Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 5., csütörtök

Rossz hír

Sziasztok!

Van egy rossz hírem. Amikor azt mondta, hétvégén lesz új fejezet, elfelejtettem belekalkulálni, hogy ma van a szülinapom, úgyhogy a mai nap teljesen kiesett írás szempontjából, meg a péntek is ki fog, mert a barátnőimmel megyek bulizni, szombaton meg valószínűleg a család lesz soron, úgyhogy sajnos vasárnapnál előbbre nem ígérhetem a negyedik fejezetet, mert nem akarom összecsapni, de ígérem, hogy hosszú lesz, és próbálom izgalmasra megírni:)

7 megjegyzés:

  1. Szijja!
    Boldog Szülinapot!!

    A frissre pedig várunk de:'( :'( :'(
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi Niki, és ígérem sietek vele, dehát csak egyszer 16 éves az ember lánya:D

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot! =)
    Egyépként nem lesz nagy baj. de azért siess vele:P
    üdv: norcs

    VálaszTörlés
  4. Szijja
    Tudom én is kibuliztam maga:D:PXD
    Ja és képzeld én is Szhelyi vok:D
    Jó bulizást:D
    Kül bambuszba mentek?:DMi ott ünnepeltünk:D
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek köszönöm!
    Niki komolyan te is szombathelyi vagy?:D Melyik suliba jársz? Még nem tudom hova megyünk, valószínüleg először beülünk a Paparazziba, ott elkoktélozgatunk, aztán a többi meg majd adja magát:D

    VálaszTörlés
  6. Ahham:DÉn a KDG-be járok:DPaparazzi kezdésnek nem rossz:DTe?

    VálaszTörlés