Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. július 22., csütörtök

Empty - 3. fejezet

Sziasztok!

Meghoztam az Empty 3. fejezetét, amiből egy kis előzetest már olvashattatok. Ma elutazom, és vasárnapig nem is leszek netközelben, úgyhogy ezért nem tudok válaszolni vasárnapig a kommentekre, a chatben, illetve az emaileimre. Remélem tetszik majd a fejezet. Jó olvasást!:)

3. fejezet

“There's nowhere left to hide

In no one to confide

The truth runs deep inside

And will never die

Lips are turning blue

A kiss that can't renew

I only dream of you

My beautiful.”

Sing for Absolution - Muse

Bella szemszöge

Be kell vallanom, hogy Jasper képessége lenyűgöző. Két év után először aludtam nyugodtan, álomtalanul. Nem zargattak a rémálmaim, csak a békesség áradt szét a testemben.

Hirtelen ijedtemben felébredtem, ahogy megéreztem egy kezet a számon. A gyengéd ölelések után, amit ma átéltem, ez erőszakos volt. Kinyitottam a szemeimet, és Jack dühtől izzó szemeivel találtam szembe magam. A szívem ki akart törni a bordáim közül, és azon gondolkodtam, hogy azért jött-e, hogy végleg végezzen velem, hogy biztosra menjen, hogy nem tudom elmondani, hogy mit tett velem.

- Kinek mondtad el? – üvöltötte az arcomba. Elengedte az arcomat, és helyette a csuklómat ragadta meg. Eltorzult az arcom a fájdalomtól, és az egész testem remegett a fájdalomtól.

Hol van Alice? „Kérlek segíts” gondoltam magamban, és már nem érdekelt, hogy titkolózzak előtte. Éppen válaszolni akartam Jacknek, hogy nem mondtam el senkinek, és könyörögni neki, hogy ne bántson, amikor hirtelen eltűnt az arcomból.

- Edward! – ziháltam, ahogy láttam, hogy az angyalom Jacket elhajítja az ágy mellől, egyenesen a falnak. Jack izmos teste a földre hullt, láthatólag eszméletét vesztette a fallal való találkozás után. A lélegzetem felgyorsult, amikor Edward rám nézett, a szemeiben düh. Visszahúzódtam az ágyra, mert féltem, hogy olyan mérges, hogy esetleg bántana engem is. A szemei felengedtek, ahogy az én szemeimbe nézett. Így maradtunk, elmerülve egymás szemében, ami több órának tűnt.

Miért néz rám így? Mint amikor először vallotta be nekem, hogy szeret. De elhagyott. Nem akart engem. Kényszerítettem magam, hogy emlékezzek erre mielőtt túlságosan is elmerültem volna a szemeiben.

- Mit csinálsz itt, Edward? – suttogtam. Őt látni majdnem elszakította azt a vékony cérnaszálat ami még tartott engem attól, hogy teljesen megőrüljek. Ezzel tisztában voltam. Amikor vége lesz a napnak, és mindannyian elmentek, akkor teljesen össze fogok törni. A lyuk a mellkasomban újra elkezdett fájni ahogy arra gondoltam, hogy újra búcsút kell vennem a Cullenektől.

- Bella, én sajnálom… én… - A mondatát félbehagyta, és kifutott a kórteremből, ellökve Alice-t és Jaspert az ajtóból. Ők aggódva nézte engem.

Carlisle is belépett a szobába, az arca aggódásról árulkodott ahogy belecsöppent ebbe a szituációba. Jack elkezdett morogni miközben újra elkezdett közelíteni felém emlékeztetve engem, hogy még mindig itt van. Ki kell jutnom innen. Elkezdtem kiszabkodni magamból a csöveket és drótokat amik fogságban tartottak ebben az ágyban. Kétségbeesetten vágytam arra, hogy megtaláljam Edwardot, hogy újra lássam, még ha ez is lesz a halálom.

Hideg kezek fogták le az enyéimet, puhán, de sikeresen megakadályozva engem abban, hogy elszabaduljak ettől az ágytól. Minden erőmmel küzdöttem a visszatartó kezek ellen, de reménytelen volt a harc, és ezt én is tudtam.

- Bella, édesem, ne csináld ezt. Nem fog bántani téged, nem – Carlisle beszélt hozzám gyengéden, miközben a földön fekvő Jacket nézte, aki mellett Jasper állt fenyegetően.

- Elment – dadogtam. – hova ment?

A hisztéria határán álltam, még mindig harcolva Carlisle erős kezei ellen. Megértés suhant át Carlisle arcán ahogy rájött, hogy nem Jack elől akarok elmenekülni, hanem Edward után akarok menni.

- Alice, kérlek – Carlisle Alice felé mutatott, felezve neki, hogy vegyen át engem tőle, de erre nem volt szükség. Tudtam, hogy Edward már rég elment. Alice finoman megfogta a kezeimet, én pedig visszahanyatlottam a párnámra kedvetlenül.

Carlisle odament a szoba másik végébe, hogy megnézze jól van-e Jack. Az örökké könyörületes orvos. Ő és Jasper felhúzták Jacket a földről, talán kicsit durvábban is, mint szükséges lett volna. Szorosan összezártam a szemeimet, küzdve a félelem, a düh, a összezavarodottság, a fájdalom és a kétségbeesés ellen. Kétségbeesetten vágytam arra, hogy újra lássam Edwardot, nem törődve azzal, hogy később ezzel milyen fájdalmat okozok magamnak. Alice csendben ült mellett, az ujjaival nyugtató köröket írt le a csuklómon. Nem tudom mennyi ideig ülhettünk így mielőtt hallottam, hogy kinyílik az ajtó. A nyugalom hulláma ami behatolt testembe rögtön leleplezte Jaspert.

- Minden rendben van Bella. Jack már a rendőröknél van. Szeretnének beszélni veled – egy kissé hezitált – ha készen állsz rá.

Átsétált a szobán, és leült Alice mellé az ágyra. Finoman megcsókolta a homlokát, az egymás iránt érzett szerelmük láttán még jobban vágytam arra, ami valaha Edward és köztem volt. Mindketten fájdalmad arccal néztek engem.

- Bella, mi történt? – Alice szavai kétségbeesettek voltak, könyörögve nekem, hogy legyek őszinte vele. – Ki volt ez a férfi, és miért volt itt?

Eljött az igazság ideje.

- Ő a szobatársam Alice – Jól láttam, hogy megkönnyebbülés suhant át az arcán? – Az ő házában élek… az egyetem miatt, amint látod.

Könyörögve néztem rá, hogy értsen meg. Hogy ne kelljem kimondanom a szavakat.

- Bántott téged?

Jasper kérdezett ezalkalommal. Éreztem, ahogy a szemei engem kutatnak, de én a Jack által a falban hagyott nyomra fókuszáltam a szemeimmel, mielőtt alig észrevehetően bólintottam.

- Hogy az a… - Már majdnem kiment az ajtón, amikor megállítottam őt.

- Jasper, kérlek – Megállt, de nem fordult meg. A kezei ökölbe voltak szorítva az oldala mellett, és szinte remegett a dühtől.

- Ne csinálj semmi hülyeséget. Kérlek, gondold ezt meg. Nem akarom, hogy előhívd magadból a szörnyeteget miattam.

- Bella, ő…

- Tudom Jasper. Ott voltam, emlékszel – szóltam közbe. Féltem, hogy ha engedem, hogy befejezze a mondatát, akkor egyetértenék vele, és én is azt akarnám, hogy bántsa Jacket. – De ha utána mész, és megteszed azt, amit tervezel, akkor ugyanolyan rossz leszel mint ő. És én nem akarom ezt neked Jasper.

Kényelmetlenül kezdett el mozgolódni Jasper, láthatólag nem tudta, hogy mit tegyen. Majd hirtelen magához húzott, és erős kezei megöleltek.

- Bella annyira sajnálom – zihálta, már majdnem kiabálva – Annyira sajnálok mindent. Sajnálom ami a születésnapodon történt, és sajnálom, hogy miattam kellett elhagynunk téged.

Én is átöleltem őt a kezeimmel, és kétségbeesve próbáltam meg megnyugtatni őt, és megértetni vele, hogy semmiért sem hibáztatom őt.

- Ez nem a te hibád Jasper – Erre hangosan felhorkantott, majd elhúzódott tőlem.

- Bella, én megölhettelek volna, én megöltelek volna. Ezt te is tudod, ugye?

- Persze, hogy tudom, de ez nem te vagy. Nem látod? Az nem te voltál, aki úgy reagált aznap. Nem tehetsz az ellen, ami vagy. Soha nem hibáztattalak téged a történtekért, egy pillanatig se.

A szemöldökei összeszaladtak, ahogy az arcomat kutatta bármilyen jel után, ami azt bizonyította volna, hogy hazudok. Megnyugodott, amikor végre belátta, hogy őszinte voltam vele.

- Miért futott el? – A hangom megbicsaklott miközben kimondtam azt a kérdést, amire a legjobban szerettem volna tudni a választ. – Nem is akar látni engem?

Összegömbölyödtem az ágyon, nem foglalkozva a fájdalommal ami átjárta a testemet. A mellkasomat a térdeimhez öleltem ahogy az igazságot felfogta az agyam. Nem akar látni engem. Még egy pillanatra se. De akkor miért jött ide? Mire jó, hogy Jacket nekilökte a falnak, de utána elfut?

- nem tudom Bella – Most Alice szólalt meg. A hangja szomorú volt, ahogy megrázta a fejét. – Tudod nem viselte túl jól a hiányodat.

Mi? Hiszen ő hagyott el. Ő nem akart engem. Akkor miért ne viselné jól a hiányomat?

- Nem értelek Alice. Miért ne viselné jól a hiányomat? Úgy tűnt, hogy jól van aznap, amikor elhagyott – Nem tudtam kontrollálni az érzelmeimet a hangomban, ahogy rákényszerítettem magam, hogy visszaemlékezzek arra a napra, amit eddig minden erőmmel próbáltam elfelejteni.

- Szerintem beszélned kéne vele erről Bella. Teljesen magába van zuhanva amióta eljöttünk. Nem tudom mit mondott neked, amikor elmentünk, de le merném fogadni, hogy nem volt igaz.

A szívem gyorsabban kezdett el verni erre a feltételezésre. Hazudott volna nekem, amikor kimondta azokat a szavakat az erdőben? Ő is ugyanannyira szenved, mint én? Kényszerítettem magamat, hogy ne folytassam tovább ezt a gondolatmenetet. Tudtam, hogy ha egyszer belépek a remény kapuján, azzal megölném magam, ahogy vissza kéne kapaszkodnom, ha mégse lenne igaz az, amit Alice mond.

Alice hirtelen felemelte a fejét, másodpercekkel azelőtt, hogy kopogtak volna az ajtón.

- A rendőrség az Bella. Beszélni akarnak veled. Készen állsz erre? Semmit se kell tenned, amit nem akarsz.

A szavai kedvesek voltak, aggódóak. Nyugodtan megráztam a fejemet.

- Valamikor túl kell esnem ezen Alice. Jobb előbb, mint utóbb.

Mindketten felálltak, hogy elhagyják a szobát, amikor belépett két rendőr. Örültem, hogy kimennek. Így is elég nehéz lesz, anélkül hogy ők is hallanák.

Esme szemszöge

Végre megérkeztem a kórházba, bár jóval Edward után. Ő annyira gyors, mindig is gyorsabb volt a család összes többi tagjánál, és sokkal gyorsabb nálam. A sürgősségire siettem, követve Carlisle illatát, hogy megtaláljam őt, amikor valami teljes erővel belém ütközött, mint egy tornádó.

- Mi a baj, Edward? – kérdeztem, miközben erősen megszorítottam a karját. Úgy kapaszkodtam belé, mintha az életem múlott volna rajta. Nem engedhettem el egyedül, amikor nyilvánvalón szörnyű állapotban van.

A szemébe néztem, és csak bánatot láttam benne, semmi mást. Megöleltem őt, mint egy anya a gyermekét, és éreztem, ahogy a teste a karjaimba hullik, ahogyan utat engedett annak a mérhetetlen mennyiségű fájdalomnak, amit érzett.

- Nem akar engem, anya – mondta kétségbeesett zokogás közben. A könnyek, amelyeket képtelen volt elhullajtani, az egész testét rázták. – Láttam őt ott, annyira össze van törve, de nem akar engem. Megkaptam amit akartam, tovább lépett.

Szavai tőrként hasítottak a szívembe. Nem voltam hajlandó elhinni, hogy a mi Bellánk tovább lépett volna.

- Mond el mi történt – kértem nyugodtan, remélve, hogy ez a nyugalom talán rá is hatással lesz egy kicsit. Úgy tűnt ez beválik, éreztem ahogy kissé ellazul a karjaimban.

- Hallottam a szívverését abban a pillanatban, hogy beléptem a kórház ajtaján. Hogy is ne hallottam volna? Ez az a hang, mit már olyan rég óta hallani akarok. De valahogy nem volt jó. Túl gyors volt, mintha félne. Úgyhogy a hang irányába futottam. Nem akartam, hogy féljen, hogy ismét féljen. Megtaláltam őt, de nem volt egyedül. Egy férfi volt vele. Hallottam a gondolatait. Bántotta őt, Esme. Ő bántotta őt, és nem ez volt az első alkalom. Megfenyegette őt. Biztos vagyok benne. Itt aztán minden józan gondolat elhagyta a fejemet. Lerántottam őt Belláról, és áthajítottam a szobán. Bella annyira ijedten nézett. Azt hitte, hogy bántani fogom őt. Láttam a szemeiben. Azok a szemek.. – Félbehagyta a mondatot, kétségtelenül magát okolta a történtekért.

- Azt mondod, hogy valaki, ez a férfi, direkt bántotta Bellát? És többször is?

- Igen – A hangja immár morgás volt, láthatólag minden önkontrolljára szüksége volt ahhoz, hogy ne menjen vissza a szobába, és tépje le a férfi fejét, és őszintén szólva ha ezt akarta volna tenni, nem állítottam volna meg. A gondolattól, hogy valaki, akárki, bántaná ezt a kedves lányt, rosszul lettem.

- Hol van most, Edward?

- Alice és Jasper vele volt, amikor eljöttem.

- Miért hagytad ott őt Edward? Olyan hosszú ideje vártál erre a pillanatra, de most megint megfutamodtál. Nem értem.

- Félt tőlem – Láthatólag nagyon bántották őt ezek a szavak, ennek ellenére kimondta őket. – Úgy nézett ki, mintha bármelyik pillanatban elsikíthatná magát félelmében miután a falnak hajítottam azt a rohadékot.

- Senki nem hibáztathat téged ezért. Senki. Ő bántotta Bellát, megérdemelte ezt.

Láthatólag sokkolta a kijelentésem. Arra számított, hogy majd leszidom őt, amiért erőszakot alkalmazott. Általában nem támogatom az ilyen viselkedést, de ebben az esetben igazságosnak véltem.

- Szerintem itt kéne maradnod Edward. Maradj. Biztos vagyok benne, hogy látni akar majd téged. Hogy is ne akarhatna?

Meggyőztem őt, hogy maradjon a kórházban. Nagyon akartam már látni Bellát saját magam is, és nem engedhettem meg neki, hogy egyedül kóboroljon jelen állapotában.

- Kérlek Edward. Számomra is fontos Bella.

Egy pillanatra rám nézett, majd egy aprót bólintott.

- Itt maradok. Biztos akarok lenni benne, hogy jól van, és hogy az a rohadék megkapja azt, ami jár neki.

- Legyél óvatos Edward. Nem hiszem, hogy Bella azt akarná, hogy bántsd őt, bármennyire is bántotta őt. Hiszen ismered őt.

- Azt hiszed, hogy még egyszer megtámadom őt, miután láttam hogy nézett az első alkalommal? Csak biztos akarok lenni benne, hogy a rendőrségnek minden bizonyítéka megvan ahhoz, hogy lecsukják. Én tőlem le is nyelhetik utána a kulcsot.

Megkönnyebbültem, hogy úgy tűnik újra tisztán gondolkodott. Talán már egy pillantás Bellára is segített abban, hogy egy kicsit visszatérjen közénk. Éjfekete szemeiben végre látszottak érzelmek is, nem csak az üresség, és ezért én nagyon hálás voltam.

- Hol van Bella, Edward?

Egy sor kórterem felé mutatott. Megfogtam a kezét, és együtt sétáltunk a kórtermek felé, de hirtelen megálltunk, amikor megláttuk Alice-t és Jaspert lemerevedve állni, mintha most kaptak volna rossz híreket. Odasiettem hozzájuk, biztos abban, hogy valami rossz történt.

- Alice, Jasper, mi történt? – kérdeztem, a szemem sarkából pedig észrevettem két rendőrt kijönni egy kórteremből. Bella illata vette körbe őket. A női rendőr úgy tűnt, hogy a könnyeivel küszködik, míg a férfi társa próbálja megnyugtatni őt.

Alice és Jasper még mindig nem mozdultak, csak bámultak egyenesen maguk elé, hasonlóan, mint ahogy Edward tette közel két éven keresztül. Alice arcát fájdalom torzította el.

- Alice, édesem, el kell mondanod nekem, hogy mi történt.

- Ő… ő… - Úgy tűnt nem találja a szavakat.

- Mit csinált ő Alice? – kérdezte Edward keményen, szorítva Alice karját, és közben rázta Alice testét, válaszra várva.

- Kérlek Edward, ne kényszeríts rá, hogy kimondjam. Kérlek.

Egy halk morgás tört fel Edward mellkasából. Nyilvánvalóan látta a választ Alice fejében.

- Hallottuk az ajtón keresztül, amikor Bella beszélt a rendőrökkel. Elmondta nekik, hogy mit… hogy mit tett vele az a rohadék.


Sokkban voltam. Még soha nem hallottam Alice szájából még a legenyhébb káromkodást se. És akkor rájöttem, hogy mire gondol. A válasz szörnyű volt, és még mielőtt bárki is megállíthatott volna már Bella szobájában voltam.

15 megjegyzés:

  1. Elsőőőőőőőőőőő vagyok, sose voltam első.:D Kicsit se vagyok ideges most se áhhhhhh, de azért már nyugodtabb vagyok mégis. Attól féltem, Bella nem fog beszélni és elsimítja az ügyet. Nagyon várom a kövit most is, jó pihit Neked, de aztán gyere a folytival mihmarabb!!! (Nameg az OMC-ről se feledkezz meg jó? :D)
    trosyne

    VálaszTörlés
  2. jókor mész el Rose x)
    nagyonjóóó lett
    siess haza, kérlek :D
    wanda.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez ez akkor Edward volt az aki leszedte azta mocskot és megerőszakolta Bellát ez biztos és nem csak bántotta őt Alice apró káromkodása pedig szegényem szörnyű lehet ez nekik és neki is..Bella erős lánynak próbálja mutatni magát hogy senkinek ne okozzon fájdalmát senkire nem haragszik és dühét próbálja csillapítani de már soha nem olyan mint amilyen azelőtt volt..Megszakadt benne valami végérvényesen
    Jasper ölelése pedig nagyon megható volt még egy jó pár könnyeit is elhullajtottam Esme szavai pedig nagy hatással voltak Edwardra és jól látta hogy Bella félt félt az újbóli csalódástól de nem volt elég ereje hogy utána tudjon menni igaz ha egy vámpír fogja le nem egyszerű szabadulni.....
    Szomorú szívszorító lett...Várom hogy mi lesz ezek után remélem hogy az a rohadék örökre a rácsok mögött lesz..
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. sziaa:)
    nagyonnagyon szuper lett.
    Edward persze megint félreértette Bella reakcióit, mint mindig:P és hát a végeee.. sajnálom Esmeéket ha nekik iylen nehéz feldoglozni akk Bellának miylen enhéz lehetett? :/
    nagyon várom a kövit isteni lett.:D
    pusziií

    VálaszTörlés
  5. szia
    csúcs lett a fejezt, nagyon tetszik, bár egy kicsit szomorú. az a dög meg is erőszakolta, vagy "csak"bántotta?
    Edward meg még mindig minden reakcióját félreérti.
    örülök, hogy Jasper ilyen közvetlen lett Bellával, azaz öleléses rész olyan cuki volt.
    puszi: Ági
    siess a folytival légyszi.
    jó pihenést neked!

