Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 21., vasárnap

Díjak




Sziasztok!

Büszkén jelentem, hogy a történet a www.barbra.gportal.hu oldalon elnyerte a 2009-es év legjobb története címét, és Claire lett a 2009 legeredetibb saját szereplője. Mindenkinek szeretném megköszönni, aki a történetre szavazott, nagyon jólesnek ezek a címek!:)

6 megjegyzés:

  1. Wiiih Graulálok Rosalice!!!
    Tudtam hogy te vagy a legjobb :D

    VálaszTörlés
  2. jajj. egyetértek a díjakkal.
    nagyon nagyon gratulálok!! ügyes vagy!!! csak így tovább:)
    pusziii.

    VálaszTörlés
  3. gratulálok:)
    így egyre többen fogják megtudni, hogy a világ egyik legcsodálatosabb írója van:)
    ügyi vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Gratula!
    Én is eggyetértek a díjakkal! Nagyon ügyes vagy! :):)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is beállok a sorba gratulálni, tényleg megérdemelted. XD
    Pusz

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés