Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. február 8., hétfő

Hírek

Sziasztok!

Amint látjátok lezárultak a szavazások. Nagyon örülök, hogy ennyien bíznak bennem, hiszen a 62%-otok arra szavazott, hogy szívesen olvasna tőlem drámát is, újabb 22% pedig arra, hogy szerinte is megpróbálhatnám. Az eredmény nagyon megmelengette a szívemet, és remélem, hogy nem csalódtok majd.

Nemsokára felteszek majd az oldalra egy kis összefoglalót arról, hogy miről is szólna ez a bizonyos dráma, és akkor majd talán majd jobban beleláttok ti is a dolgokba.

Még egy dolog lenne. Már régóta gondolkodom azon, hogy kéne csinálni egy új dizájnt az oldalnak(bár nekem speciel a mostanival sincs semmi gondom, de azért nem árt néha a változatosság:D). Viszont nem lévén valami profi a photoshoppal én eddig egyedül nem mertem belevágni. Az lenne a kérdésem, hogy nincs-e valaki közületek, aki tud kezelni egy ilyen programot, és esetleg tudna segíteni? Ha nem lesz, akkor megpróbálkozok én egyedül, de a ti érdeketekben kérdezem, mert nem tudom, hogy nekem hogyan sikerülne:D

5 megjegyzés:

  1. Szívesen segítek ha gondolod :D
    ÁjszTea

    VálaszTörlés
  2. szia én is tudnék segíteni, email-monica@hotmail.com

    VálaszTörlés
  3. öö az én mailem: purplegirl2009@indamail.hu
    és ittvan 1-2 munkám...
    http://img0.picup.hu/4o77xf.jpg
    http://img0.picup.hu/5vs7xg.jpg
    http://img0.picup.hu/5nz7xh.gif

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én csináltam neked egy fejlécet! Levédtem, hogy más ne lopja el. Ha kell akkor elküldöm védés nélkül csak írj az e-mailomra!
    Itt a link:
    http://www.myimg.de/?img=1vedetta5529.jpg
    E-mailom:
    kankaizsofi@citromail.hu

    Ui.: Ha kell akkor írd majd bele az e-mailbe, hogy rajta legyen-e az oldalad címe (alsó fehér sor) vagy ne.
    Ui2.: Ha ez nem tetszik akkor is szólhatsz, mert akkor csinálhatok másikat is!

    VálaszTörlés
  5. Szija!

    Én is szívesen csinálok neked dizit, de úgy is akár, hogy Bella már vámpír és Claire is (szóval manipulált képek, amit én csinálok meg, és ha szeretnéd, akkor azokból amiket kiválasztasz), de persze a Cullen család is elmaradhatatlan. :)
    Ha esetleg érdekelne írj a mailomra: lady.carlie@yahoo.com
    a jelenlegi munkám itt megtekinthető: http://twilight-web.atw.hu

    Csók,
    Carlie

    VálaszTörlés