Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 3., kedd

3. fejezet előzetes

Ma este akartam felrakni a 3. fejezetet, de a fizika, kémia, és a földrajz sajnos bojkottálta a terveimet, így valószínűleg holnap este felé kerül majd fel. De hogy addig se maradjatok Bella és a Cullenek nélkül, itt egy kis ízelítő a 3. fejezetből:)


Jobbra fordítottam a fejem, hogy megnézzem, ki ült le mellém, és akkor megláttam… Alice. A karomat az asztalra raktam, ráraktam a fejemet, és halkan felsóhajtottam. Vihogást hallottam mellőlem. Azon, hogy másokat zaklat, a jelek szerint még jól is szórakozott. Felé fordítottam a fejem és mérgesen ránéztem.

- Bella, nem is tudtam, hogy te ilyen mérgesen is tudsz nézni. Komolyan megrémül az ember tőle.

- A te kedves bátyád, Edward, már megvonaglott a tekintetemtől – válaszoltam gonoszan.

- Az én kedves bátyám Edward nincs hozzászokva, hogy az ő édes kicsi Bellájától ilyen tekinteteket kapjon – válaszolt csintalanul vigyorogva.

- Talán azért, mert én már nem az ő édes kicsi Bellája vagyok – válaszoltam hetykén.


3 megjegyzés:

  1. Szijó!
    Nah pár szó a sztoriról... (véleményem szerint)... Minden író azt kéri, hogy "építő jellegű kritikákat várok.."stb. Tőlem nem kritikát, inkább véleményt kapsz, ha szabad. :)
    Már nagyon vártam egy olyan sztorit a sok millió fanfic között, ahol Bella végre a sarkára áll és nem a környezet bábja. Azok is jók, azok adják igazán vissza a Stephenie-féle Bella-feelinget, de mindenki kíváncsi rá, hogy vajon milyen lenne Edward reakciója, ha nem az a kis esetlen lány lenne.
    A te sztorid tökéletesen visszaadja ezt. Természetesen én is, mint minden twilight kedvelő a Bella+Edward végső párosítású happy endnek örülnék, de kíváncisi vagyok a te elképzelésedre is. Izgatottan várom, mi fog kisülni ebből, hogy vajon Edward akarja-e még ezek után Bellát, vagy hagyja.
    Remélem Edward kitartó és Bella még egy ideig húzza majd az agyát. :p
    Nah most már végzem a kis hozzászólásomat, váro ma holnapot a frissért.
    Szijóka és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos azt nem árulhatom el, hogy a végén összejönnek-e még, vagy hogy Bella még meddig húzza Edward agyát, de nagyon örülök a véleményednek! Nekem ez is tökéletesen megfelel, nem várom el senkitől, hogy elemzést írjon a történetemből, mint valami szépirodalmi műből:)

    VálaszTörlés
  3. Wíí most láttam,hogy fenn van az új feji. Komolyan mondom megéri éjszakai bagolynak lenni, ha ilyen kellemes meglepetések érik az embert. :)
    Jujj amint befejeztem a sztorim új fejijét, azonnal hozzálátok és ha valóban nem zavar a véleményezésem, szívesen kommentálom. :)
    Szijóka :)

    VálaszTörlés