Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 3., szerda

Díj!


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogombaíí
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam!
4. Írni kell magamról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
8. Nem küldhetem olyannak, akinek a blogja volt már tüntetve!

Nagyon köszönöm Bogíí és Anita!


És a 7 dolog magamról:

  1. Szeretek olvasni és írni is.
  2. Imádok lovagolni.
  3. Szeretek a barátaimmal lógni.
  4. Szeretek koncertekre járni.
  5. Kedvenc könyveim a Twilight Saga kötetei.
  6. Robert Pattinson és Kristen Stewart rajongó vagyok.
  7. Gyengéim a cipők:D
És akiknek elküldtem:

Ginewra: www.ginewrafiction.blogspot.com
Iccsinee: www.iccsinee.blogspot.com
Szylu: www.szylu.blogspot.com
Nikcimaci: www.nikcimaci.blogspot.com
Dónessmé: www.dreamaboutyoudonessme.blogspot.com/
Lana: www.edandbellstw4.blogspot.com/
Alice: www.starinthenight-alice.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése