Oh, ne mond. Erre magamtól biztos nem jöttem volna rá. Kívülről olyan nyugodtnak tűnsz pedig – hecceltem őt.


Válasz helyett csak kinyújtotta rám a nyelvét Alice.


- Még soha nem ült körhintán, és abban bízik, hogy itt majd lesz egy – válaszolt Jasper a felesége helyett.


Alice felé fordultam, és szeretetteljesen ránéztem. Az én kis energiabombám egyszerűen olyan aranyos. Az ilyen kis dolgoknak is hogy tud örülni.


- Bella, ha lesz körhinta akkor felülsz rá velem? – kérdezte Alice reményteljesen.


Mintha valaha is tudtam volna neki nemet mondani.


- Persze, Alice – válaszoltam mosolyogva.


Alice-től ezért kaptam is egy ragyogó mosolyt. Alice-t testvéremként és legjobb barátnőmként is szeretem, és ha ő boldog, akkor én is az vagyok. Kettőnk között egy nagyon erős kötelék alakult ki az évek során. Nem arról van szó, hogy Rosalie-t vagy Esme-t kevésbé szeretném. Rosalie időközben elfogadott engem, és immáron kedveljük is egymást. És azt is tudom, hogy ha problémáim lennének, akkor számíthatnék rá. De a barátság Rosalie és Claire között egyszerűen szorosabb volt, olyan, mint Alice és énköztem.


Esme egy teljesen más kategória. Rá az anyukámként tekintek, akit nagyon-nagyon szeretek. Ő az anyuka, aki törődik velem, és szeret, mint egy anya a lányát.


Néha gondolok Charlie-ra és Renee-re, és elgondolkozom, hogy vajon hogy vannak. Elszomorít a tudat, hogy az emlékeim róluk elhalványulnak. Ezek voltak azok a pillanatok, amikor elővettem a naplómat, és beleolvastam. Nem akartam elfelejteni az emberi életemet, és ezzel sikerült mindig felelevítenem azokat az éveket. Örülök, hogy írtam naplót. De ezeket olvasva néha olyan érzésem volt, mintha valaki más életéről olvasnék. De valahol ez igaz is, hiszen akkor még ember voltam, most pedig már vámpír vagyok.


- Bella? – Edward aggódó hangja ébresztette fel gondolataimból. Összezavarodva néztem rá.

- Minden rendben, szerelmem? – Megnyugtatóan rámosolyogtam.

- Minden csodás. Csak elgondolkoztam.


Kinéztem a kocsi ablakán, és láttam, hogy megérkeztünk. Edward kiszállt, és kinyitotta a kocsiajtót nekem, majd megfogta a kezem és kisegített a kocsiból.


- Elmondod min gondolkoztál? – kérdezte, és úgy nézett a szemeimbe, hogy olyan érzésem támadt, mintha egészen a lelkemig látna.

- Csak azon gondolkoztam, hogy mennyire szeretem ezt a családot, és a régi életemen, hogy milyen gyorsan elhalványultak az emlékeim. Pont mint ahogy egykor te is mesélted nekem. De az a fura, hogy minden kettőnkkel kapcsolatos dologra viszont kristálytisztán emlékszem.


Edward nyomott egy gyors csókot a számra, átölelte a derekamat, és odamentünk a többiekhez, akik már vártak ránk. Láttam, hogy Esme átölelte Claire vállát. Szomorú voltam, hogy Claire-nek nem volt partnere.


- Claire egy nagyon aranyos lány – suttogta Edward, hogy csak én halljam.

- Sajnálom, hogy nincsen partnere. Nekünk mindannyiunknak van valakink, csak Claire-nek nincs. Amint újra egy városban fogunk lakni, ezen változtatni kell – sóhajtottam.

- Az ilyet nem lehet erőltetni. Valamikor majd ő is megtalálja az igazit. Vegyük csak az én esetemet, nekem is milyen hosszú ideig tartott míg rád leltem. De megéri várni.


Edward rámnézett a szerelmes szemeivel, én pedig ha lehet még közelebb húzódtam hozzá. Így sétáltunk a különböző standok között. Sok stand volt, ahol ételt árultak, de ezek mellett inkább a lehető leggyorsabban elmentünk, mert már a szagtól is rosszul voltunk. Sokan árultak kézzel készített apróságokat is, és volt körhinta, de csak gyerekeknek. Alice csalódott lesz.


- Bella, nézd csak, van körhinta! – Kellett nekem emlegetnem.

- Alice, ez gyerekeknek van – mondtam neki.

- Igen és? A körhinta az körhinta. Különben is megígérted, hogy felülsz velem rá. Meg mi is tudunk nagyon gyerekesek lenni – válaszolt Alice.


Kétségbeesve néztem Edwardra, aki megpróbálta elfojtani kitörni készülő nevetését.


- Komolyan gondolja ezt, vagy? – kérdeztem Jaspert. Ő csak vigyorogva bólintott.


Felsóhajtottam, és azt mondtam:


- Oké Alice, menjünk.

- De nem nélkülem – jött Emmett is nevetve.

- Én is jövök – Azt eddig is tudtam, hogy Claire minden őrültségben benne van.

- Még valaki? – kérdeztem családomat, és közben reményteljesen néztem Edwardra.


Végül még Jasper és Edward is feláldozták magukat Alice és énmiattam. Rosalie, Esme és Carlisle úgy döntöttek, hogy ők inkább csak messziről néznek minket.


- Ugye tudja Ön, hogy ez egy gyerekkörhinta? – kérdezte az eladó a körhintánál Alice-től.

- Ez azt jelenti, hogy mi nem ülhetünk fel rá? – kérdezte Alice, és közben olyan szomorú kutyus szemekkel nézett az eladóra, hogy még nekem is összeszorult a szívem.


Az eladó elmosolyodott, és végülis ezt mondta:


- Természetesen ti is felülhettek, hiszen nektek is kijár a szórakozás.


El kellett fojtanom a nevetésemet. Alice egyszerűen hihetetlen. Úgyis tudta már előre, hogy felengedik majd. Odamentünk a többiekhez, és kiosztottuk a jegyeket. Amikor megállt a körhinta odamentünk, hogy keressünk helyet. Edward és én egy tűzoltókocsiban kötöttünk ki, Alice és Jasper egy közeli lóra ültek, míg Claire és Emmett egy kocsiban helyezkedtek el. Edwarddal egymásra néztünk, és elkezdtünk nevetni. Emmettet egy ilyen kis kocsiban látni egyszerűen túl vicces volt, és azon gondolkoztam, hogy hogyan fog kiszállni belőle. De nem csak mi tartottuk viccesnek Emmett látványát. Az emberek, akik a körhinta körül álltak egytől egyig nevetésben törtek ki. A körhinta elindult, és hallottam, ahogy Edward azt mormogja, hogy mehetne gyorsabban is. Ránéztem.


- Edward, ez egy gyerekkörhinta!

- Igen és? Szerinted a gyerekek nem akarnak szórakozni?


Én csak a fejemet rázva néztem rá, és nevetnem kellett. Edward a kezébe vette a kezemet, és csókokkal hintette be, miközben én a vállára hajtottam a fejemet, és becsuktam a szemeimet.


Edward épp egy napja van itt, de olyan boldog vagyok, mint még soha. Végre egésznek érzem magam. De egy probléma még mindig van: Ashley. De erre most nem akarok gondolni. Éreztem ahogy Edward megcsókolja a homlokom, és kinyitottam a szemeimet.


- kedvesem, ki kéne szállnunk – mondta Edward mosolyogva.

- Segítene valaki? – kérdezte Emmett kétségbeesve.


Mindannyian Emmettre néztünk, aki kétségbeesetten próbált kikászálódni a kocsiból anélkül, hogy összetörné. Megint nevetnem kellett. Tipikus Emmett. Odamentünk hozzá, hogy megpróbáljuk valahogyan kiszedni őt onnan. De ez azért nem volt olyan egyszerű.


Először a lábait szedtük ki, utána pedig a kezeit. Edward és Jasper megfogták a kezeit, és addig húzták, amíg ki nem esett a kocsiból. Szerencsére sikerült úgy kibányásznunk onnan, hogy semmit nem tettünk tönkre. Visszamentünk Esmehez, Carlisle.hoz és Rosalie-hoz, akik nevetve álltak a körhinta előtt.


- Emmett, szerintem fogyóznod kéne – mondtam neki.

- Kedves Bellám. Én nem vagyok kövér, csak vastagabbak a csontjaim mint nektek.

- Persze, Emmett – válaszoltam, és megpaskoltam a hasát, amire a többiek újból elkezdtek nevetni.


Egy ideig még sétálgattunk a karácsonyi vásárban. Edward vett nekem egy kék sálat, mert úgy gondolta, hogy biztosan nagyon jól fog állni nekem. Nem sokkal később újra beültünk a kocsikba és hazamentünk. Csodás este volt, és az, hogy Edwarddal voltam, csak megduplázta az élvezetet.


Az autóban Claire-ről gondolkoztam. Ma este majd csinálok egy programot vele és Edwarddal. Nem akarom, hogy felesleges harmadiknak érezze magát. Meg szerettem volna, ha Edward is jobban megismeri őt.


- Játszhatnánk otthon később majd társasjátékot – kérdeztem Edwardot.

- Amit csak szeretnél szerelmem – válaszolt ő mosolyogva.

- Szeretem a társasjátékokat – szólt közbe Alice is lelkesen.

- Ja és Bella, a hátsó gondolataid ezzel kapcsolatban is jók – fűzte még hozzá.

- Milyen hátsó gondolatok? – nézet rám Edward összezavarodva.

- Szeretném, ha kicsit többet foglalkoznánk Claire-rel, hogy ne érezze magát annyira kívülállónak, és hogy jobban megismerd őt – válaszoltam.


Edward adott egy csókot, majd azt mondta:


- Már tudom, miért szerettem beléd. Te olyan melegszívű nő vagy.


Boldogan néztem Edwardra. Amikor hazaértünk Alice a többieknek is elmondta, hogy társasozni akarunk, és ők is mind nagyon izgatottak voltak.


- Mit játszunk – kérdezte Claire.

- mit szólnátok a Tabuhoz? – kérdeztem.


Mivel mindenki egyetértett Esme elővette a játékot. Esme és Carlisle alkottak egy csapatot, Alice és Jasper, Rosalie és Emmett, és Edward, Claire és én voltunk az egyetlen hármas csapat. Egész éjjel játszottunk, és nagyon jól szórakoztunk. Edward megpróbálta a többiek gondolataiból kiolvasni a megoldásokat, míg Alice a jövőt kereste ugyanennek reményében. Edward és Claire egész jól kijöttek.


Esme és Carlisle nyerte az összes játékot. De megérdemeltél. Míg mi többiek végig azon ügyködtünk, hogy hogyan tudnánk csalni tulajdonképpen, ők fairül játszottak, és nyertek.


- A tisztesség győzött – mondta Carlisle.

52 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szupi lett ez a fejezet is! Várom a következőt! Remélem felteszed minél hamaabb! XD
    Pussz!

    VálaszTörlés
  2. Jézus nagyonjóóó.:D
    Rosalice Istenii!:D
    Sose tudnám abbahagyni :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet.
    Emmett meg a körhinta... Ezen úgy nevettem. :D
    Remélem hamar lesz folyti.
    Pusz
    Pupi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon nagyon jó lett! >)
    áhh Bella&Edward=végreLOVE.

    pusziii

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett!!
    Az Emettes részen még most is nevetek...haláli látvány lehetett, ahogy bezsorult!
    Várom a kövit!
    pusz

    VálaszTörlés
  6. nagyon-nagyon-nagyon tetszett:D
    ed.bella(LL)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Jajj...annyira imádtam...szupi lett!Annyira örülök, hogy összejöttek:) És nagyon jó ötlet volt a fagyöngy:D
    Elég fura volt, hogy beültek a körhitára, főleg Emett...hát azt látni kellett volna xD persze Alice-nek ki tud ellenállni?! Amúgy tetszett ...ez is:)
    Na végre love:) és remélem Claire is megtalálja a párját:)
    Várom a frisst!
    puszy: Katka

    VálaszTörlés
  8. Szija(:
    nagyo jó lett ez a rész is(:
    és hát Emmetet megnéztem volna abba a körhintába(:xD
    és remélem hogy Claire is megtalálja nemsokára a párját(:
    várom a folytatást(:
    remélem hogy hamar jön majd(:
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  9. Szia.
    Ez is fantasztikus lett, mint az egész történet :D
    ...persze Emmett most se hazudtolta meg magát :D azt a részt végig röhögtem... Nagyon szeretem a történetedet...:D
    puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  10. wow
    nagyon jó lett
    Emettet megnéztem volna a körhintába:)
    nagyon tetszett:)
    várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  11. Szia

    Naon jó lett,mint az összes.
    puccy
    Evy

    VálaszTörlés
  12. szija

    wáááow rosalice!!!!:D egyszerűen fantasztikus,imádom! <33
    ezek a tipikus,alice-es dolgok, meg az emmett poénok:Disteniiiii!

    Körhintaaaaaaaaaaaaa(L)
    hát egyszerűen imádomn.. ennyih
    puszka

    VálaszTörlés
  13. hali
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. hihetetlen mien jól írsz. ez a fejezet <333 alig várom a következőt, írjatok sokaaan :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    NAgyon jóóó lett:)
    Olyan arik együtt...és Alice az Alice marad
    a fagyöngyös húzása meg a körhintás.
    Várom a folytit:D

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Ez is nagyon jó lett.
    Még jó, hogy Alice ilyen kreatív volt és mindenhova fagyöngyöket aggatott. :-)
    Emmett meg a körhinta... Azon nagyon jót nevettem. Meg azért Alice lelkesedése sem volt semmi. :-)
    Amúgy azt jól értettem, hogy Edwardnak mostmár esze ágában sincs visszamenni Denaliba? Csak nehogy Ashley lepje meg őket.
    Azért már várom azt a részt, mikor Ashley-t kivonod a forgalomból. Az a baj, hogy így még bármikor bekavarhat.
    Szóval már megint nagyon ügyes voltál! És már nagyon várom a folytatást!
    Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés
  16. NAgyon édes egy fejezet lett ez is! Remélem minél előbb lesz folytatás!
    Puszi D.

    VálaszTörlés
  17. szia:)
    nagyon szuper lett xD végigröhögtem :P
    wáá elképzeltem, ahogy Emmet beszorul XDXD xD
    naon tetszett:D
    puszi

    VálaszTörlés
  18. Haláli jou volt a korhintás rész vegig nevettem már nagyon várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  19. Szijja nagyon jó lett
    Ügyi vagy

    VálaszTörlés
  20. Szia:D
    mint mindig, ez is nagyon jó rész volt=) tetszett nagyon
    remélem lesz minél hamarabb friss.
    puszi

    VálaszTörlés
  21. Szia !! =)
    Hát ez nagyon jo volt :):) Emmetten köhögve röhögtem:):)XD azt a jelenetet megnéztem volna élőben is:) remélem hamar jön a következő :P
    Puszíh

    VálaszTörlés
  22. Megint nagyon-nagyot alkottál Rosalice! :)
    Már alig várom,hogy karácsony legyen náluk! :D
    Irina Hale :)

    VálaszTörlés
  23. HHUHUHUHUHUHUHUHUHUHHUHUUUU baromi jou lett ez a fejezet!!!!!Amikor elkepzeltem,hogy Emett hogyan kászálódik ki a kocsiból nem bírtam visszafolytani a nevetest!!!Nagyon jou vagy!!!Már nagyon várom a frisset!!!Puxyka

    VálaszTörlés
  24. Szia nagyon tetszik a fejezett! Már alig várom a következöt!

    VálaszTörlés
  25. Lali írta..
    nagyontetsziik. alig vároma folytit
    puzpusza

    VálaszTörlés
  26. jepjep
    k jó.
    tűköülö a kövi rézig :D

    VálaszTörlés
  27. Nagyon nagyon nagyon JÓÓÓÓ!!!! MÉG MÉG MÉG

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Eddig nem nagyon kommiztam, de mindent el kezdeni vlaamikor, nem?
    Szóval nagyon tetszett eza fejzet, hogy végre visszakaptuk Edwardot. A végén is tök jó votl a Tabu ötlet. :D
    Várom a folytit és azt, hogy edward mikor kapja meg a "kunyhót".
    Puszi

    VálaszTörlés
  29. Én ma keztem el olvasni, de nem birtam abbahagyni! Nagyon tetszik! MÁr várom a következöt!

    VálaszTörlés
  30. Nagyon aranyos Ed meg Bella. És hát a körhintás rész... xD Még most is a röhögőgörcs kerülget.

    VálaszTörlés
  31. alig várom a kövit. ügyi vagy. olyan jó hogy végre együtt vannak :)

    VálaszTörlés
  32. Fantasztikus lett, naon édesek együtt, kivi vok h Ed mit fog szólni a kunyhóra, bár van némi tippem :P SÜTIII
    oks, visszafogom magam, alig várom a frisst

    VálaszTörlés
  33. körhinta és Emmett. xD

    imádom az összes fejezetet, ezt sosem lehet megunni. talán jobb is , hogy fejezetenként kapunk a történetből , így nagyobb az izgalom mint egy könyvnél.

    MÉGMÉGMÉG!! :D

    VálaszTörlés
  34. nagyon jó lett az Emmettes részen egy csomót nevettem (:
    csak igy tovább :D

    "még még még ennyi nem elég..."
    XD

    VálaszTörlés
  35. iszonyatjooo:D
    Aligvárom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  36. Végre megint van Bella és Edward párosunk.
    Istennő vagy.:D

    VálaszTörlés
  37. Naon jó lett.MÉGGGGGG!

    puccy
    Evy

    VálaszTörlés
  38. Nagyon jó. Imádom. Ez az egyik kedvenc fejezetem:D
    Puszi. Puszmó

    VálaszTörlés
  39. Hy

    Naon jól írsz.remélem sok könyvet írsz majd
    puszi

    Ivett

    VálaszTörlés
  40. Szia

    Imádom!De szegény Isabella.
    Siess a kövivel.

    puccy
    Míra

    VálaszTörlés
  41. Szia. Csúcs, nagyon tetszik a történet. Pár napja akadtam rá és elég nehz volt elszakadni töle. Kiemelkedöen jó más hasonló történetekhez képest. Csak így tovább. Pussz

    VálaszTörlés
  42. Nagyn tetszet. Már várom a következöt. Üdv.

    VálaszTörlés
  43. rendszeresen olvadónsk beírtam magam. és aligvároma felyezetet *-*
    1000× elolvastam már ezt :D

    VálaszTörlés
  44. ÁjszTea ajánlotta ezt az oldalt és igaza volt télleg nagyon jól írsz:O:DNagyon tetszett ez a fejezet és várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  45. Hy!
    Naon jo lett ez a rész is!!

    xoxo: Sabella

    VálaszTörlés
  46. Az a körhintás rész nagyon nagy volt4 Még mindig lelki szemeim előtt lebeg, ahogy Emmett ott van beszorulva! xD

    VálaszTörlés
  47. szia!tetszik a törénet....várom a folytatást!:D

    üdv:meli

    VálaszTörlés
  48. Szia

    cool ez a fajezet siess a kövivel!

    Moncsy

    VálaszTörlés
  49. cya

    Nagyon tetszik ez a fejezet.siess a következővel.Emett jelenete nagy volt.
    puszi:Nóry

    VálaszTörlés
  50. Behaltam mialatt olvastam ezt a fejit.Nagyon vicces volt az Em-es rész.Írj még jó sok ilyet!
    puszi

    VálaszTörlés
  51. Szija!
    Jó lett ez a feji!
    Tetszik hogy most már kezdenek a dolgok rendbe jönni:D
    várom a kövit:D
    puszaa
    Tincsu

    VálaszTörlés