Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 9., hétfő

6. fejezet - Az éjszakai látogató - Előzetes

Itt a beígért előzetes! Nem túl hosszú, de nem akarok túl sok midnent elárulni a következő fejezetből. Szerintem holnap már felkerül a teljes hatodik fejezet is, úgyhogy kitartás!

- Elviszlek Carlisle-hoz – mondta Emmett, és vészjósló pillantást vetett Edwardra és Ashleyre.

- Inkább kórházba mennék – mondtam gyengén.

- Buta Bella, Carlisle majd ellát téged – mondta Emmett.

- Bella, miért…? Kezdte Edward megkínzottan.

- Ne most Edward!

Zavarodottan ráncoltam a homlokom. De egyszerűen túl rosszul voltam ahhoz, hogy gondolkozzak. Emmett kinyitotta az ablakomat, és kiugrott velem a lakásból. Túl kábult voltam ahhoz, hogy mindezt felfogjam. Csak annyit éreztem, hogy fut, és hogy a szél összeborzolja a hajamat. Nemsokára egy hatalmas házhoz értünk, ami az erdő szélén állt. Ez volt az egyetlen ház a közelben, ha jól láttam. Terrakotta színű volt, és négy emelet magas. Az ablakokon vastag sötétítőfüggönyök voltak, de a második emeleten az egyik ablaknál Alice-t véltem felfedezni. Egy veranda volt a bejárati ajtó előtt.

Esme rögtön kinyitotta az ajtót, és odarohant hozzám.

- Bella! Mi történt kedvesem? – kérdezte rémülten.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése