Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 10., szerda

Hírek

Sziasztok!

Amint látjátok új fejléc van az oldalon, az aktualitása miatt raktam ki. Ezt a fejlécet Ájsz Tea készítette, amit ezúton is szeretnék neki megköszönni!

2 megjegyzés:

  1. most olvastam végig a történeted és nagyon tetszett. ügyesen írsz, és a ruhák is bejöttek.^-^ az előző postban írtad, hogy kellene dizi. tudom már egy kicsit lekéstem,-_-" de az ihlet jött, szal csináltam neked egy fejit. remélem tetszik majd:)

    http://www.myimg.de/?img=omc02fd5.png
    pus: zephyre

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem jött ez olyan későn, és nagyon köszi, hogy megcsináltad, megnéztem, nagyon szép, úgyhogy biztos lehetsz benne, hogy valamikor kikerül majd az oldalra:)

    VálaszTörlés