Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2010. július 8., csütörtök

Hírek

Sziasztok!

Csak azért írok ezúttal, mert az előző One More Chance fejezethez elfelejtettem kiírni, hogy már csak 1 fejezet van a történetből, plusz az epilógus. Ezen kívül majd még lehet, hogy lesz még 1-2 rövidebb fejezet pluszba, de ezt majd ti döntitek el. Szóval erre számítsatok:) Ez az utolsó fejezet nem tudom mikor kerül majd fel, de amint megírtam felrakom.

3 megjegyzés:

  1. Szió, minden nap feljövök, hogy megnézzem van e friss :D a remény hal meg utóljára naná :D. Szóval az jutott eszembe, hogy alkudozni szeretnék, mi lenne, ha mégis inkább ketté bontanád ezt az utsó fejezetet egy utsó előttire meg az utsóra, mint vérbeli profinak, nem lehet gond húzni még egy kicsit... Najó, persze, hogy nincs beleszólásom, de erre rá kell készülni lelkileg, hogy véget ér, mint minden jó, sajna. (könnytörölgetős smili) OK, most már eldugulok, de tudod, ha meg sem próbálom...
    trosyne

    VálaszTörlés
  2. Szia trosyne!

    Ha gondolod, ennyit igazán megtehetek az olvasóimért, bár mint mondtam, ezután a fejezet után még lesz egy epilógus is. Még nem írtam meg a fejezetet, úgyhogy egyelőre semmi biztosat nem mondhatok, de majd megfontolom az ötletedet:)

    VálaszTörlés
  3. Hello! Ha tudnálak, rávennélek, hogy sose hagyd abba... Szerencséd, hogy nem vagyok vámpír, meg telhetetlen se :))))). Ezért nagyon örülök és köszönöm, hogy nem mondtál rögtön nemet!!! Akárhogy is lesz, lelkes olvasód maradok. Köszi mégegyszer!!!
    trosyne

    VálaszTörlés