    VálaszTörlés
  6. szent isten, vajon megerőszakolta az a pasas bellát? az tiszta h megverte de tuti nem csak ennyi volt... nagyon várom a folytatást, és kíváncsi vok h fognak alakulni a dolgok, eddy tutkó magát fogja okolni, és hát azért lássuk be, nem teljesen alaptalanul... de nagyon várom a folytatást, sajna pont elkerüljük egymást, mert én meg vasárnap utazom, de ha hazajöttem, első dolgom lesz elolvasni a frisst:)
    alig várom a folytatást!
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Háhá! Sejtettem hogy Edward szedi le róla azt a pasast! De természetesen Edward félreértette Bella reakcióját! Szegény Bella.:( Tényleg megerőszakolta az a gazember?:( Remélem rács mögé kerül! Jasper nagyon aranyos volt!XD Nagyon tetszett az a rész,amikor megölelte Bellát! :D Nagyon várom hogy Bella és Edward összejöjjön! :) De várom azért a további izgalmakat is! XD Gondolom,majd nem szenvedünk hiányt benne,ahogy eddig se! XD Nagyon várom a folytit! :)Kérlek tedd fel minél hamarabb! Jó szórakozást és jó pihenést kívánok neked! =)
    Pusssz!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Huh ez is nagyon szupi lett! Végre az a szemét megkapta a magáét. Ezek szerint még megis erőszakolta szgény Bellát:( Remélem Edward majd megvigasztalja.:-)
    Köszi ezt a fejezetet is, kiváncsian várom a folytatást!

    U.i.: A One more chance-ból mikor várható a folytatás?

    VálaszTörlés
  9. Puxim!
    Nagyon tetszik ez a történeted is! Már alig várom, hogy jöjjön a kövi fejezet!


    U.i.: A One more chance- nek mikor lesz folytatása?

    VálaszTörlés
  10. sziaa
    ejhaaa :O:O:O:O
    csak nem megerőszakolta az a pasas?!?!?! :|:|:|:| huuh nekem ezz a tippem :/ ha már Alice is káromkodásra szánta magát xD
    Edward viselkedése meg sem lepett...ch... még hogy túllépett...:P
    fantasztikus fejezet lett!!:D:D
    nagyon várom a folytit!
    pusziii

    VálaszTörlés
  11. szia!
    jujj.. nagyon nagyon jó lett!!!:D
    esme az egyik kedvenc szereplőm de nem ezen múlt h mennyire tetszett a feji:D:P
    annyira sajnálom bellát:'( hát igen... esme és rose az aki igazán meg tudja érteni őt:(
    már nagyon várom a kövit:D
    puszi:CC&EC

    VálaszTörlés
  12. szijó...húú naon tetszik ez a történet is meg a one more chance is...naon várom már h legyen vlmeikhez friss.
    hajráá
    pusz

    VálaszTörlés
  13. Jaj naon jó:D:D mit fog csinálni Edward????:D:D juj mikor lesz már kövi rész:D:D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon gratula ehez a fejihez :) Nem volt időm elolvasni az egészet de amint lesz jövök és az utolsó szóközig az egészet elolvasom :)
    Nem rég nyitottam egy új törit és nagyon sokat jelentene ha benéznél!!
    Én is követlek, ha te is tartod olyan jónak az én törimet akkor te is kövess!!a töri meg szuper :D
    http://zsofis-world.blogspot.com/
    Ja és megtisztelnél egy cserével is??

    VálaszTörlés
  15. Szia! Most bukkantam rá a történetedre! iszonyatosan tetszik!!!
    De miért csak 3 fejezet van?
    Nagyon szépen kérlek folytasd!
    Gratula! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés