Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 16., hétfő

Előzetes: 9. fejezet - Vita

Itt egy kis előzetes, hogy jobban kibírjátok, amíg elkészül a teljes fejezet! :)

Előzetes – 9. fejezet

Ma beszélni fogok Edwarddal. Rá kel, hogy vegyem, hogy hagyjon békén. Be kell vallanom magamnak, hogy egy kissé félek ettől a beszélgetéstől. Emiatt aztán nem is nagyon akartam tervezgetni. Nem lesz könnyű. Tudom, hogy Edward milyen makacs tud lenni. De talán megtalálhatom az okát is annak, hogy miért nem hagy még mindig nyugton. Hogy miért szórakozik olyan jól azon, hogy engem kínozhat.

- Mit szeretnél a pirítósodra? – ébresztett fel gondolataimból Jason.

Nem igazán voltam éhes, de annyit fáradozott, nem akartam megbántani őt.

- Mézet – válaszoltam mosolyogva.

Kezembe vettem a kávémat, és mélye beszívtam az illatát. Az elmúlt napokban teljesen kávé-függővé mutálódtam. Jason elém rakta a pirítósomat, és én egy csókkal köszöntem meg figyelmességét. Jasonnek valahogy mindig sikerült kirángatnia a zavaros gondolataimból. Még hülyéskedtünk egy kicsit, és egész szép reggelem lett végülis. Fél nyolckor már Claire és Cedric is a konyhában álltak. Claire csak úgy ragyogott, és valamiért nem tudtam elhinni, hogy a tegnap estét tényleg csak egymás karjaiban aludva töltötték. Mindenttudó pillantást vetettem Claire-re, aki elvörösödött. Nemsokára elhagytuk a lakást, és az egyetem felé indultunk. Jason a vállamra tette a kezét, én pedig a derekát öleltem át. Ahogy megérkeztünk az előadótermünkhöz, Edward és Alice már az ajtóban álltak. Míg Alice aggódóan nézett engem, Edward ugyanolyan komolyan nézett rám, mint tegnap este. Időközben már nem voltam benne annyira biztos, hogy olyan jó ötlet félre vonulni vele a szünetben, és beszélni vele. De ezt most muszáj volt. Meg kell találnom a boldogságot.


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tök jó lett az előzetes!!! Remélem sikerül beszélniük egymással,és kibékülnek!!!!
    Pussz!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Juj, nekem nagyon tetszett, és alig várom a teljes fejit!Szentem meg még lehet húzni ezt a kibékülést, de nekem mindenképpen tetszeni fog, ez biztosXD

    VálaszTörlés
  3. Na, majd kiderül melyikőtöknek lesz igaza:D

    VálaszTörlés
  4. áhhhhh.
    anyira várom már a kövit:D
    nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy sikerül a beszélgetésük=)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. állati lett !!!!! XD ( MIKOR LESZ KÉSZ AZ EGÉSZ ?????? ILYENBE TELHETETLEN VAGYOK!!!!!!)

    VálaszTörlés
  6. kövit...kövit...kövit :D

    VálaszTörlés