Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. július 18., vasárnap

Empty - Előzetes

Sziasztok!

Hoztam nektek egy kis ízelítőt a 3. fejezetből. A teljes fejezet olyan 3-4 nap múlva fog felkerülni.

Bella szemszöge

Be kell vallanom, hogy Jasper képessége lenyűgöző. Két év után először aludtam nyugodtan, álomtalanul. Nem zargattak a rémálmaim, csak a békesség áradt szét a testemben.

Hirtelen ijedtemben felébredtem, ahogy megéreztem egy kezet a számon. A gyengéd ölelések után, amit ma átéltem, ez erőszakos volt. Kinyitottam a szemeimet, és Jack dühtől izzó szemeivel találtam szembe magam. A szívem ki akart törni a bordáim közül, és azon gondolkodtam, hogy azért jött-e, hogy végleg végezzen velem, hogy biztosra menjen, hogy nem tudom elmondani, hogy mit tett velem.

- Kinek mondtad el? – üvöltötte az arcomba. Elengedte az arcomat, és helyette a csuklómat ragadta meg. Eltorzult az arcom a fájdalomtól, és az egész testem remegett a fájdalomtól.

Hol van Alice? „Kérlek segíts” gondoltam magamban, és már nem érdekelt, hogy titkolózzak előtte. Éppen válaszolni akartam Jacknek, hogy nem mondtam el senkinek, és könyörögni neki, hogy ne bántson, amikor hirtelen eltűnt az arcomból.

5 megjegyzés:

  1. Jujjjjjjjj!
    Nagyon jó az előzetes!
    Remélem Edward szedi le róla ezt a szadista Jack-et.
    Nagyon várom a teljes fejit!
    Pussz!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Énis énis remélem xd
    az olyan cuki lenne <3
    meg amúgy..
    jáááááj
    Rosalice ezt hogy bírjam most ki? :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Vajon ki volt az aki leszedte Belláról azt a mocsadékot??Nagyon izgalmas lett már eddig:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. szia.
    húúúúúúúúúúúúú
    szupi lett a fejezet.
    biztos Edward szedi le róla azt a barmot.
    mikor lesz folytatása? siess vele légyszi.
    puszi: Ági

    VálaszTörlés
  5. szia, még egy kérdés. Edward meghallotta Bella mondatát amiben gondolatban segítséget kér?
    na jó nem szóltam, csak annyira kihangsúlyoztad...
    szia

    VálaszTörlés