Sziasztok!

Eltöröltem a kommenthatárt, lévén, hogy már 2 hónapja nem tudtam felrakni új fejezetet, és ez így nem lett volna fair veletek szemben. Ennek ellenére nagyon jól esik minden komment, és ha van időtök nagyon örülnék neki, ha hagynátok egy kis írásos nyomot, hogy olvastátok a fejezetet. Továbbra is szívesen válaszolok az emailekre is.

2009. november 2., hétfő

Képek

Amint látjátok raktam fel képeket Belláról ( az újról :D), Claire-ről, Jason-ről, és Cedric-ről, hogy hogyan képzelem el őket. A Cullen családról nem szándékozok kirakni, mivel őket úgyis mindenki ismeri:)

És amint látjátok már próbálom behozni a lemaradásomat a fejezetekkel, az elsőt már fel is raktam, és lehet, hogy még ma felkerül a második is! Továbbra is várom a kommenteket, építő kritikákat!

2 megjegyzés:

  1. Asszem ébren maradok ma egy darabig még, ha felteszed a köv fejezetet is.
    Már tegnap este/éjjel is odáig voltam a töriért amikor megtaláltam, és kerestem hátha van blogja. De szomorúan konstantáltam , hogy nincs, de most "szárnyalok", mert vanXD.
    Így sokkal jobb, mert mindig első kézből kapjuk meg a frisst.
    pussz

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik a történet, és mivel sokan kérték, ezért csináltam neki blogot is:) Igyekszem majd minél előbb hozni a fejezeteket, de majd előzetest is kaptok belőle:D

    VálaszTörlés